Η Γιόκο Όνο κατάφερε να σταματήσει την κυκλοφορία του αναψυκτικού «John Lemon»

Η Γιόκο Όνο κατάφερε να σταματήσει την κυκλοφορία του αναψυκτικού «John Lemon» Facebook Twitter
0

Η Γιόκο Όνο, χήρα του Τζον Λένον, έδρασε για τη διάσωση του ονόματος του συζύγου της με νομικές ενέργειες ώστε να σταματήσει η πώληση λεμονάδας που έφερε την ονομασία «John Lemon».

Η πολωνική εταιρεία που πωλεί το αναψυκτικό, δημιουργήθηκε πριν από πέντε χρόνια και τελικά συμφώνησε να αλλάξει το όνομά σε «On Lemon» μετά την παρέμβαση των δικηγόρων της Γιόκο Όνο που έγινε μέσω νομικών επιστολών στη μητρική εταιρεία και τους διανομείς της σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Τώρα η εταιρία θα πρέπει να πουλήσει όλα τα αποθέματα των ποτών που φέρουν το όνομα «John Lemon» μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου.

Η οικογενειακή επιχείρηση, η οποία διανέμει σε μπαρ και εστιατόρια στο Ηνωμένο Βασίλειο και 13 άλλες ευρωπαϊκές χώρες, λέει ότι δεν προσπάθησε να χρησιμοποιήσει την εικόνα του Lennon για να ενισχύσει τις δραστηριότητές της.

Η Γιόκο Όνο κατάφερε να σταματήσει την κυκλοφορία του αναψυκτικού «John Lemon» Facebook Twitter

Οι δικηγόροι της Όνο δήλωσαν ότι η λεμονάδα παραβίασε το εμπορικό σήμα του ονόματος του συζύγου της και τα προσωπικά της δικαιώματα. Ζήτησαν να αποδοθούν ζημίες μεταξύ των 5.000 ευρώ  ημερησίως και 500 ευρώ για κάθε  μπουκάλι που πωλείται και ζήτησαν από το δικαστήριο της Χάγης να προσδιορίσει το ύψος της συνολικής αποζημίωσης.

Ο Joris Van Manen, του ολλανδικού δικηγορικού γραφείου ο οποίος εκπροσώπησε τη Γιόκο Όνο έκανε λόγο για κακοποίηση και κατάχρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς του Τζον Λένον. Τα νομικά έγγραφα που κατατέθηκαν περιελάμβαναν και μια δημοσίευση στο Facebook που έδειχνε π μια μεγάλη τοιχογραφία του Λένον να απεικονίζεται κρατώντας λεμόνια με το λογότυπο της μάρκας. 

Ο Hugo Bałaziński του δικηγορικού γραφείου KSP, ο οποίος εκπροσωπούσε το σήμα «John Lemon», δήλωσε ότι η εταιρεία είχε καταχωρίσει το εμπορικό της σήμα το 2014 και ότι το «John Lenno» καταχωρίστηκε πέρυσι. Πρόσθεσε ότι τελικά ο πελάτης του είχε συνάψει συμφωνία για να αποφευχθεί ο κίνδυνος να απαγορευτεί η παραγωγή της λεμονάδας του.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Πολιτισμός / Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Ο οίκος ανακοίνωσε ότι ο σχεδιαστής εργαζόταν «μέχρι το τέλος» πάνω στις νέες γραμμές Emporio Armani και Giorgio Armani, αλλά και σε μια μεγάλη έκθεση για τα 50 χρόνια του οίκου
LIFO NEWSROOM
Τζόρτζιο Αρμάνι: Στη μεγάλη οθόνη η ζωή του «βασιλιά της μόδας»

Πολιτισμός / Τζόρτζιο Αρμάνι: Η ζωή του «βασιλιά της μόδας» μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη

Προς το παρόν, δεν έχει διευκρινιστεί αν η φιλόδοξη παραγωγή θα εστιάσει μόνο στην επαγγελματική πορεία του σχεδιαστή στις πασαρέλες και το κόκκινο χαλί ή αν θα συμπεριλάβει και την προσωπική του ζωή
LIFO NEWSROOM
Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα ταινία του δημιουργού του «Worst Person in the World», ακόμα μια διασκευή Στίβεν Κινγκ, το φεμινιστικό «Vagabond» της γιαγιάς της νουβέλ βαγκ και η επιστροφή του «Toy Story» με αφορμή την 30η επέτειο από την πρεμιέρα του ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ανατροπή στον κινηματογράφο: Η OpenAI παράγει ταινία με AI και κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Πολιτισμός / Ανατροπή στον κινηματογράφο; Η OpenAI παράγει ταινία με κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Η OpenAI φέρνει την επανάσταση στον κινηματογράφο με την πρώτη ταινία μεγάλου μήκους που δημιουργείται κυρίως με τεχνητή νοημοσύνη - Το “Critterz” υπόσχεται να αλλάξει το Χόλιγουντ για πάντα, με εντυπωσιακά αποτελέσματα και φθηνότερο κόστος παραγωγής
LIFO NEWSROOM