Μόνο στη σήραγγα Αρτεμισίου υπάρχουν ραντάρ, τα οποία μπορούν να εντοπίσουν τους παραβάτες οδηγούς ενώ στους υπόλοιπους αυτοκινητόδρομους τα όρια ταχύτητας ελέγχονται μόνο με χειροκίνητα μέσα, αν και όποτε διατίθενται σύμφωνα με την Καθημερινή.

 

Αντίθετα με το εθνικό δίκτυο, στην Αττική οδό λειτουργούν λειτουργούν 14 ραντάρ της Τροχαίας. «Με τη λειτουργία τους και την αποστολή των πρώτων κλήσεων οι παραβιάσεις του ορίου ταχύτητας έπεσαν κατακόρυφα»»  λέει ο διευθύνων σύμβουλος των Αττικών Διαδρομών Βασίλης Χαλκειάς.

 

Σύμφωνα με τον ίδιο, «οι κάμερες κοστίζουν 30.000-40.000 ευρώ η καθεμία, ενώ για κάθε σημείο που επιλέγεται πρέπει να τοποθετείται μια κάμερα ανά λωρίδα ασφαλείας. Ωστόσο και αυτό το σύστημα είναι δυσλειτουργικό καθώς η κλήση μπορεί να παραδοθεί ακόμη και δύο χρόνια μετά».