Τελευταία στην Ευρώπη η Ελλάδα στην εκπαίδευση

Τελευταία στην Ευρώπη η Ελλάδα στην εκπαίδευση Facebook Twitter
43

Τελευταία στην Ευρώπη και 33η στον κόσμο είναι η Ελλάδα στην κατάταξη για το εκπαιδευτικό της σύστημα, σύμφωνα με την έρευνα του εκδοτικού οίκου Pearson για λογαριασμό του ιδρύματος Economist Intelligence Unit.

Στην έκθεση αναλύονται τα ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία και λαμβάνονται υπόψη οι επιδόσεις που παρουσιάζουν τα σχολικά συστήματα σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η Ν. Κορέα έχει το καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα στον κόσμο ανάμεσα στις 39 χώρες (+την περιοχή του Χονγκ Κονγκ) που εξετάζει η έκθεση. Πρώτη ευρωπαϊκή χώρα (5η στην παγκόσμια κατάταξη) η Φινλανδία.

Στον σχεδιασμό και στην εκτέλεση του προγράμματος συμμετείχαν μερικοί από τους κορυφαίους μελετητές και ειδικούς από τον χώρο της εκπαίδευσης και αναλύθηκαν περισσότερα από 60 κριτήρια από 50 χώρες.

Η έκθεση επισημαίνει ότι υπάρχει ισχυρός δεσμός ανάμεσα στα βελτιωμένα επίπεδα ανάπτυξης και στην ποιότητα της εκπαίδευσης.

Οι πρώτες 10 χώρες

  1. Νότιος Κορέα
  2. Ιαπωνία
  3. Σιγκαπούρη
  4. Χονγκ Κονγκ – Κίνα
  5. Φινλανδία
  6. Μ. Βρετανία
  7. Καναδάς
  8. Ολλανδία
  9. Ιρλανδία
  10. Πολωνία
43

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Συνελήφθη 38χρονος για συμμετοχή στην τρομοκρατική οργάνωση «Ομάδα Σύμπραξης Εκδίκησης»

Ελλάδα / Συνελήφθη 38χρονος για συμμετοχή στην τρομοκρατική οργάνωση «Ομάδα Σύμπραξης Εκδίκησης»

Ανάμεσα στις τρομοκρατικές ενέργειες που τους αποδίδονται είναι και η αποστολή του παγιδευμένου με εκρηκτικά φακέλου στο Δικαστικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης τον Φεβρουάριο
NEWSROOM
Μενδώνη για Νίσυρο: Ο αρχαιοφύλακας τέθηκε σε αναστολή καθηκόντων από την πρώτη καταγγελία

Ελλάδα / Μενδώνη για Νίσυρο: Ο αρχαιοφύλακας τέθηκε σε αναστολή καθηκόντων από την πρώτη καταγγελία

«Διαβάζω ότι υπήρχαν καταγγελίες, ότι δεν τις έλαβε κανείς υπόψη και λοιπά. Αυτοί οι οποίοι τα γράφουν θα βρεθούν στα ποινικά και στα αστικά δικαστήρια από μένα», ξεκαθαρίζει η υπουργός
NEWSROOM

σχόλια

10 σχόλια
Σε νέες προειδοποιητικές απεργιακές κινητοποιήσεις προχωρούν την Τρίτη και Τετάρτη, οι διοικητικοί υπάλληλοι. Μάλιστα οι υπάλληλοι του Πανεπιστημίου Αθηνών κάνουν λόγο για μεγάλες κινητοποιήσεις και για καθολικό κλείσιμο των σχολών... Εν τω μεταξύ με απόφαση της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας κηρύχτηκε 48ωρη απεργία στις 12 και 13 Μαΐου ... προκειμένου να μη συμμετέχουν σε διημερίδα για την αξιολόγηση που διοργανώνεται ... Πηγή: www.lifo.grΟι παραπάνω ειδήσεις για τις απεργίες από ΑΕΙ μέχρι δημοτικά σχολεία απογυμνώνουν τους προσποιούμενους την ποιότητα στην Ελληνική εκπαίδευση. Η ποιότητα Εκπαίδευσης στην λίστα των δέκα πρώτων χωρών είναι πάνω κάτω η ίδια για όλες τις βαθμίδες. Η Φιλανδία είναι από τις πρώτες στην στοιχειώδη και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Δεν υπάρχει καμία χώρα από αυτές τις δέκα που να είναι συγκριτικά κατώτερη από την Ελληνική σε οποιαδήποτε βαθμίδα.Η Ιρλανδία μικρή χώρα με παρόμοια οικονομικά προβλήματα σαν την Ελλάδα έχει καλύτερη ανώτατη εκπαίδευση και διαπρέπει στην έρευνα, τεχνολογία και φαρμακοβιομηχανία. Όταν πέφτει η συζήτηση του "δεν χρειαζόμαστε την εκπαίδευση που διαμόρφωσε τον παγκόσμιο πολιτισμό σε όλες τις ηπείρους" για τι εκπαίδευση είναι η διαφοροποίηση; Γιατί υπάρχει και η εκπαίδευση των σχολείων της αποκλειστικότητας του Κορανίου, υπάρχει η εκπαίδευση των ολοκληρωτικών καθεστώτων, υπάρχει και η τεμπελιά, μαστούρα ή "οι δρόμοι είναι το καλύτερο σχολείο". "We don't need no education We don't need no thought control" τραγουδιέται από δισεκατομμυριούχους που πραγματικά δεν χρειάζονται να πάνε σχολείο και έχουν την πολυτέλεια να το δαιμονοποιούν.Δεν είναι Εκπαίδευση ούτε το κεφαλοκλείδωμα με τα τούβλα στον κομματικό τοίχο μέχρι η φαιά ουσία να γίνει κόλλα πόστερ, αυτό που γίνεται στα Ελληνικά "εκπαιδευτικά" ιδρύματα, αλλά ούτε και το πήδημα στυλάκι γλάρου στον γκρεμό που οδηγούν τα ναρκωτικά ή της κοινωνίας και ζωής ο μηδενισμός.
Να υποθέσω τότε, οτι στις ΗΠΑ και Βρετανία που έχουν απο τα καλύτερα εκπαιδευτικά συστήματα, και τα καλύτερα πανεπιστήμια, και δέν έχουν απεργίες στα εκπαιδευτήρια, δέν έχουν και ναρκωμανείς, τουλάχιστον στο ποσοστό της υπανάπτυκτης Ελλάδας.Υ.Γ - Πληροφοριακά, στις ΗΠΑ περίπου 70,000,000 είναι εν δυνάμει αναλφάβητοι, μπορείς εύκολα να το βρείς.
Δεν βγαίνει νόημα από αυτά που γράφεις Λάμπρο.70 εκατ. είναι το ένα τρίτο του πληθυσμού των ΗΠΑ.Μπέρδεψες τις ΗΠΑ με την Κίνα; Το εν δυνάμει αναλφάβητοι τι σημαίνει; Υπάρχουν αρκετά εκατ. παράνομοι και νόμιμοι μετανάστες στις ΗΠΑ που δεν ξέρουν να γράφουν καλά Αγγλικά, μα ούτε και άλλη γλώσσα, μια που δεν τελείωσαν ούτε καν το Δημοτικό στην χώρα που μεγάλωσαν.Ένας ναρκομανής πάλι δεν έχει θέληση ούτε καν να φάει, πιστεύεις ότι θα έχει την θέληση και διαύγεια νου να σπουδάσει ή να διδάξει;
Το εν δυνάμει αναλφάβητοι, σημαίνει οτι τελείωσαν την βασική εκπαίδευση, και δεν ξέρουν την τύφλα τους. Μη κοιτάς μόνο τα μεγάλα και πανάκριβα πανεπιστήμια, (που κι απο αυτά μόνο εξειδικευμένοι βγαίνουν, απο γενικές γνώσεις μαύρα μεσάνυχτα) η μέση δημόσια εκπαίδευση είναι σαν τα αντίστοιχα νοσοκομεία τους (καμία σχέση με τύπου grey΄s anatomy)άθλια. Θέλω να πώ οτι το εκπαιδευτικό τους σύστημα (που κακέκτυπα ακολουθούμε κι εμείς) δεν προάγει την κριτική σκέψη, παρα μόνο την αποβλάκωση και την εξειδίκευση. Σου προτείνω ανεπιφύλακτα να διαβάσεις το βιβλίο (μικρό είναι, 100 σελίδες) η εκπαίδευση της αμάθειας, του Ζαν Κλωντ Μισεα, είναι λίγο δυσκολοδιάβαστο, αλλα αξίζει τον κόπο και τα 7 ευρώ που στοιχίζει. Είναι απίστευτη η απλή και διεισδυτική ανάλυση του παγκόσμιου εκπαιδευτικού συστήματος, και το "μυστικό" είναι ακριβώς αυτό, σε όλο τον κόσμο η δομή της εκπαίδευσης είναι ίδια, σου λέει όσως κάτι αυτό;
Ειμαι μαθητρια της 3ης λυκειου και δινω φετος Πανελληνιες! Δεν ξερω αν πραγματι τα εκπαιδευτικα συστηματα στις αλλες χωρες ειναι ειναι καλυτερα αλλα με βεβαιοτητα λεω πως το δικο μας ειναι ενα απο τα χειροτερα. Περα απο το γεγονος οτι θεωρω γελοιο η προσπαθεια που κανω εδω και τοσα χρονια κρινεται απο ενα διαγωνισμα 18 ωρων συνολικα, θεωρω ακομα χειροτερο τον τροπο που γινονται τα μαθηματα. Ολα τα μαθηματα γινονται με τετοιο τροπο που οση ορεξη και να εχει καποιο παιδι την χανει. Για παραδειγμα αν και εχουμε εργαστηριο στο σχολειο ποτε δεν μας πηγαν!Εκτος πιστευω πως ειναι τραγικο να υπαρχει εξειδικευση σε τετοιο βαθμο και να μην γινονται μαθηματα οπως μουσικη ή ενα παιδι της θεωρητικης οπως εγω να μην μπορω να ασχοληθω με τα μαθηματικα αν και μου αρεσουν πολυ. Με λιγα λογια θεωρω πως το συστημα οχι μονο καταπαταει με τον χειροτερο τροπο την κριτικη μας σκεψη κανοντας μας παπαγαλακια αλλα (για να χρησιμοποιησω και ενα ερμηνευτικο απο τα αρχαια) δεν εχει κανενα πρακτικο προσανατολισμο!
Mιά και θα μπορούσες να είσαι κόρη μου (η μικρή μου πέρισυ έδωσε πανελλήνιες και μπήκε στο Γεωπονικό) θα σου δώσω την ίδια συμβουλή που έδωσα στις κόρες μου. Ασχολήσου με επιχειρήσεις και ακόμα καλύτερα με επενδύσεις, αυτά δεν έχουν να κάνουν με πτυχία και σπουδές. Σπούδασε ό,τι θέλεις, απλώς ο στόχος σου να είναι αυτός. Διάβασε το βιβλίο Η εκπαίδευση της αμάθειας του Ζάν Κλώντ Μισεά εκδόσεις βιβλιόραμα (υπάρχει και ένα με τον ίδιο τίτλο, κλεμένος απο τον Κάτσικα του ΚΚΕ, καμία σχέση) και το πλούσιος μπαμπάς φτωχός μπαμπάς του Ρόμπερτ Κιγιοσάγκι. Τα βιβλία είναι διαφορετικού περιεχομένου, το ένα είναι φιλοσοφικό, το άλλο είναι ενός δισεκατομυριούχου αμερικανού, αλλα θα σε βοηθήσουν να αντιληφθείς τί και γιατί γίνεται, και να βρείς την σωστή κατεύθυνση στην οικονομική κοινωνία που βρέθηκες να ζείς. Να αισθάνεσαι τυχερή που ζείς στην τυχερή πλευρά του κόσμου, και έχεις περισσότερες απο δύο επιλογές, τα πιο πολλά παιδιά στον πλανήτη δεν έχουν πάνω απο μία, και πολλά δεν έχουν καμία, ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ.
Για να κατστρεψεις ενα εθνος/κρατος δεν χρειαζεται παρα να το "χτυπησεις"σε τρια επιπεδα.Παιδεια,ιστορια και γλωσσα.Οφειλουμε πιστευω να παραδεχθουμε οτι το πολιτικο συστημα στην Ελλαδα εκανε πολυ καλη δουλεια και στα τρια αυτα επιπεδα.Ειδικα τα τελευταια σαραντα χρονια.Και τωρα ολη αυτη η σκληρη "δουλεια" αποδιδει καρπους.
Η καθαρευουσα μονο αποστειρωμενη γλωσσα δεν ειναι. Ειναι απλα η πιο επισημη μορφη της καθομιλουμενης, κατι που ισχυει σε παρα πολλες χωρες της Ευρωπης, με κυριοτερο παραδειγμα την Αγγλια. Οσο για την παπαγαλια, εφαρμοζεται ακομα με την ιδια συχνοτητα. Τα παιδια παπαγαλιζουν πολλα μαθηματα για να μπουν στο πανεπιστημιο. Για τη βιτσα εχεις δικιο, αν και βεβαια εχουμε φτασει πλεον στο σημειο ο καθηγητης να μην τολμαει να μιλησει μες στην ταξη μην τυχον και τον δειρει κανενας χρυσαυγιτης η του κανουν μηνυση γονεις επειδη επιπληττει τον κανακαρη τους. Απ'το ενα ακρο, απλα εχουμε φτασει στο αλλο.
Υποθετω οτι εννοεις τι συνεβαινε επι χουντας.Αλλα το να αναφερουμε τι γινοταν σε ενα δικτατορικο καθεστως ,το οποιο απορριπτουμε(..και πολεμησαμε..) στο συνολο του,δεν εχει κανενα νοημα.Πριν ,ομως,απο αυτο,επι κυβερνησεως Γεωργιου Παπανδρεου,ειχε προηγηθει η σημαντικη εκπαιδευτικη μεταρρυθμιση Παπανουτσου.Που ειχε διορθωσει πολλα απο τα παραπανω.Αλλο αν δεν μακροημερευσε λογω "αποστασιας" και χουντας.Οσο για την "στειρα παπαγαλια" υπηρχε μεν,αλλα οχι παντου.Ειχα την τυχη ,ως μαθητης εξαταξιου Γυμνασιου,να εχω καθηγητες υποδειγματα που αντιμετωπιζαν την δουλεια τους ως λειτουργημα,οχι ως επαγγελμα.Εαν νομιζεις οτι τα δημοσια λυκεια τις τελευταιες δεκαετιες,παρα το οτι διαθετουν πολυ περισσοτερα μεσα και πολυ καλυτερες συνθηκες, παραγουν καλυτερα εκπαιδευμενους μαθητες απ'ότι τοτε,επιτρεψε μου να σου πω οτι κανεις λαθος.Βλεπω,παντως,οτι στα θεματα της γνωσης της ιστοριας και της γλωσσας δεν διαφωνουμε,και χαιρομαι γι αυτο.
Για την ιστορία θα συμφωνήσω απόλυτα τέτοια μυθολογία: κρυφό σχολείο, ο Μεταξάς είπε ΟΧΙ στους Ιταλούς, η χούντα έπεσε με το Πολυτεχνείο, μόνο με τέτοιους πολιτικούς μπορεί να διδάσκονταν...
Δεν ειμαι βεβαιος σε ποιο βαθμο κανεις χιουμορ.Διοτι αυτα που γραφεις,και αλλα πολλα, ειναι,οντως,μυθευματα,τα οποια "μετετραπησαν"σε διδασκομενη ιστορια για "εθνικους"η "πολιτικους"λογους,οπως τους "ερμηνευαν" οι εκαστοτε κρατουντες.Αυτο δεν αναιρει το γεγονος οτι η παιδεια αποδομηθηκε ,παρά τα πολυ περισσοτερα υλικα μεσα,τις τελευταιες δεκαετιες.Ουτε το οτι η γνωση της ιστοριας και της γλωσσας ενος σημερινου μεσου εφηβου ειναι ανατριχιαστικα υποδεεστερη της αντιστοιχης ενος προ τεσσαρακονταετιας,η και ογδοηκονταετιας, μεσου εφηβου.
Γιατί να καταστρέψεις ενα έθνος, αν του διδάξεις αυτά που "πρέπει" αφαιρόντας την κριτική του σκέψη, θα το έχεις οικονομικό υποχείριο για πάντα. Κάτι παραπάνω ξέρουν οι τράπεζες που ελέγχουν τον πλανήτη. Ενώ χρεοκόπησαν με την απληστία τους το σύστημα, στην αρχή μέσω των ανδρείκελών τους ξεκίνησαν να πλασάρουντην συνσυθύνη, ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ, μετά έριξαν την ευθύνη σε μάς, τεμπέληδες, ζούσατε πάνω απο τις δυνατότητες σας με δανεικά, κλπ. Το οτι δάνειζαν οι τράπεζες χωρίς τα απαραίτητα ίδια κεφάλαια, δηλαδή παράνομα, δεν ενοχλεί κανένα. Ούτε ενοχλεί όσους πιστεύουν στο φιλελεύθερο μοντέλο, οτι τα κράτη ενάντια στις φιλελεύθερες αρχές, λειτουργώντας σαν σοβιετ, σώζουν ιδιωτικές τράπεζες, χρεώνοντας τους λαούς τους. Η πυρηνική βόμβα στα θεμέλια της Ε.Ε που λέγεται Deutsche bank με ίδια κεφάλαια 560 δις ευρώ, είναι εκτεθιμένη με 70 τρις σε παράγωγα. To xρέος των αναπτυγμένων χωρών μετά την αρχή της κρίσης το 2007, ανέβηκε κατα 30%, αλλα παρ΄όλα αυτά, ο κόσμος πιστεύει οτι ευθύνονται οι δημόσιοι υπάλληλοι, τα επιδόματα αναπήρων, πολυτέκνων, κλπ, και η τεμπελιά των νοτίων ή η κλεψιά των βορείων (η σταθερή αξία του διαίρει και βασίλευε) για τα κακώς κείμενα. Αν και μορφωμένοι, οι άνθρωποι των αναπτυγμένων χωρών, ακούνε ό,τι τους πούν τα ΜΜΕ, που γνωρίζουν οτι ελέγχονται απο τους πραγματικούς υπεύθυνους για την οικονομική καταστροφή. Η κριτική σκέψη που λέγαμε, που βρίσκεται άραγε;
Επειδη υποθετω οτι απευθυνεσαι σε μενα, σου λεγω οτι δεν διαφωνω,σε γενικες γραμμες,με κανενα απο τα συμπερασματα σου.Ακομη και σε σε οσα (εκτος θεματος) αναφερεις για την Deutsche Bank, τα οποια δεν τα "υποτονθοριζουν" καν τα μεγαλα ΜΜΕ της Ευρωπης.Τιποτα απο αυτα ,ομως,δεν αναιρει ουτε κατ'ελαχιστον οσα εγραψα.Διοτι η "αποπαιδευση",η υποβαθμιση της γενικης παιδειας,και της γνωσης της ιστοριας και της γλωσσας αποτελουν απαραιτητες προυποθεσεις για τα επομενα σταδια.Διοτι δημιουργουν ενα ακρως "ευπλαστο"ανθρωπινο υλικο ,στο οποιο οι "καλλιτεχνες" της "πλαστικης των ψυχων"(..προπαγανδας)μπορουν ευκολα να δωσουν οποια μορφη και σχημα επιθυμουν.
Λαμπρος Κοντος - Δεν διαφωνώ συνονόματε, απλώς το "για να καταστρέψεις ένα έθνος" αφήνει να αιωρείται μιά κάποια συνομοσιολογία ειδικά εναντίον μας, όχι οτι πιστεύεις σε αυτές, τουλάχιστον δεν το έχω διακρίνει στα σχόλιά σου. Τα κράτη έθνη, είναι τραπεζικά μορφώματα του 19ου αιώνα και αρχές του 20ού, για την πιο εύκολη χειραγώγησή τους, (πάλι η σταθερή αξία ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ). Το ίδιο και η υποχρεωτική εκπαίδευση, είναι κεφαλαιακό μόρφωμα μετά την Γαλλική επανάσταση (που δεν την έκανε βέβαια ο λαός, όπως και τη Ρωσική)και την μεταφορά (αρπαγή)της εξουσίας απο τους αριστοκράτες στους κεφαλαιούχους, οι οποίοι ήταν παράγωγο της βιομηχανικής επανάστασης. Οι μηχανές για να παραχθούν να λειτουργήσουν και να συντηρηθούν χρειάζονται ειδικούς, οι αμόρφωτοι αγρότες δεν έκαναν, γι΄αυτό δημιουργήθηκαν τα σχολεία με ελεγχόμενη απο το κεφάλαιο εκπαίδευση. Τί παράγουν τα σχολεία, ΣΤΕΛΕΧΗ για την παραγωγική παγκόσμια μηχανή, χωρίς φυσικά κριτική σκέψη, αυτή δεν χρειάζεται, ούτε φυσικά παίρνουν εφόδια για οικονομική διαχείρηση για επιχείρηση και επενδύσεις, αυτά είναι για τους κεφαλαιούχους, γι΄αυτό και η δομή των μαθημάτων είναι έτσι φτιαγμένη, τα αποτελέσματα είναι ολοφάνερα.
@LAMPROSΗ 'συζητηση"μαζι σου ειναι πολυ ενδιαφερουσα,αν και φοβουμαι οτι το forum αυτο δεν ειναι ο'τι το καταλληλοτερο γαι "εξειδικευμενες προσεγγισεις".Εν τουτοις επιτρεψε μου μια καπως διαφορετικη"προσεγγιση"στο θεμα που θιγεις.Τα εθνη-κρατη ειναι ,οντως,συστημικα παραγωγα του 19ου αιωνα,αλλα οχι μονον αυτα.Το σημαντικοτερο ηταν "επανεισαγωγη"της "αιρετης εξουσιας",του κοινοβουλευτισμου, της ,τυποις,"δημοκρατιας" και η σταδιακη καθιερωση της ως κρατουντος πολιτικου συστηματος.Και τα δυο ηταν απολυτως αναγκαια για την στηριξη και αναπτυξη ,πρωτιστως, της βιομηχανικης επαναστασης.Η αστικοποιηση αγροτικων πληθυσμων και η μετατροπη των αγροτων σε βιομηχανικους εργατες,η οποια πολλαπλασιασε την κοινωνικη ζυμωση και την ενημερωση των κατωτερων οικονομικων στρωματων ,κατεστησε αναγκαια την παροχη στις λαικες μαζες δικαιωματων και 'προνομιων'ανηκουστων προηγουμενως.Για να λειτουργησουν ως "ασφαλιστικη δικλειδα",ως διεξοδος πιεσης ,και αποφυγη κοινωνικων εκρηξεων.Αλλα,οπως προειπα,αυτο ειναι μια πολυ μεγαλη συζητηση για καποιον καταλληλοτερο χωρο.
Ε ναί δεν αντιλέγω, αλλα άμα τα έγραφα ακόμα θα με μαυρίζανε, εδω για την εκπαίδευση είπα, και βλέπεις την αντίδραση, όχι οτι διεκδικώ το αλάθητο, αλλα κανείς δέν αντέκρουσε τα επιχειρήματά μου, Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΗ, κι ας είναι ηλίθια.Είμαι στα 53, και είχα αρχίσει να πιστεύω οτι δέν θα βρώ άνθρωπο να συνεννοηθώ για το αυτονόητο. Πραγματικά χάρηκα πολύ για την ταυτότητα απόψεων που έχουμε, φαντάζομαι οτι θα αντιμετωπίζεις τα ίδια με μένα, με τους γνωστούς και φίλους, όταν τους ζητάς να αντιληφθούν το αυτονόητο.
H εκπαίδευση είναι η μεγαλύτερη παγκόσμια απάτη στην ιστορία του ανθρώπινου είδους. Με τον ελεγχόμενο και υποχρεωτικό τρόπο που λειτουργεί, εξυπηρετεί την κεφαλαιακή εξουσία, και ισοπεδώνει την κριτική σκέψη, με αποτέλεσμα οι εγγράμματοι μέσω της εκπαιδεύσεως άνθρωποι, να είναι ουσιαστικά άβουλοι. Γνώμωνας είναι η εξειδίκευση για την παραγωγή, με έπαθλο την μεγαλύτερη δυνατότητα στην κατανάλωση. Υπάρχουν ευφυέστατοι άνθρωποι που πέρα απο την ειδικότητά τους, είναι εντελώς αστοιχείωτοι.
Όχι, η απώλεια κριτικής σκέψεως που σου δημιούργησε η υποχρεωτική εκπαίδευση, δεν σε άφησε να δείς πέρα απο το κεφαλαιακή εξουσία. Είδες το δέντρο αλλα δεν είδες το δάσος "παγκόσμια απάτη" που προφανώς περιλαμβάνει ΟΛΑ τα συστήματα διακυβέρνησης. Αυτή είναι η μεγάλη επιτυχία του υποχρεωτικού εκπαιδευτικού συστήματος, να μη μπορεί όποιος εκπαιδευτεί, να αντιληφθεί το προφανές και το αυτονόητο.
Δεν προσπαθώ να πείσω κανένα, μία διαπίστωση έκανα που την τεκμηρίωσα, ελεύθερος είναι ο καθένας να κρίνει. Το παιδί σου όταν θα περάσει απο αυτό το υποχρεωτικό εκπαιδευτικό σύστημα, με αυτά τα εφόδια θα βγεί στην οικονομική ζούγκλα που το γέννησες, 2,000,000 άνεργοι μορφωμένοι Έλληνες, (και δεκάδες άλλοι στην Ε.Ε) νομίζω οτι είναι ικανό δείγμα.
Ζάν Κλώντ Μισεά, Η εκπαίδευση της αμάθειας, εκδόσεις βιβλιόραμα, μετάφραση Άγγελος Ελεφάντης. "Τα παιδιά σήμερα μπορούν να μάθουν τα πάντα, χωρίς να καταλαβαίνουν τίποτα". Αναρωτήθηκες ποτέ, ποιός αποφασίζει τί θα μάθουν τα παιδιά στο σχολείο; αν αυτά που μαθαίνουν προάγουν την κριτική τους σκέψη; γιατί είναι υποχρεωτική η εκπαίδευση; γιατί δεν έχουν λόγο οι γονείς και τα παιδιά για την διδακτέα ύλη, και για τους διδάσκοντες; αναρωτήθηκες ποιόν εξυπηρετεί αυτό; Πιστεύεις οτι ο άνθρωπος γεννήθηκε για να δουλεύει και να παράγει; Αναρωτήθηκες γιατί σε όλο τον πλανήτη σε όλα τα καθεστώτα, για να τελειώσει ένα παιδί την δευτεροβάθμια εκπαίδευση, θέλει 12 χρόνια, όταν ένα παιδί τριών ετών,μπορεί να μιλάει άνετα τρείς διαφορετικές γλώσσες; Είναι κι άλλα, όμως αναρωτήσου γι΄αυτά, όπως και για τα σχόλια των double helix και Βαλέ Καρό, δώσε τις απαντήσεις σου και τα ξαναλέμε.
Απ'την αλλη βεβαια, πολυ λιγα ειναι τα ατομα στην Ελλαδα που θα ειχαν την υπομονη να διαβασουν και που θα μπορουσαν να κατανοησουν το Κεφαλαιο η οποιοδηποτε αλλο φιλοσοφικο κειμενο. Να σου υπενθυμισω επισης οτι ο Μαρξ διδασκεται σε ολα τα πανεπιστημια της Ευρωπης.
πώς να διαβάσω Ζαν Κλωντ Μισεα ή και οποιονδήποτε, αφού δε ξέρω να διαβάζω; θα έλεγα αν δεν είχα μάθει να διαβάζω. Στο σχολείο. Γιατί στο σπίτι, ούτε η μάνα μου ήξερε να μου μάθει. Αφού ούτε κι αυτή δεν θα είχε πάει σχολείο. Κατάλαβες; μπα.
Λάμπρο μου κατάλαβα ότι εκ του ασφαλούς κάνεις μια εντελώς ανυπόστατη κριτική, έχοντας ο ίδιος δρέψει τους καρπούς τις υποχρεωτικής παιδείας (εκτός κι αν δε πήγες εσύ σχολείο, δε ξέρω, ρωτάω) και αντιφάσκοντας φαιδρά, παρουσιάζοντας τον εαυτό σου, από τη μία ως προϊόν του συστήματος, και από την άλλη ως αρνητή του. Μα εσύ πρώτος είσαι απόδειξη της κριτικής σκέψης που προάγει η υποχρεωτική παιδεία, τόσο δε μπορείς να δεις το φαύλο του επιχειρήματός σου;
Αγαπητή Mαρία λυπάμαι που θα σε στεναχωρήσω, αλλα ή δεν διάβασες τι έγραψα, ή δέν κατάλαβες, ή δέν τα έγραψα σωστά. Για τις δύο τελευταίες περιπτώσεις φταίει το εκπαιδευτικό σύστημα. Να στο πώ διαφορετικά, δέν είμαι κατά της μορφώσεως των ανθρώπων, λέω οτι η εκπαίδευση έτσι όπως είναι δομημένη παγκοσμίως, εξυπηρετεί την παραγωγική οικονομική μηχανή, και όχι την εξύψωση του πνεύματος και την κριτική σκέψη. Ξέρεις τι κοινό έχουν όλες οι χώρες όλων των συστημάτων; 12 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, τυχαίο; Αληθινό παράδειγμα, ένα τρίχρονο παιδί με αλλοδαπούς γονείς μπορεί να μιλάει άνετα δύο γλώσσες, και με αλλοδαπή νταντά τρείς. Σου λέει κάτι αυτό, για το τι μαθαίνουμε, πώς το μαθαίνουμε και γιατί; Στην τρίτη λυκείου θρησκευτικά; η θρησκεία μάθημα; πιό πολλές ώρες θρησκευτικά απο φυσική; ΤΥΧΑΙΟ; Η ιστορία που διδασκόμαστε είναι αληθινή; Καλούμαστε να ζήσουμε και να μεγαλώνουμε σε ένα τεχνητό οικονομικό περιβάλλον, διδασκόμαστε όλους τους κανόνες; Γνωρίζεις οικονομική διαχείρηση, επιχειρηματικότητα, πώς να βάζεις τα λεφτά να δουλεύουν και να παράγουν πλούτο για σένα; όχι; γιατί; οι πολύσιοι αυτό κάνουν τυχαίο; Αναρωτήθηκες ποτέ ποιοί αποφασίζουν τί και πώς θα μάθουμε; γιατί οι καθ΄ύλην αρμόδιοι γονείς και παιδιά, δέν έχουν κανένα λόγο στην ύλη και στον τρόπο εκπαίδευσης; τυχαίο; Όλος ο αναπτυγμένος κόσμος είναι μορφωμένος, και όλοι είναι καταχρεωμένοι, τυχαίο; Την δεκαετία του εξήντα, υπήρχε στην Ελλάδα κάπου 50% αναλφαβητισμός, παρ΄όλα αυτά, οι άνθρωποι διαδήλωναν και μάχονταν για τις αδικίες του συστήματος. Σήμερα με 0% αναλφάβητους, με την μεγαλύτερη ανεργία στην ιστορία της Ελλάδας, με καθημερινές αυτοκτονίες συμπολιτών μας, με εκατομύρια οικογένειες στα όρια της απόγνωσης, δεν κουνιέται τίποτα, τυχαίο; Το ίδιο σε όλο τον ευρωπαϊκό νότο, στις ΗΠΑ, στην Ιαπωνία, σε κάνα δυό χρόνια (αν δεν τους προλάβει ο γ΄π.π) και οι υπόλοιπες χώρες της Ε.Ε, τυχαίο; Το 68 στην Γαλλία και σε όλες τις αναπτυγμένες χώρες, οι νεολαίες αμφισβητούσαν και διεκδικούσαν, το 2014 εκτονώνονται στο διαδύκτιο, τυχαίο; Θα μπορούσα να γράφω μέχρι αύριο, αλλα μάλλον ήδη σε κούρασα, αν όλα αυτά τα θεωρείς τυχαία, δέν έχουμε περιθώριο διαλόγου, αν είναι όντως τυχαία, τότε έχω λάθος εγώ.Να΄σαι καλά σου εύχομαι, ευχαριστώ για τον διάλογο.
Ελπίζω η ΟΛΜΕ να αγωνιστεί σύντομα κατά της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών συστημάτων που ακολουθούν διάφορες χώρες σε όλο το κόσμο, άλλωστε εμείς οι ίδιοι ξέρουμε πόσο καλή εκπαίδευση έχουμε.ουγκ.
Η έρευνα αυτή,αναφέρεται στην τριτοβάθμια και μόνο εκπαίδευση..επίσης,ποτέ δεν ξέρουμε τα κίνητρα κάποιου που παραγγέλνει μια έρευνα και πώς μαγειρεύεται κάθε έρευνα...δεν υποστηρίζω σε καμιά περίπτωση ότι ολα πάνε καλά στο δικό μας εκπαιδευτικό σύστημα,απλά είμαι πολύ καχύποπτος πλέον και δεν τρώω αμάσητη όποιαδήποτε έρευνα μου σερβίρουν...
και πολυ καλα κανεις αγαπητε!!!Σπουδαζω εδω και 3 χρονια στην Γερμανια και σε πληροφορω οτι δεν μπορουν να λυσουν ουτε τις βασικες εξισωσεις στα μαθηματικα.Για μην σχολιασω το γεγονος οτι δεν εχουν ιδεα τι γινεται στον κοσμο μονο οτι θα ακουσουν στο 5λεπτο ειδησεογραφικο δελτιο και αμεσως εχουν σχηματισει αποψη.Η Ελλαδα πριν μερικα χρονια ειχε βγει πρωτη στην Ευρωπη οσο αφορα την επιτυχεια στον ξενογλωσσο τομεα.Και οχι μονο
Αμφισβητείς κάποια από τις 10 πρώτες? Ευτυχώς αναφέρεται στην τριτοβάθμια, γιατί αν έπιανε και δευτεροβάθμια θα μας έπαιρνε ο κατήφορος. Η πηγή δεν είναι αξιόπιστη?Κοίτα κάτι περίεργα πράγματα όμως... Όλοι αυτοί έχουν και ιδιωτικά πανεπιστήμια και αξιολογούνται χωρίς να υπάρχουν κομματικές παρατάξεις μέσα (αυξάνει το κόστος διαβίωσης όμως γιατί δεν τους κανονίζουν κανα μπουκάλι στα club)...
Έλα μου ντε που καμία άλλη έρευνα δε μας εμφανίζει σε καλύτερη θέση σαν χώρα εδώ και αρκετά χρόνια...Εκτός και εάν είσαι της άποψης ότι όλες οι υπόλοιπες χώρες της γης μας έχουν βάλει στο μάτι και θέλουν να μας ταπεινώνουν γιατί μόνο εμείς έχουμε τέτοιες παραλίες...
The study aims to help policymakers and school leaders identify key factors that lead to successful educational outcomes. The research draws on literacy data as well as figures in government spending on education, school entrance age, teacher salaries and degree of school choice. Researchers also measured socioeconomic outcomes like national unemployment rates, GDP, life expectancy and prison population.
Ναι, ο φοιτητικος συνδικαλισμος φταιει για την κατασταση των ελληνικων πανεπιστημιων. Οχι το οτι δεν υπαρχει καμια ουσιαστικη χρηματοδοτηση για ερευνα, οχι το οτι πολλες φορες οι καθηγητες εχουν διοριστει επειδη ειχαν μπαρμπα στην Κορωνη και κατα τα αλλα δεν εχουν κανει ουτε μια δημοσιευση η δεν εχουν συγγραψει ουτε ενα βιβλιο. Επισης δε φταιει το οτι ολοι οι υπουργοι παιδειας την τελευταια τριακονταετια δεν εχουν ιδεα τι θα πει παιδεια και εκπαιδευση. Να θυμισω ενδεικτικα τον Αρσενη, τη Γιαννακου-Κουτσικου, τη Διαμαντοπουλου και το τελευταιο μπουμπουκι, τον Αρβανιτπουλο. Δεν ειναι προβλημα κατα τη γνωμη σου το κλεισιμο των σχολειων, το οτι πολλα σχολεια δεν εχουν λεφτα ουτε για θερμανση, τα προχειρογραμμενα σχολικα εγχειριδια και η παραπαιδεια στην οποια αναγκαζονται να καταφυγουν οι μαθητες για να μαθουν γλωσσες και να περασουν στις Πανελληνιες;