Ο Γιώργος Μαυρίδης για την περιπέτεια στο Μεξικό: «Καταπάτησαν όλα τα ανθρώπινα δικαιώματά μας»

Ο Γιώργος Μαυρίδης για την περιπέτεια στο Μεξικό: «Καταπάτησαν όλα τα ανθρώπινα δικαιώματά μας» Facebook Twitter
Πηγή φωτό Instagram
0

Την περιπέτεια που έζησε στο αεροδρόμιο «Σίτι Χουάρες» του Μεξικού, μαζί με τρία μέλη του τηλεοπτικού συνεργείου του, περιέγραψε ο Γιώργος Μαυρίδης.

Ο tattoo artist και παρουσιαστής μίλησε στο «Πρώτο Θέμα» για τα όσα συνέβησαν κατά τον έλεγχο διαβατηρίων, μετά την άφιξή τους στο Μεξικό, αλλά και γιατί αρνήθηκε ο ίδιος και οι συνεργάτες του να επιβιβαστούν σε πτήση της Lufthansa για την επιστροφή τους.

«Κατεβήκαμε σαν όλους τους τουρίστες και εγώ είχα φίλο που θα με φιλοξενούσε κι ένα παλικάρι από το συνεργείο μας είχε συγγενείς εκεί. Αναφέραμε στην ταξιδιωτική φόρμα που μας έδωσαν την διεύθυνση του σπιτιού που θα μας φιλοξενούσαν. Οι υπάλληλοι όμως στον έλεγχο δεν το δέχτηκαν και μας ζήτησαν όνομα ξενοδοχείου. "Δηλαδή δεν έχετε κλείσει ξενοδοχείο"; μας ρώτησαν. "Μα αφού σας δίνουμε το όνομα του ανθρώπου που θα μας φιλοξενήσει" τους απαντήσαμε», περιέγραψε ο Γιώργος Μαυρίδης, μιλώντας στην εφημερίδα από τη Φρανκφούρτη, τον ενδιάμεσο σταθμό του ταξιδιού επιστροφής στην Ελλάδα.

«Μας είχαν κρύψει 3 μέρες από τον κόσμο»

«Καταπάτησαν όλα τα ανθρώπινα δικαιώματά μας. Οι άνθρωποι είναι τρελοί. Μας πήραν για 12 ώρες σε ένα κρατητήριο σε ένα κελί, χωρίς τηλέφωνο, φαγητό, νερό, χωρίς επικοινωνία με τον έξω κόσμο», δήλωσε ο παρουσιαστής.

«Πες ότι κάναμε λάθος με το ξενοδοχείο. Να μας βάλουν όμως σε ένα κρατητήριο επί 12 ώρες και να μην μας αφήνουν να επικοινωνήσουμε με την πρεσβεία; "Πείτε μας γιατί μας κρατάτε, έχουμε κάνει κάτι παράνομο;" τους ρωτάγαμε. Δεν μας πήραν καν κατάθεση. Μετά μας ρώτησαν, "Πόσα λεφτά έχετε;". Τους είπαμε από 1.000 ευρώ ο καθένας και έγραψαν στο χαρτί ότι δεν είχαμε λεφτά, δηλαδή ψέμματα. Ότι δήθεν μίλησαν με τον Έλληνα πρέσβη και ότι τους είπε ότι δεν μας ήθελε πίσω. Πάλι ψέμματα. Μιλήσαμε με τον πρέσβη και μας είπε ότι δεν ισχύει. Δεν μας άφηναν να βγούμε να μιλήσουμε στο τηλέφωνο με την πρεσβεία. Μας είχαν κρύψει τρεις μέρες από τον κόσμο. Οι άνθρωποι ξέφυγαν και όπως μάθαμε το κάνουν εδώ και έξι μήνες, ένα χρόνο σε όλους τους Ευρωπαίους τουρίστες», περιέγραψε ο Γιώργος Μαυρίδης.

«Κάναμε ανταρσία και δεν μπήκαμε στο αεροπλάνο»

Ο παρουσιαστής ρωτήθηκε τι συνέβη μετά την απόφαση για την απέλασή τους, καθώς οι μεξικανικές αρχές υποστηρίζουν ότι δημιούργησαν πρόβλημα με το πλήρωμα πτήσης της Lufthansa και ότι ο πιλότος έδωσε εντολή να κατέβουν από το αεροσκάφος.

«Τρεις μέρες μας έλεγαν ότι θα πάτε στην Φρανκφούρτη. Εμείς έχουμε ένα πρόγραμμα, ήταν να πάμε Βραζιλία, μετά στο Μεξικό. Είχαμε χάσει όλα τα λεφτά μας. Είχαμε εισιτήρια να φύγουμε. Θα κάναμε το ταξίδι μας για ένα μήνα. Τους λέμε, "δεν μας θέλετε στο Μεξικό; Κανένα πρόβλημα, αφήστε μας να συνεχίσουμε το ταξίδι μας στη Βραζιλία". " Όχι θα πάτε Φρανκφούρτη" επέμεναν. Εμείς προσπαθούσαμε επί τρεις μέρες να τους πείσουμε ότι δεν ήρθαμε να γίνουμε μετανάστες, ούτε να πάμε Αμερική, έχουμε πάει Αμερική, είμαστε Ευρωπαίοι πολίτες», απάντησε ο Γιώργος Μαυρίδης.

Ακόμη, ανέφερε ότι δεν έγινε καμία φασαρία μέσα στο αεροπλάνο. «Προσπαθούσαμε επί τρεις μέρες να σετάρουμε το ταξίδι μας και από Φρανκφούρτη να πάμε στους άλλους προορισμούς. Και ξαφνικά μας δίνουν τα εισιτήρια με το έτσι θέλω, χωρίς να μας πουν τίποτα και βλέπουμε ότι ο τελικός προορισμός μας είναι η Ελλάδα και πως τις αποσκευές μας θα τις παραλάβουμε κι αυτές μόνο όταν φτάσουμε Αθήνα. Και τότε αντιδράσαμε. "Δεν μπαίνουμε στο αεροπλάνο" τους είπαμε. Κάναμε λοιπόν ανταρσία και δεν μπήκαμε στο αεροπλάνο», συμπλήρωσε.

«Δεν είδαμε καν τον πιλότο, δεν ανεβήκαμε καν στο αεροπλάνο. Βάλτε μας φυλακή να κάνουμε επεισόδιο τους είπαμε. Να σκύβουμε το κεφάλι μας να τρώμε φάπες; Δεν έχουμε δικαιώματα εμείς; Πρώτη φορά ταξιδεύω ή είμαι κανένα παιδάκι; Έχουν γίνει ακραία πράγματα, με έχετε αδικήσει. Δεν ήμασταν οι μόνοι, τα ίδια έκαναν σε 10 με 20 άτομα σε καθημερινή βάση, συστηματικά επίτηδες», τόνισε ακόμη.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Ο Μπέντον υπήρξε κεντρικός εκπρόσωπος του αμερικανικού συναισθηματικού ρεαλισμού, δίνοντας έμφαση στις ανθρώπινες σχέσεις και στις λεπτές συγκρούσεις των χαρακτήρων
LIFO NEWSROOM
Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

Πολιτισμός / Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

«Η τέχνη είναι η αλήθεια. Η τέχνη αγκαλιάζει την ποικιλομορφία. Και γι’ αυτό αποτελεί απειλή για τους αυταρχικούς ηγέτες και τους φασίστες του κόσμου», δήλωσε παραλαμβάνοντας τον τιμητικό Χρυσό Φοίνικα από τον Λεονάρντο ντι Κάπριο
LIFO NEWSROOM
Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Καθώς όλο και περισσότερα θερινά σινεμά ανοίγουν, η συνέχεια ενός απέθαντου franchise, το φρέσκο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Κωστή Χαραμουντάνη και το κινηματογραφικό companion piece του νέου άλμπουμ του Weeknd είναι τρεις από τις έξι νέες ταινίες που επιχειρούν να φέρουν τους θεατές πίσω στις αίθουσες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
hjnrjh

Πολιτισμός / ΕΣΩ 2025: Oι σημαντικότερες στιγμές στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου

Η 13η ΕΣΩ: 'Αγκαλιάζοντας το Χάος σ’ έναν Έξυπνο Κόσμο' ολοκληρώθηκε, την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025 στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ακριβώς όπως υποσχέθηκε, σαν αγκαλιά, που εμπεριέχει την ρευστότητα του σύγχρονου, διασυνδεδεμένου κόσμου μας που, διαρκώς, αλλάζει.
ΜΕΛΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΠΟΛΛΑΤΟΥ
Έρχεται στο Μεσολόγγι ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Πολιτισμός / Μεσολόγγι: Έρχεται ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Ανακοινώθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη του επετειακού κύκλου των 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο - Η αποκάλυψη του Νίκου Αλάγια για τον πατέρα του που μετανάστευσε στη Γαλλία τη δεκαετία του 1960
LIFO NEWSROOM
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νίκολας Κάλιναν: Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλησε για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τη συνεργασία με την Ελλάδα

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλά για συνεργασία, αλλά όχι επιστροφή

Ο Νίκολας Κάλιναν, Διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, αναφέρεται στη συνέντευξή του για τη συνεργασία με την Ελλάδα γύρω από τα Γλυπτά του Παρθενώνα, χωρίς να δίνει σαφή απάντηση για την επιστροφή τους
LIFO NEWSROOM
Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Πολιτισμός / Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Το αλουμίνιο δεν είναι απλώς το εικαστικό μέσο για τη νέα δουλειά του Σωκράτη Σωκράτους που εγκαινιάζεται στην γκαλερί Eins στη Λεμεσό της Κύπρου· είναι το φάντασμα που στοιχειώνει τον καλλιτέχνη.
LIFO NEWSROOM
Δείτε πώς ακριβώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2400 χρόνια

Πολιτισμός / Δείτε πώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2.400 χρόνια - Το εντυπωσιακό «παιχνίδι» με το φως

O καθηγητής Juan de Lara του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης με την βοήθεια της τεχνολογίας έδειξε πώς οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποίησαν προηγμένες τεχνικές φωτισμού για να μετατρέψουν το εσωτερικό του Παρθενώνα σε ένα εντυπωσιακό θέαμα
LIFO NEWSROOM