Τροπολογία που κατέθεσε η κυβέρνηση αποζημιώνει με χρήματα των φορολογουμένων εργολάβους όταν ο δρόμος δεν έχει κέρδος

Τροπολογία που κατέθεσε η κυβέρνηση αποζημιώνει με χρήματα των φορολογουμένων εργολάβους όταν ο δρόμος δεν έχει κέρδος Facebook Twitter
7

Από τις τσέπες των φορολογούμενων θα αποζημιώνεται πλέον με απόφαση των υπουργών Σπίρτζη και Τσακαλώτου ο όμιλος Μπόμπολα για την ζημιογόνο λειτουργία του οδικού άξονα.

Τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή-μία από τις 26 που κατατέθηκαν τις τελευταίες δυο ημέρες, με τις περισσότερες μάλιστα να είναι εκπρόθεσμες-προβλέπει ότι η λειτουργία του έργου στον οδικό άξονα Τρίπολη-Κόρινθος-Καλαμάτα το οποίο διαχειρίζεται η κοινοπραξία Μορέας, θα επιδοτείται από το εθνικό σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων. Δηλαδή θα πληρώνουν οι φορολογούμενοι τις ζημιές της εταιρείας, εφόσον οι διελεύσεις των οχημάτων δεν είναι τόσες ώστε η εταιρεία να έχει κέρδος.

Όπως αναφέρεται στη σχετική τροπολογία, «παρέχεται η δυνατότητα κάλυψης από το εθνικό σκέλος του ΠΔΕ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, της προβλεπόμενης στη σύμβαση παραχώρησης του έργου «Μελέτη-Κατασκευή- Χρηματοδότηση- Λειτουργία-Συντήρηση και Εκμετάλλευση του έργου "Αυτοκινητόδρομος Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα και Κλάδος Λέυκτρο- Σπάρτη (ν.3559/2007)", δαπάνης  η οποία προκαλείται από την υποχρέωση του Δημοσίου για την επιδότηση λειτουργίας και την πρόσθετη επιδότηση λειτουργίας του παραχωρησιούχου, που καταβάλλεται κατά τα ειδικότερα οριζόμενα».

Η κοινοπραξία αποτελείται από τις εταιρείες Άκτωρ-J&P Άβαξ -Intracom Συμμετοχών.

 

Πριν από λίγες ημέρες ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Τζανακόπουλος είχε πει ότι «το Ποτάμι έχει προνομιακές σχέσεις με τη διαπλοκή». Σήμερα στη Βουλή, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ έφερε και ψήφισε μία χαριστική τροπολογία προς τους εργολάβους που κατασκεύασαν και εκμεταλλεύονται τον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου – Τρίπολης – Καλαμάτας. Με την τροπολογία, το ελληνικό δημόσιο, δηλαδή οι φορολογούμενοι πολίτες, αναλαμβάνουν να πληρώνουν στην κοινοπραξία «Άκτωρ (συμφερόντων Μπόμπολα) - J&P Άβαξ – Intracom» τις ζημίες που ενδεχομένως προκύψουν από τη μειωμένη διέλευση αυτοκινήτων.

 

Τα παραπάνω κατήγγειλε στη Βουλή ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του Ποταμιού Γιώργος Αμυράς, ο οποίος αναφερόμενος και στον κ. Τζανακόπουλο, αφού τον προκάλεσε να ανασκευάσει τις συκοφαντίες κατά του Ποταμιού, παράλλαξε τη ρήση του αείμνηστου Αθανάσιου Κανελλόπουλου παρομοιάζοντας τον ρόλο του κυβερνητικού εκπροσώπου με το καζανάκι της τουαλέτας.

Πολιτική
7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μητσοτάκης στη ΔΕΘ: «Θα εξαντλήσουμε την τετραετία» – Όσα είπε για οικονομία, Παιδεία, Υγεία και εξωτερική πολιτική

Πολιτική / Μητσοτάκης στη ΔΕΘ: «Θα εξαντλήσουμε την τετραετία» – Όσα είπε για οικονομία, Παιδεία, Υγεία και εξωτερική πολιτική

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη συνέντευξη Τύπου της ΔΕΘ ξεκαθάρισε ότι οι εκλογές θα γίνουν το 2027, απάντησε για οικονομία, Παιδεία, Υγεία, ελληνοτουρκικά και Παλαιστίνη, ενώ έστειλε μηνύματα για ακρίβεια, στεγαστικό και τη λειτουργία του κράτους
LIFO NEWSROOM
ΔΕΘ: οι 4 μεταρρυθμίσεις σε παιδεία, υγεία ενέργεια, χωροταξία

Πολιτική / ΔΕΘ: Οι 4 μεταρρυθμίσεις σε παιδεία, υγεία ενέργεια, χωροταξία

Παιδεία, υγεία, ενέργεια και χωροταξία είναι οι τέσσερις μεταρρυθμίσεις που εξήγγειλε ο πρωθυπουργός, οι οποίες ξεπερνούν «τους κυβερνητικούς κύκλους», όπως είπε και απαιτούν ευρύτερες πολιτικές συναινέσεις.
LIFO NEWSROOM
Αλέξης Τσίπρας: Χρειαζόμαστε μια νέα εθνική πυξίδα, έναν νέο πατριωτισμό

Πολιτική / Αλέξης Τσίπρας: Χρειαζόμαστε μια νέα εθνική πυξίδα, έναν νέο πατριωτισμό

Σχέδιο 5ετούς «ανάταξης» με νέο Ταμείο Σύγκλισης, εισφορά στα πολύ υψηλά εισοδήματα και στροφή παραγωγικού μοντέλου - Όσα είπε ο πρώην πρωθυπουργός στο Economist: The Fifth Thessaloniki Metropolitan Summit
LIFO NEWSROOM