Τι έδειξαν οι τοξικολογικές για τον οδηγό της Πόρσε

Τι έδειξαν οι τοξικολογικές για τον οδηγό της Πόρσε Facebook Twitter
0

Ένα μήνα μετά το τροχαίο με την Πόρσε που στοίχισε τη ζωή σε τέσσερις ανθρώπους οι πρώτες τοξικολογικές εξετάσεις για τον 24χρονο οδηγό Γιώργο Βακάκη έρχονται να συμπληρώσουν το παζλ των στοιχείων που οδήγησαν στη μοιραία σύγκρουση.

Σύμφωνα με το protothema.gr, oι τοξικολογικές εξετάσεις σε πρώτη φάση έδειξαν ότι ο 24χρονος δεν είχε καταναλώσει αλκοόλ ενώ οι αναλύσεις συνεχίζονται για να διαπιστωθεί αν είχε κάνει χρήση άλλων ουσιών.

Από τις αρχές της εβδομάδες ξεκίνησαν οι κλήσεις για κατάθεση μαρτύρων. Οι γονείς του συνοδηγού της Πόρσε Ανδρέα Γεωργακόπουλου, οι κατέθεσαν όσα γνώριζαν και έδειξαν διατεθειμένοι να κινηθούν δικαστικά για να βρουν ποιος ευθύνεται για το θάνατο του παιδιού τους.

Την ίδια ώρα, οι αξιωματικοί της Τροχαίας επικοινώνησαν με τον ποδοσφαιριστή Σίλβα Κλέιτον ο οποίος βρίσκεται στην Κύπρο και τον ενημέρωσαν για το πότε πρέπει να κληθεί να καταθέσει ως μάρτυρας στην υπόθεση. Υπενθυμίζεται πως ο παίκτης ήταν ο άνθρωπός που πέρασε οκτώ λεπτά μετά το τροχαίο από το σημείο, σταμάτησε και συνομίλησε με τον Υπάτιο Πατμάνογλου.

Ο Απόστολος Βακάκης, ο πατέρας του 24χρονου μέχρι στιγμής δεν έχει κληθεί και δεν αναμένεται να κληθεί για κατάθεση πριν ξεκαθαρίσει το τοπίο με το αυτοκίνητο. Η Τροχαία περιμένει απαντήσεις από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία για το ποια είναι τα συνεργεία που συντηρούσαν το αυτοκίνητο, πριν απευθυνθεί στον κο Βακάκη για τις περαιτέρω λεπτομέρειες.

Από την Τροχαία Αυτοκινητοδρόμων Βοιωτίας, αναμένεται να περάσουν όλοι όσοι έχουν οποιαδήποτε εμπλοκή με το δυστύχημα: oι επαγγελματίες που συντηρούσαν την Πόρσε, οι πυροσβέστες, οι αστυνομικοί που έφθασαν στο σημείο και οι υπάλληλοι της Νέας Οδού οι οποίοι έβλεπαν από τις κάμερες το αυτοκίνητο.

Όλες οι πλευρές σύμφωνα με πληροφορίες έχουν ορίσει πραγματογνώμονες οι οποίοι θα αναλάβουν να διερευνήσουν κάθε πτυχή της υπόθεσης για λογαριασμό των πελατών τους.

Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με πηγές από το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ, φαίνεται ότι η αιτία του τροχαίου είναι το σκάσιμο του πίσω δεξιού ελαστικού το οποίο άρχισε να χάνει αέρα ένα χιλιόμετρο πριν το σημείο εκτροπής, όμως οι αξιωματικοί της Τροχαίας δεν είναι ακόμα σε θέση να πουν με βεβαιότητα γιατί το λάστιχο στο 82.4 χιλιόμετρο άρχισε να ξεφουσκώνει. 

πηγή: protothema.gr

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ