Αυτοκτόνησε ο ιδρυτής του Gaydar - Και το έκανε όπως είχε τερματίσει τη ζωή του και ο σύντροφός του

Αυτοκτόνησε ο ιδρυτής του Gaydar - Και το έκανε όπως είχε τερματίσει τη ζωή του και ο σύντροφός του Facebook Twitter
0

Ο Henry Badenhorst, ο συνιδρυτής της ιστοσελίδας γνωριμιών Gaydar πέθανε πέφτοντας στο κενό από έναν πύργο στην πατρίδα του στη Νότια Αφρική.

Ο Henry Badenhorst ήταν 51 ετών και οι στενοί φίλοι του επιχειρηματία επιβεβαίωσαν την είδηση του θανάτου του στο BuzzFeed News. Δεν είναι ακόμη επίσημη η αιτία του θανάτου, αλλά μεταδίδεται πως επρόκειτο για αυτοκτονία.

Μαζί με τον σύντροφό του Gary Frisch ο Badenhorst ίδρυσε το Gaydar τον Νοέμβριο του 1999. Τραγική ειρωνεία: o Frisch πέθανε το 2007 πέφτοντας από το μπαλκόνι ενός κτιρίου.

Το ζευγάρι εμπνεύστηκε την ιστοσελίδα όταν ένας ομοφυλόφιλος φίλος τους είχε παραπονεθεί για το πόσο δύσκολο ήταν να βρεθεί ένας σύντροφος στα υπάρχοντα online dating sites.

Ο Rob Curtis, ο σημερινός διευθύνων σύμβουλος της Gaydar, δήλωσε στο BuzzFeed News: "Πριν από δεκαοκτώ χρόνια ο Henry και ο συνεργάτης του Gary επανεφηύραν τον τρόπο με τον οποίο συναντιούνται οι ομοφυλόφιλοι, δημιουργώντας έτσι ένα ασφαλέστερο περιβάλλον για τους LGBT ανθρώπους παντού. Η ομάδα του Gaydar είναι συγκλονισμένη και λυπημένη με το θάνατο του Henry και στέλνει συλλυπητήρια στους φίλους και την οικογένεια του Henry.

Το Gaydar έφερε επανάσταση την γκέι κοινότητα και θεωρείται κομβικό σημείο στην ιστορία της. Ο Badenhorst και ο Frisch εισήγαγαν ζωντανές συνομιλίες, εξελιγμένες δυνατότητες αναζήτησης - συμπεριλαμβανομένων αναζητήσεων θέσης που επιτρέπουν να βρει κανείς ομοφυλόφιλους άνδρες στις κοντινότερες τοποθεσίες και ίσως το πιο σημαντικό στοιχείο που ήταν οι σελίδες προφίλ. Αυτές παρείχαν πολυάριθμα φωτογραφικά χαρακτηριστικά και έδιναν τη δυνατότητα στους ανθρώπους να μεταδώσουν ποιοι ήταν, τι τους άρεσε και τι έψαχναν.

Και αυτό άλλαξε τα πάντα καθώς ενεργοποίησε τους ομοφυλόφιλους άνδρες που κρατούσαν μυστική την ζωή τους στην ύπαιθρο, σε χώρες όπου ήταν παράνομη η ομοφυλοφιλία, αλλά ακόμη και στις μεγάλες μητροπόλεις. Το Gaydar τους έκανε όλους να νιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια.

Επίσης το Gaydar αποτέλεσε παράδειγμα στις εφαρμογές που κυριαρχούν σήμερα όπως το Grindr, το Scruff και τo Tinder.  Ο Henry Badenhorst θεωρούνταν μια από τις πιο επιδραστικές προσωπικότητες της LGBT κοινότητας. 

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Ο Μπέντον υπήρξε κεντρικός εκπρόσωπος του αμερικανικού συναισθηματικού ρεαλισμού, δίνοντας έμφαση στις ανθρώπινες σχέσεις και στις λεπτές συγκρούσεις των χαρακτήρων
LIFO NEWSROOM
Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

Πολιτισμός / Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

«Η τέχνη είναι η αλήθεια. Η τέχνη αγκαλιάζει την ποικιλομορφία. Και γι’ αυτό αποτελεί απειλή για τους αυταρχικούς ηγέτες και τους φασίστες του κόσμου», δήλωσε παραλαμβάνοντας τον τιμητικό Χρυσό Φοίνικα από τον Λεονάρντο ντι Κάπριο
LIFO NEWSROOM
Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Καθώς όλο και περισσότερα θερινά σινεμά ανοίγουν, η συνέχεια ενός απέθαντου franchise, το φρέσκο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Κωστή Χαραμουντάνη και το κινηματογραφικό companion piece του νέου άλμπουμ του Weeknd είναι τρεις από τις έξι νέες ταινίες που επιχειρούν να φέρουν τους θεατές πίσω στις αίθουσες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
hjnrjh

Πολιτισμός / ΕΣΩ 2025: Oι σημαντικότερες στιγμές στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου

Η 13η ΕΣΩ: 'Αγκαλιάζοντας το Χάος σ’ έναν Έξυπνο Κόσμο' ολοκληρώθηκε, την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025 στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ακριβώς όπως υποσχέθηκε, σαν αγκαλιά, που εμπεριέχει την ρευστότητα του σύγχρονου, διασυνδεδεμένου κόσμου μας που, διαρκώς, αλλάζει.
ΜΕΛΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΠΟΛΛΑΤΟΥ
Έρχεται στο Μεσολόγγι ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Πολιτισμός / Μεσολόγγι: Έρχεται ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Ανακοινώθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη του επετειακού κύκλου των 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο - Η αποκάλυψη του Νίκου Αλάγια για τον πατέρα του που μετανάστευσε στη Γαλλία τη δεκαετία του 1960
LIFO NEWSROOM
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νίκολας Κάλιναν: Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλησε για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τη συνεργασία με την Ελλάδα

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλά για συνεργασία, αλλά όχι επιστροφή

Ο Νίκολας Κάλιναν, Διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, αναφέρεται στη συνέντευξή του για τη συνεργασία με την Ελλάδα γύρω από τα Γλυπτά του Παρθενώνα, χωρίς να δίνει σαφή απάντηση για την επιστροφή τους
LIFO NEWSROOM
Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Πολιτισμός / Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Το αλουμίνιο δεν είναι απλώς το εικαστικό μέσο για τη νέα δουλειά του Σωκράτη Σωκράτους που εγκαινιάζεται στην γκαλερί Eins στη Λεμεσό της Κύπρου· είναι το φάντασμα που στοιχειώνει τον καλλιτέχνη.
LIFO NEWSROOM
Δείτε πώς ακριβώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2400 χρόνια

Πολιτισμός / Δείτε πώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2.400 χρόνια - Το εντυπωσιακό «παιχνίδι» με το φως

O καθηγητής Juan de Lara του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης με την βοήθεια της τεχνολογίας έδειξε πώς οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποίησαν προηγμένες τεχνικές φωτισμού για να μετατρέψουν το εσωτερικό του Παρθενώνα σε ένα εντυπωσιακό θέαμα
LIFO NEWSROOM