Σέρρες: Δέκα χρόνια φυλακή σε 20χρονη που στα 16 της σκότωσε ηλικιωμένο

Σέρρες: Δέκα χρόνια φυλακή σε 20χρονη που στα 16 της σκότωσε ηλικιωμένο Facebook Twitter
9

Σε 10 χρόνια φυλακή καταδικάστηκε 20χρονη η οποία όταν ήταν 16 ετών δολοφόνησε 80χρονο στην Κερκίνη Σερρών. Με αναμορφωτικά μέτρα τιμωρήθηκε 19χρονη που θεωρήθηκε συνεργός της 20χρονης στη δολοφονία. Οι δύο κοπέλες υποστήριξαν ότι ο ηλικιωμένος τους επιτέθηκε για να τις εκμεταλλευτεί σεξουαλικά.

Ο εισαγγελέας είχε ασκήσει έφεση κατά της απόφασης του Τριμελούς Δικαστηρίου Ανηλίκων Σερρών το οποίο είχε επιβάλλει στην 20χρονη φυλάκιση 5 ετών και 4 μηνών (αφέθηκε ελεύθερη ενόψει εφετείου), ενώ επέβαλε αναμορφωτικά μέτρα στην 19χρονη. Για τη δεύτερη κοπέλα η έφεση κρίθηκε αβάσιμη.

9

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πανελλήνιες Εξετάσεις 2024: Δείτε τα σημερινά θέματα σε Οικονομική Θεωρία, Υπολογιστές, Βιολογική Γεωργία

Ελλάδα / Πανελλήνιες Εξετάσεις 2024: Δείτε τα σημερινά θέματα για τα μαθήματα ειδικότητας των υποψηφίων των ΕΠΑΛ

Οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ εξετάστηκαν σήμερα στα μαθήματα: Ανατομία-Φυσιολογία ΙΙ, Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ), Δίκτυα Υπολογιστών και Αρχές Βιολογικής Γεωργίας
NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
τωρα σοβαρα.......ας το δουμε λιγο ψυχραιμα περα απο φεμινιστικα κινηματα κλπ. ο παππους ηταν 80 χρονων....ηταν 2 κοπελες 16 χρονων....δηλαδη ο παππους ειχε τοση δυναμη να τις ακινητοποιησει και να ασκησει σεξουαλικη βια πανω τους ωστε ο μονος τροπος να ξεφυγουν ηταν να τον σκοτωσουν....δηλαδη ας κοιταμε και με μια λογικη τα πραγματα...να μιλουσαμε για κανεναν 20αρη 30αρη κλπ να πω ενταξει δεν ακουγεται παραλογο αλλα για εναν 80αρη ακουγεται τουλαχιστον παρανοικο....οι κοπελες τον βασανισαν τον καψερο για να του παρουν λεφτα.....
Να συγκρίνουμε την απαράδεκτη απόφαση (που δεν έλαβε υπ'όψη ούτε την αυτοάμυνα, ούτε το νεαρό της ηλικίας της κοπέλας -ήταν 16 ετών) με άλλες που αφήνουν ελεύθερους νεαρούς βιαστές ανηλίκων κοριτσιών (το πιο πρόσφατο, τα κτηνώδη σκατόπαιδα που βίαζαν και εξέδιδαν 14χρονη, και τα οποία κυκλοφορούν ελεύθερα μετά από ποινή χάδι); Το αισχος μιας δικαστικής κουλτούρας που μάλλον εκπαιδεύεται στο Ιράν και το Αφγανιστάν. Η μήπως απλώς αναπαράγει αυτό που βρίσκει στην κοινωνία από όπου αναδύονται δικαστές και εισαγγελείς; (Για να μην φορτώνονται Ιράν και Αφγανιστάν και τα τερατουργήματα άλλων κοινωνιών, έχουν αρκετά δικά τους). Μια από τις μεγαλύτερες τραγωδίες της Ελληνικής κοινωνίας είναι η παντελής απουσία μαζικού, συστηματικού και οργανωμένου (όχι κομματικού παραμαγαζου, τύπου Ένωση Γυναικών Ελλάδος) φεμινιστικού κινήματος που να απαιτεί και επιβάλλει αλλαγές στην γενική νοοτροπία που κυβερνά την αντιμετώπιση των γυναικών σε όλο το φάσμα της κοινωνίας. H τεχνική ισότητα δια της νομοθεσίας μόνο γέλωτα προκαλεί.
Από το πρώτο κιόλας δικαστήριο είχε απορριφθεί το περί αυτοάμυνας. Ηταν η υπερασπιστική γραμμή των κατηγορουμένων αλλά το αποτέλεσμα ήταν να εξεγερθεί το χωριό με αυτόν τον ισχυρισμό, ο μπάρμπας βοηθούσε όλα τα παιδιά του χωριού. Το εκμεταλλεύθηκαν δυό τελειωμένα πλάσματα, χρήστες ουσιών όπως αποδείχθηκε, και βασάνισαν τον παππού για τα λεφτά. Ειλικρινά, το να λέει ο καθένας ό,τι του κατέβει στο κεφάλι χωρίς να ξέρει για το τι μιλάει κάπου είναι και ΑΤΙΜΟ. Καταλαβαίνεις ότι σπιλώνεις την μνήμη ενός ανθρώπου υιοθετώντας αβασάνιστα ισχυρισμούς που δεν αποδείχθηκαν ούτε κατά διάνοια? Για ποιό λόγο? Για να μετατρέψεις τις ιδεολογικές σου εμμονές σε περιρρέουσα πραγματικότητα?
το ενα φανηκε, το αλλο αποδειχθηκε, αλλα ελα που εισαι ο λιγοτερο αξιοπιστος σχολιαστης στο ιντερνετ. Οχι οτι εχεις απαραιτητα αδικο σε αυτη την υποθεση, αλλα λες οτι λενε ο,τι τους κατεβει ενω εσυ μας λες για το πως βοηθουσε ο μπαρμπας τα παιδια του χωριου λες και ησουν γειτονας του.
Διαβάσατε εμπεριστατωμένα την δικογραφία και παρακολουθήσατε λεπτό προς λεπτό τη δίκη! Είστε από αυτούς που συχνάζουν στα ποινικά δικαστήρια με ταπεράκι και θερμός, ειλικρινά νόμιζα ότι τέτοια πρόσωπα υπάρχουν μόνο σε ταινίες! Όσο για το πόσο καλό ήταν το θύμα ( ανεκδοτολογική μαρτυρία) και το πόσο κακές οι περιθωριοποιημένες ανήλικες, μπορεί να είναι και έτσι, αλλά γιατί θα έπρεπε να σταματήσουμε εκεί, και να μην σκεφτούμε τι επικρατεί σε κλειστές κοινωνίες; H μανιχαϊστική ηθική (ο 'καλός μπάρμπας' αποκλείεται να έχει σκοτεινές πλευρές. Οι 'τελειωμένες' -μάλιστα τελειωμένες από τα 16!!!- δεν μπορεί παρά να ψεύδονται και να εγκληματούν) και η δαιμονοποίηση ατόμων που έχουν περιθωριοποιηθεί, είναι βασικές παράμετροι που προσδιορίζουν την εμπειρία . Μέσα σε τέτοιο κλίμα 'το χωριό' θα δει μόνο ότι του επιτρέπει το πλαίσιο που 'το χωριό' αναπαράγει να δει. Επομένως δεν εκπλήσσει 'η εξέγερση του χωριού' όταν η συμπαγής και αδιάβροχη εικόνα που έχει για τον εαυτό του ως κοινωνία αρχίζει και ραγίζει. Για τους παραπάνω λόγους δεν μπορώ να ταχθώ ασυζητητί με το χωριό και τους θυμούς του, όπως κάνετε εσείς (άλλωστε υπάρχουν και παραδείγματα όπου το χωριό υπερασπίσθηκε παπά, βιαστή ανηλίκου κοριτσιού, με το σκεπτικό ότι ήταν καλός, βοηθούσε κόσμο (τα γνωστά) και η μικρή ήταν 'ζωηρή' και ψεύτρα). Το τι δεν δέχθηκε το πρώτο δικαστήριο δεν είναι το θέμα εδώ, είναι γνωστή η αντιμετώπιση της υπεράσπισης κατηγορουμένων γυναικών από τα Ελληνικά δικαστήρια (δύο μέτρα και δύο σταθμά). Η εξοργιστική αντιμετώπιση θυμάτων βιασμού και οι μαλακές ποινές στους βιαστές, όπως και η ιδιαίτερη σκληρότητα με την οποία αντιμετωπίζονται οι γυναίκες κατηγορούμενες, είναι ένα γεγονός που δεν μπορείτε να αρνηθείτε (παρά μόνο στον εαυτό σας, περαστικά σας). Το ότι κάποια/ος βλέπει με μεγάλη δόση σκεπτικισμού τέτοιες αποφάσεις, δεν είναι προϊόν καμιάς 'ιδεολογικής εμμονής' (όπως με αφρίζον πάθος και μελοδραματικά κεφάλαια γράμματα δηλώσατε) αλλά κριτικής της πραγματικότητας μιας χώρας και μιας κουλτούρας που αρνείται συστηματικά να αλλάξει το τέλμα της και τις κατάπτυστες συμπεριφορές της. Αρνείται να βγει από τον ξεπεσμό της (μισογυνισμός, ομοφοβία, εθνικισμός, ρατσισμός, όλα αυτά είναι σημεία ξεπεσμού) . Ο μόνος που άγεται από εμμονές εδώ μέσα είστε εσείς που αρνείστε να δείτε τις ιδεολογικές παραμέτρους της πραγματικότητας στην οποία ζείτε. Το να ασκείς κριτική και να θέλεις να αλλάξεις τις γενικές συμπεριφορές, και τις φριχτές ιδεολογίες πάνω στις οποίες βασίζονται και από τις οποίες τρέφονται, κάθε άλλο παρά εμμονή είναι, αγώνας είναι. Έτσι για να μην μπλέκουμε τους όρους.