Λάρισα: 270 χιλιάδες ευρώ πρόστιμο για θανάτωση σκυλιών

Λάρισα: 270 χιλιάδες ευρώ πρόστιμο για θανάτωση σκυλιών Facebook Twitter
15

270.000 ευρώ πρόστιμο καλείται να πληρώσει 67χρονος Λαρισαίος ο οποίος, μετά από καταγγελία συμπολίτη του, κατηγορείται για τη θανάτωση 8 νεογέννητων κουταβιών και την κακοποίηση ακόμη ενός σκύλου.

Το πρόστιμο είναι άθροισμα των επιμέρους προστίμων (30 χιλιάδες ευρώ) για κάθε σκυλί που θανάτωσε.

Σύμφωνα με το ΑΜΠΕ, ο 67χρονος προχώρησε στη θανάτωση των ζώων στην περιοχή της Αγ. Μαρίνας. Τα κουτάβια βρέθηκαν θανατωμένα, σε νάιλον σακούλα, δεμένη και κάτω από πέτρες.

Η βεβαιωθείσα παράβαση κοινοποιήθηκε στη Διεύθυνση Αγροτικής Ανάπτυξης του δήμου Λαρισαίων και το Τμήμα Εσόδων του δήμου με τη σειρά του θα πρέπει, αργά ή γρήγορα, να κοινοποιήσει την οφειλή στην Οικονομική Εφορία (ΔΟΥ).

15

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υπόθεση Κολωνού: «Ζητώ συγγνώμη που δε μίλησα από την αρχή, φοβόμουν» δηλώνει η 12χρονη

Ελλάδα / Υπόθεση Κολωνού: «Ζητώ συγγνώμη που δε μίλησα από την αρχή, φοβόμουν» δηλώνει η 12χρονη

«Πήγαινα στην πλατεία με το ποδήλατο μου, όπως όλα τα παιδιά της γειτονιάς. Μακάρι να μην είχε εμφανιστεί ποτέ αυτό το τέρας μπροστά μου. Όμως εμφανίστηκε» εξηγεί το παιδί, λίγο πριν την απόφαση της Δικαιοσύνης
NEWSROOM
Πώς έγινε η αποκατάσταση του υποθαλάσσιου αγωγού στην Αίγινα: Βίντεο και φωτογραφίες

Ελλάδα / Πώς έγινε η αποκατάσταση του υποθαλάσσιου αγωγού στην Αίγινα: 10 δύτες εργάζονταν σε βάθος 50 μέτρων - Βίντεο και φωτογραφίες

Η αποκατάσταση της βλάβης του υποθαλάσσιου αγωγού στην Αίγινα ήταν επιχείρηση υψηλού ρίσκου από ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό
ΧΡΥΣΑ ΓΡΙΒΑ
Τέμπη: Συνωμοσιολογία το «μπάζωμα», λέει ο Τριαντόπουλος και εξηγεί ότι οι ενέργειες καθορίστηκαν από το Ειδικό Σχέδιο Ανθρώπινων Απωλειών

Πολιτική / Τέμπη: Συνωμοσιολογία το «μπάζωμα», λέει ο Τριαντόπουλος και εξηγεί ότι οι ενέργειες καθορίστηκαν από το Ειδικό Σχέδιο Ανθρώπινων Απωλειών

Δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα ισχυρισμοί που αναφέρονται στη διαμόρφωση του χώρου στα Τέμπη, δήλωσε ο Χρήστος Τριαντόπουλος
NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
Ελα ζωοφιλοι μην ντρεπεστε γραψτε μας αυτα που σκεφτεστε πως θα επρεπε να τον κρεμασουν αναποδα στο συνταγμα να του κανουν φαλαγγα και στο τελος να επανελθει η θανατικη ποινη και να θανατωθει με τον ιδιο τροπο.
Βασικά πιστεύω πως ο κύριος θα έπρεπε να πάει φυλακή τουλάχιστον για κάποιους μήνες. Μην παίρνουμε ελαφρά την κακοποίηση των ζώων (είδικα οταν έχουμε τέτοιες βαρβαρες περιπτώσεις). Κάποιος που μπορεί και πνίγει 8 κουτάβια μέσα σε μια πλαστική σακούλα δεν μπορεί να στέκει στα καλά του.
Εσύ επομένως αυτοχαρακτηρίζεσαι ως εχθρός των ζώων;Συμφωνείς με τον κύριο;Θα έκανες το ίδιο στη θέση του ή τον επικροτείς;απορώ πώς δεν ντράπηκες να γράψεις τέτοιο σχόλιο.
@konstas Το "θέλει και το φοράει" καταλαβαίνεις ότι χωράει ΠΑΡΑ πολύ κουβέντα, έτσι;Επίσης δεν είμαι σίγουρος ότι μπορεί να έχει εφαρμογή σωστή αυτός ο νόμος με τον τρόπο ζωής στα χωριά. Θς επιβληθούν τα ίδια πρόστιμα όταν κόψεις μια κότα για να την φας; Γιατί σε αυτήν την περίπτωση απαγορεύεις τα κοτέτσια στην πράξη. Ή το αφήνεις να υπάρξει, οπότε δημιουργείς 2 κατηγορίες ζώων, αυτά που "επιτρέπεται" να σκοτώσεις κι αυτά που δεν "επιτρέπεται". Και ποιός θα το αποφασίσει αυτό;Καταλαβαίνεις ότι υπάρχουν καποιες προβληματικές που μπλέκουν μεταξύ τους.Γιατί αν το θες είναι πολύ πιο κοντά στην φύση να εκτρέφεις τα δικά σου κοτόπουλα, παρά να τα παίρνεις από τα ορνιθοτροφεία με τις συνθήκες μέσα στις οποίες μεγαλώνουν εκεί μέσα. Επίσης γιατί η μαζική θανάτωση ζώων σε σφαγεία δεν εμπίπτει στους ίδιους νόμους; Καταλαβαίνεις λίγο την υποκρισία του νόμου;Τέσπα δεν τον γνωρίζω κι ακριβώς τον νόμο, αλλά πιστεύω ότι είναι κάπως πιο σύνθετο το ζήτημα. Και θα το καταλαβαίναμε περισσότερο αν είχαμε μεγαλώσει σε χωρι κι ίδιοι.
Φυσικά το "θέλει" χωράει συζήτηση, αλλά εφόσον από κάποια μουσουλμάνα δεν έχει γίνει καταγγελία ότι υποχρεώθηκε, τότε φυσικά κανείς δεν μπορεί να επέμβει αυτεπαγγέλτως και να θεωρήσει ότι της επιβλήθηκε. Στην πράξη, πολλές φορές αυτό επιβάλλεται, αλλά πολλές φορές επίσης είναι επιλογή των ιδίων και θέλουν να φορούν την μπούρκα ή μαντήλα.Και φυσικά υπάρχουν και έννομες τάξεις, όπως π.χ. Γαλλία, όπου έχει αοαγορευθεί δια νόμου η μπούρκα δημοσίως, θεωρούμενη εξ ορισμού υποτιμητική για την γυναίκα (οπότε δεν έχει καμία σημασία αν θέλει ή δεν θέλει να την φοράει).Όσον αφορά τα ζώα, τα πράγματα είναι σχετικά απλά.(μπορείς να δεις και εδώ ορισμένα στοιχεία http://www.zougla.gr/Uploads/iliopulu/ZwaDiamartyriaProtaseis.pdf)Υπάρχουν τα ζώα συντροφιάς και τα αδέσποτα, τα ζώα εκτροφών και τα πειραματόζωα.Γενικά απαγορεύεται ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΖΩΑ ο βασανισμός και η κακοποίησή τους, όπως και η θανάτωσή τους για κάποιον λόγο που δεν προβλεπεται στον νόμο.Τα ζώα συντροφιάς και τα αδέσποτα διέπονται από τον νόμο 4039/2012. Τα αδέσποτα θανατώνονται μόνο εφόσον είναι επικίνδυνα ή πάσχουν από ανίατα νοσήματα και δεν μπορούν να αυτοσυντηρηθούν και μόνο με ευθανασία. Για τα κατοικίδια που δεν είναι αδέσποτα, θα πρέπει πρώτα ο ιδιοκτήτης να υποβάλλει γνωστοποίηση στον Δήμο και ύστερα μπορεί να γίνει ευθανασία αν πληρούνται οι προϋποθέσεις ευθανασίας για τα αδέσποτα.Όσα ζώα εκτρέφονται για γούνα, κρέας κλπ μπορούν να θανατώνονται με συγκεκριμένους μόνο τρόπους χωρίς να υποφέρουν.Για τα πειραματόζωα υπάρχουν πιο ειδικές διατάξεις.Με απλά λόγια, δεν μπορείς να βασανίζεις κανένα ζώο, για κανέναν λόγο και μπορείς να το σκοτώσεις μόνο όταν απειλείσαι από αυτό (κατάσταση ανάγκης) ή όταν συντρέχουν οι προϋποθέσεις της ευθανασίας ή όταν το ζώο εκτρέφεται για αυτόν τον σκοπό και εφόσον τηρήσεις τις προϋποθέσεις του νόμου για την θανάτωσή τους.
Καταρχας ειναι λιγο αργα να ξεκινησει καριερα ως σιριαλ κιλερ στα 67 του, αλλα ειλικρινα πρεπει καποιος να σκοτωσει ανθρωπο για να θεωρηθει "εγκλημα"; Ο θανατος 8 κουταβιων τι ειναι;
"ΠΡΟΦΑΝΩΣ, αυτό δεν αποδεικνύει το αντίθετο [animal lover = sociopath]. Αλλά, δυστυχώς, το επιχείρημα του trollolo είναι κάπως αυθαίρετο."Γιατί είναι αυθαίρετο αν δεν αποδεκνύεται το αντίθετο; Ειλικρινά πιστεύεις εσύ ότι ένα άτομο που μισεί τα ζώα σε τέτοιο βαθμό ώστε να τα σκοτώσει (και μιλάμε για κουτάβια κιόλας) είναι απίθανο να φτάσει να σκοτώσει και άνθρωπο; Μα μιλάμε ήδη για "άνθρωπο" (λέμε τώρα) χωρίς ίχνος συναισθήματος.