Τα κοινωνικά δίκτυα άλλαξαν τα δεδομένα στον Τουρισμό

Τα κοινωνικά δίκτυα άλλαξαν τα δεδομένα στον Τουρισμό Facebook Twitter
SOOC
0

Στην αλλαγή που έχουν επιφέρει οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης στην στρατηγική προώθησης του Τουρισμού, αναφέρθηκε σήμερα η αντιπεριφερειάρχης της μητροπολιτικής ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου.

Μιλώντας σε εκδήλωση του MoneyShow, με θέμα: «Τουρισμός και Επικοινωνία», η κα Πατουλίδου υπογράμμισε την ανάγκη αλλαγής νοοτροπίας σε ό,τι αφορά την πολιτική επικοινωνίας.

«Παλιά αρκούσε ένα καλό διαφημιστικό μήνυμα στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο, ή σε ένα δημοσίευμα» είπε χαρακτηριστικά η πρόεδρος του ΟΤΘ, επισημαίνοντας ότι πλέον εκατομμύρια χρήστες αλληλεπιδρούν στα social media, προβάλλοντας τους ταξιδιωτικούς τους προορισμούς. 

Τα κοινωνικά δίκτυα άλλαξαν τα δεδομένα στον Τουρισμό Facebook Twitter
SOOC

Τουρισμός στην γλώσσα τους

Στο ρόλο που παίζει η μετάφραση του υλικού στη μητρική γλώσσα των τουριστών αλλά και στις προσπάθειες που γίνονται ώστε να υπάρξει μεγαλύτερη προβολή, εστίασε ο καθηγητής ελληνικής γλώσσας και μετάφρασης στο Πανεπιστήμιο της Τεργέστης, Giacomo Klein, αναπτύσσοντας το θέμα: «Τουρισμός και Μετάφραση, η Τεργέστη καλεί τον ΟΤΘ».

Θετικό πρόσιμο


Ο διευθυντής ανάπτυξης εργασιών Μακεδονίας - Θράκης της Eurobank Φίλιππος Τσούρμας εξήγησε από την πλευρά του τις δυνατότητες διασύνδεσης τραπεζικών υπηρεσιών με το τουριστικό προϊόν.

Όπως υπογράμμισε, το 2017 οι αφίξεις αυξήθηκαν κατά 7% και οι εισπράξεις κατά 14,6% με τον τουρισμό να συνεισφέρει 19,7% στο ΑΕΠ της χώρας και 24,8% στην απασχόληση. 

Μάλιστα παρά τη μείωση του μέσου χρόνου παραμονής των τουριστών στην Ελλάδα, η μέση δαπάνη ανά τουρίστα αυξήθηκε κατά 3,1%. 

«Ο τουρισμός είναι η πιο βαριά βιομηχανία και πρέπει να την προσέξουμε ως κόρη οφθαλμού» είπε ο κ. Τσούρμας.

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ