Το Myspace μπορεί να βρισκόταν στην ακμή του σχεδόν πριν από μια δεκαετία, αλλά πριν από τρεις μέρες κυκλοφόρησε μια νέα τηλεοπτική διαφήμιση.
Η διαφήμιση είναι μέρος της καμπάνιας για τον επανασχεδιασμό της ταυτότητας του δικτύου, που έχει δει και καλύτερες μέρες.
Η εταιρεία έχει σκοπό να ξανακάνει το Myspace ένα μεγάλο κομμάτι στον τομέα της προβολής της δουλειάς νέων καλλιτεχνών, έτσι στη διαφήμιση εμφανίζονται αστέρια της μουσικής βιομηχανίας όπως ο Pharell και η Ciara, αλλά και ανερχόμενα ονόματα όπως η Charlie XCX και η Sky Ferreira. Aπουσιάζει όμως ο Justin Timberlake, παρόλο που είναι ανάμεσα στους ιδιοκτήτες του δικτύου.
TV & Media /
Επανέρχεται το Myspace

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Οι ψαράδες της Αμοργού πέτυχαν κάτι που δεν έχει ξαναγίνει στην Ελλάδα

Δολοφονία Πολωνού καθηγητή στην Αγία Παρασκευή: Σε οικογενειακή διαμάχη στρέφονται οι έρευνες - Ο λόγος

Ελένη Σαράντη: «Κυνήγησα πράγματα που τελικά δεν είχαν σημασία»

Βόλος: Στο Αυτόφωρο ο Δημήτρης Μαρέδης για την καταγγελία εκβιασμού της Ζέττας Μακρή

Καιρός: Πότε αναμένεται η κορύφωση του καύσωνα - Επικαιροποιήθηκε το έκτακτο δελτίο της ΕΜΥ

σχόλια