Ο Bowie γνώριζε πως πλησιάζει το τέλος και το Lazarus ήθελε να είναι το κύκνειο άσμα του

Ο Bowie γνώριζε πως πλησιάζει το τέλος και το Lazarus ήθελε να είναι το κύκνειο άσμα του Facebook Twitter
1

Ο τελευταίος δίσκος του David Bowie ήταν ένα προσεκτικά ενορχηστρωμένο αντίο στους θαυμαστές του, όπως επιβεβαιώνει ο παραγωγός του, Tony Visconti.


Το τελευταίο βίντεοκλιπ Lazarus, που κυκλοφόρησε στα 69α γενέθλια του Bowie, μόλις δύο ημέρες πριν από το θάνατό του, ανοίγει με τους στίχους: "Κοιτάξτε με, είμαι στον παράδεισο!" και σήμερα, αυτό το σκοτεινό βίντεο αποκτά μια δεύτερη ερμηνεία που το μεταμορφώνει σε κύκνειο άσμα του Bowie.


O Visconti, ο παραγωγός που συνεργάστηκε με Bowie αναφέρει στη δήλωσή του δήλωση ότι σκόπιμα δημιουργήθηκε ώστε χρονικά να είναι το «αποχαιρετιστήριο δώρο» για τους θαυμαστές του.


"Πάντα έκανε ό, τι ήθελε να κάνει και ήθελε να το κάνει με τον δικό του τρόπο - με τον καλύτερο τρόπο... Ο θάνατός του δε διαφέρει από τη ζωή του - ένα έργο τέχνης. Έκανε το Blackstar για εμάς, ως αποχαιρετιστήριο δώρο του. Ήξερα εδώ και ένα χρόνο πως αυτός ήταν ο τρόπος που θα γινόταν, αλλά δεν ήμουν προετοιμασμένος. Ήταν ένας εξαιρετικός άνθρωπος, γεμάτος αγάπη και ζωή. Θα είναι πάντα μαζί μας. Για την ώρα είναι σκόπιμο να θρηνούμε." αναφέρει ο Tony Visconti.

 

 

Πολιτισμός
1

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερωτικές αναζητήσεις και περιπέτειες στη Βόρεια Ελλάδα από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ερωτικές αναζητήσεις και περιπέτειες στη Βόρεια Ελλάδα από αύριο στους κινηματογράφους

Σε μια «μεταβατική» εβδομάδα για τον κινηματογραφικό προγραμματισμό ξεχωρίζουν το καλόψυχο «Big Bold Beautiful Journey» με τον Κόλιν Φάρελ και τη Μάργκο Ρόμπι, το «My Friend Eva» του πάντα αξιόπιστου Σεσκ Γκάι και το «Τin Soldier», επειδή έφερε στην Ελλάδα για γυρίσματα τον Ντε Νίρο, τον υιό Ίστγουντ και τον Τζέιμι Φοξ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Πολ Μεσκάλ στο εξώφυλλο του Rolling Stone: «Δεν είχα το ταλέντο που ένιωθα ότι είχαν οι άλλοι»

Πολιτισμός / Ο Πολ Μεσκάλ στο εξώφυλλο του Rolling Stone: «Δεν είχα το ταλέντο που ένιωθα ότι είχαν οι άλλοι»

Από την περίοδο που σκεφτόταν να τα παρατήσει, ο Μεσκάλ έφτασε στη λίστα των υποψηφιοτήτων για Όσκαρ και έγινε το «Μήλον της Έριδος» κορυφαίων σκηνοθετών και σχεδιαστών μόδας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια