Μάθιου Πέρι: «Βλέπω στον ύπνο μου εφιάλτες πως τα "Φιλαράκια" επιστρέφουν και δεν ενδιαφέρεται κανείς»

Μάθιου Πέρι: «Βλέπω στον ύπνο μου εφιάλτες πως τα "Φιλαράκια" επιστρέφουν και δεν ενδιαφέρεται κανείς» Facebook Twitter
0
Μάθιου Πέρι: «Βλέπω στον ύπνο μου εφιάλτες πως τα "Φιλαράκια" επιστρέφουν και δεν ενδιαφέρεται κανείς» Facebook Twitter

Ποιο είναι το χειρότερο πράγμα που θα μπορούσε να συμβεί όταν μια τηλεοπτική σειρά, που έχει αγαπηθεί από εκατομμύρια τηλεθεατές σε ολόκληρο τον κόσμο, επιστρέφει; Οι άνθρωποι να την μισήσουν ή ακόμα χειρότερα να μην ενδιαφερθούν καν. Ο παραπάνω εφιάλτης είναι και αυτό που σταματά τον ηθοποιό, Μάθιου Πέρι, να επιστρέψει στα Φιλαράκια. 

Όπως ο ίδιος ο Πέρι, Τσάντλερ Μπινγκ, στην σειρά ανέφερε στην Variety, έχει έναν «επαναλαμβανόμενο εφιάλτη» πως η σειρά επιστρέφει, χάνεται όμως τελικά στην αφάνεια.

 

Μάθιου Πέρι: «Βλέπω στον ύπνο μου εφιάλτες πως τα "Φιλαράκια" επιστρέφουν και δεν ενδιαφέρεται κανείς» Facebook Twitter

 

«Δεν κάνω πλάκα για αυτό» είπε σε μια συνέντευξη σχετικά με την επερχόμενη του παράσταση «Το Τέλος της Επιθυμίας» (σ.σ. The End of Longing). «Όταν κοιμάμαι, έχω τον εφιάλτη πως τα Φιλαράκια επιστρέφουν ξανά και κανείς δεν ενδιαφέρεται. Κάνουμε μια ολόκληρη σειρά, επιστρέφουμε και κανείς δεν ενδιαφέρεται για αυτό. Οπότε αν κανείς με ρωτήσει, θα του πω όχι. Το πράγμα έχει ως εξής: Τελειώσαμε τόσο ψηλά, που δεν μπορούμε να το ξεπεράσουμε. Γιατί να πάμε και να το ξανακάνουμε;»

Μόλις τον Μάιο, η Τζένιφερ Άνιστον (σ.σ. η τηλεοπτική Ρέιτσελ) είχε δηλώσει παρόμοια στην διάρκεια ενός podcast, ότι τα Φιλαράκια του σήμερα θα ήταν μια παρέα με τον καθένα τους πάνω από το κινητό του, οπότε μια αναβίωση δεν θα ήταν ενδιαφέρουσα έτσι και αλλιώς.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Ο Ρίτσαρντ Σέρα ήταν ένας σύγχρονος μινιμαλιστής καλλιτέχνης γνωστός για τα μνημειώδη ατσάλινα γλυπτά του. Τα συχνά τρομακτικά σε κλίμακα έργα του προκαλούν ζάλη και αποπροσανατολισμό, με τις αρχιτεκτονικές τους καμπύλες να στροβιλίζονται, καθώς οι θεατές περπατούν στα περάσματά τους.
NEWSROOM