Τίμημα για τις τηλεοπτικές άδειες αλλά και φόρος διαφήμισης - Τουλάχιστον 400 εργαζόμενοι σε κάθε σταθμό

Τίμημα για τις τηλεοπτικές άδειες αλλά και φόρος διαφήμισης - Τουλάχιστον 400 εργαζόμενοι σε κάθε σταθμό Facebook Twitter
0

Και τίμημα για τις άδειες θα καταβληθεί και ο φόρος διαφήμισης δεν θα μηδενιστεί και οι τηλεοπτικοί σταθμοί θα έχουν τουλάχιστον 400 εργαζόμενους ο καθένας, επισημαίνουν πηγές του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής.

Τα στοιχεία αυτά ήρθαν σε απάντηση της τομεάρχη Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης της ΝΔ, Άννας Ασημακοπούλου, η οποία έκανε λόγο περί «μηδενισμού του φόρου τηλεοπτικής διαφήμισης».

Από το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής υπογραμμίζεται: «Γνωρίζαμε ότι πάγια πολιτική της ΝΔ είναι να μην πληρώνουν τίποτα οι ιδιοκτησίες των τηλεοπτικών σταθμών. Την ενημερώνουμε ότι και τίμημα για τις άδειες θα καταβληθεί και ο φόρος διαφήμισης δεν θα μηδενιστεί και οι τηλεοπτικοί σταθμοί θα έχουν τουλάχιστον 400 εργαζόμενους ο καθένας».

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλαγές στη Eurovision 2026 μετά τη φετινή θύελλα αντιδράσεων - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

TV & Media / Αλλαγές στη Eurovision μετά τις φετινές αντιδράσεις - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

«Πραγματοποιήθηκε ευρεία διαβούλευση μεταξύ όλων των μελών και κανένα δεν τάχθηκε κατά της συμμετοχής του Ισραήλ» ξεκαθάρισε ο Διευθυντής Μέσων Ενημέρωσης της EBU
LIFO NEWSROOM
Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Η διαφορά μπορεί να είναι σημαντική

TV & Media / Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Κι όμως, έχει διαφορά

Μια νέα αμερικάνικη έρευνα διαπιστώνει ότι η ακρόαση άρθρων και ειδήσεων –σε σύγκριση με την ανάγνωσή τους– συχνά περιορίζει την κατανόηση του περιεχομένου τους και ενισχύει τα ακραία και αρνητικά στοιχεία του.
LIFO NEWSROOM