Ο Σαντάνα προκάλεσε οργή με τα προσβλητικά σχόλια εναντίον της Beyoncé: Δεν είναι τραγουδίστρια

Ο Σαντάνα προκάλεσε οργή με τα προσβλητικά σχόλια εναντίον της Beyoncé: Δεν είναι τραγουδίστρια Facebook Twitter
5

Στην τελετή απονομής των Γκράμι το βράδυ της Κυριακής, η Adele έφυγε με το βραβείο για το άλμπουμ της χρονιάς κερδίζοντας το φαβορί Beyoncé όμως από το βήμα της τελετής, η νικήτρια δήλωσε πως η Beyoncé άξιζε αυτό το βραβείο.

Ωστόσο ο Carlos Santana υποστήριξε πως η Αdele άξιζε απόλυτα το βραβείο και με δηλώσεις του καταφέρθηκε εναντίον της αντιπάλου του.

«Νομίζω ότι η Adele κέρδισε γιατί μπορεί να τραγουδήσει», δήλωσε ο Santana  στο πρακτορείο Associated Press.

«Με όλο το σεβασμό προς την αδελφή μας Beyoncé, είναι πολύ όμορφη να τη βλέπουμε, αλλά αυτό που κάνει μοιάζει θυμίζει περισσότερο μόντελινγκ μετά μουσικής. Μουσική για να προβάρεις ένα φόρεμα. Αυτή δεν είναι τραγουδίστρια...» πρόσθεσε ο Μεξικανό-Αμερικανός μουσικός.

«Η Adele μπορεί να τραγουδήσει πραγματικά. Δεν χρειάζεται όλους αυτούς τους χορευτές και τα σκηνικά, μπορεί να σταθεί μόνη εκεί και απλά να τραγουδήσει και αυτός είναι ο λόγος που κερδίζει», είπε ο Santana.

Τα σχόλια του σημαντικού μουσικού θεωρήθηκαν προσβλητικά και προκάλεσαν μεγάλες αντιδράσεις. Λίγες ώρες αργότερα και ενώ οι τίτλοι των δημοσιευμάτων έκαναν λόγο για επίθεση του Santana στην Beyoncé, o ίδιος προέβη σε νέα σχόλια με τα οποία επιχειρούσε να χαμηλώσει τους τόνους της αρχικής του δήλωσης. «Η πρόθεσή μου ήταν να συγχαρώ την Adele για την καταπληκτική βραδιά της στα Γκράμι. Το σχόλιό μου σχετικά με Beyonce παρερμηνεύθηκε». έγραψε στο Facebook.

Πολιτισμός
5

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Σινεμά στην Ελλάδα – Ορατότης Μηδέν»: Επαγγελματίες του οπτικοακουστικού τομέα εκπέμπουν SOS

Πολιτισμός / «Σινεμά στην Ελλάδα – Ορατότης Μηδέν»: Επαγγελματίες του οπτικοακουστικού τομέα εκπέμπουν SOS

1896 επαγγελματίες του οπτικοακουστικού τομέα στην Ελλάδα υπογράφουν ανοιχτή επιστολή ζητώντας την άμεση επίλυση των σημαντικών προβλημάτων που έχουν προκύψει για την επιβίωσή τους.
LIFO NEWSROOM
H Άνα ντε Άρμας, ο Νίκολας Κέιτζ και ένας πιγκουίνος από αύριο στις αίθουσες

Πολιτισμός / H Άνα ντε Άρμας, ο Νίκολας Κέιτζ και ένας πιγκουίνος από αύριο στις αίθουσες

8 κυκλοφορίες προστίθενται στο πρόγραμμα των κινηματογράφων, ανάμεσά τους το spin-off του Τζον Γουίκ, μια ακόμα tour de force εμφάνιση του Νίκολας Κέιτζ και ένα crowdpleaser με τον Στιβ Κούγκαν που δύσκολα θα αφήσει μάτι στεγνό.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Ντάνι Μπόιλ επιβεβαιώνει τη συμμετοχή του Κίλιαν Μέρφι στο σίκουελ «28 Years Later»

Πολιτισμός / Ο Ντάνι Μπόιλ επιβεβαιώνει τη συμμετοχή του Κίλιαν Μέρφι στο σίκουελ «28 Years Later»

Η αρχική ταινία 28 Days Later, με πρωταγωνιστή τον Μέρφι, θεωρείται σταθμός στον σύγχρονο κινηματογράφο τρόμου, τόσο για την αισθητική της όσο και για την ανατροπή της παραδοσιακής εικόνας του ζόμπι
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
Δε φέρω γνώμη για το αν η Β. είναι καλή λάηβ, γιατί δεν έχω δει βιντεο από συναυλίες. (Εκτός από το απόσπασμα των βραβείων, όπου προσωπικά βρήκα εντυπωσιακότερη την παρουσίαση του τραγουδιού από το ίδιο το τραγούδι κ την ερμηνεία της)Όμως, δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω ότι εν μέρει έχει δίκιο ο S. Με το σχόλιό του θίγει τον τρόπο που λειτουργεί γενικώς η βιομηχανία της ποπ μουσικής.Νομίζω πως πλεον δίνεται προσοχή κατά 90% στο σόου, χορό, ρουχο, βίντεο κλιπ που συνοδεύει ένα τραγούδι κ κατά 10% στις φωνητικές ικανότητες του καλλιτέχνη, στη μουσική κ το στίχο. Ως αποτέλεσμα, αποθεώνονται άτομα που δηλώνουν τραγουδιστές, αλλά οι φωνές τους είναι από ικανοποιητικές μέχρι κακές. Επόμενο ήταν η εμφάνιση στο χώρο μιας καλλιτέχνιδας όπως η Adele, που στηρίζεται 100% στη φωνή της να επισκιάσει τους προαναφερθέντες συναδέλφους.Θεμιτό το σόου, τα σκηνικά, η εντυπωσιακή χορογραφία, αλλά σε βραβεία ΜΟΥΣΙΚΗΣ παίζουν δευτερεύοντα ρόλο. (Στα vma φαντάζομαι πως θα σαρώσει η B.)