Το Μαντάμ Τισό χώρισε τα κέρινα ομοιώματα του Μπραντ Πιτ και της Αντζελίνα Τζολί

Το Μαντάμ Τισό χώρισε τα κέρινα ομοιώματα του Μπραντ Πιτ και της Αντζελίνα Τζολί Facebook Twitter
2

Το μουσείο Μαντάμ Τισό στο Λονδίνο τοποθέτησε σε διαφορετικά σημεία τα κέρινα ομοιώματα της Αντζελίνα Τζολί και του Μπρατ Πιτ, μετά τη χθεσινή ανακοίνωση του διαζυγίου του διάσημου ζευγαριού.


«Αντιδράσαμε γρήγορα στη χθεσινή είδηση για το χωρισμό της Αντζελίνα Τζολί και του Μπραντ Πιτ και τα σχέδιά τους για διαζύγιο, αποτυπώνοντας το χωρισμό και στις κέρινες φιγούρες», ανέφερε εκπρόσωπος του μουσείου.

«Οι κέρινες φιγούρες, που δημιουργήθηκαν το 2013, χωρίστηκαν και τώρα βρίσκονται σε σεβαστή απόσταση η μία από την άλλη. Η Αντζελίνα βρίσκεται κοντά στη Νικόλ Κίντμαν και ο Μπραντ Πιτ στον πολλάκις συμπρωταγωνιστή του Μόργκαν Φρίμαν» σημείωσε.

Το Μαντάμ Τισό χώρισε τα κέρινα ομοιώματα του Μπραντ Πιτ και της Αντζελίνα Τζολί Facebook Twitter

Πολιτισμός
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μάχη για τον «Δαβιδ» του Μιχαήλ Άγγελου: Η ελευθερία της έκφρασης ενάντια στην προστασία της αξιοπρέπειας

Πολιτισμός / Ο «Δαβίδ» του Μιχαήλ Άγγελου και η ελευθερία της έκφρασης κόντρα στην προστασία των καλλιτεχνικών θησαυρών

Στη Φλωρεντία, η Galleria dell'Accademia υπερασπίζεται τον Δαβίδ του Μιχαήλ Άγγελου, ένα αριστούργημα του 1504, από απαξιωτικές και μη εξουσιοδοτημένες εμπορικές χρήσεις
NEWSROOM
Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Ο Ρίτσαρντ Σέρα ήταν ένας σύγχρονος μινιμαλιστής καλλιτέχνης γνωστός για τα μνημειώδη ατσάλινα γλυπτά του. Τα συχνά τρομακτικά σε κλίμακα έργα του προκαλούν ζάλη και αποπροσανατολισμό, με τις αρχιτεκτονικές τους καμπύλες να στροβιλίζονται, καθώς οι θεατές περπατούν στα περάσματά τους.
NEWSROOM