Θεσσαλονίκη: Οδηγοί φορτηγών και λεωφορείων διαμαρτύρονται για τα βαριά πρόστιμα στους παραδρόμους

Θεσσαλονίκη: Οδηγοί φορτηγών και λεωφορείων διαμαρτύρονται για τα βαριά πρόστιμα στους παραδρόμους Facebook Twitter
Konstantinos Tsakalidis / SOOC
0

Τη διαμαρτυρία τους για τη διάταξη που προβλέπει βαριά πρόστιμα για οχήματα άνω των 3,5 τόνων, τα οποία χρησιμοποιούν παράδρομους, αντί των εθνικών οδών προκειμένου να αποφύγουν τα διόδια, εξέφρασαν σε κοινή συνέντευξη τύπου ιδιοκτήτες και οδηγοί φορτηγών και λεωφορείων.


Στη συνέντευξη πήραν μέρος εκπρόσωποι της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συνδικάτων Εργατοϋπαλλήλων Μεταφοράς, του Συνδέσμου Μεταφορέων Θεσσαλονίκης, του Σωματίου Φορτηγών Αυτοκινητιστών Θεσσαλονίκης και του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου.


Οι αυτοκινητιστές ζήτησαν να αρθεί πίσω το μέτρο, ή σε διαφορετική περίπτωση να υπάρξει σημαντική μείωση του κόστους των διοδίων. «Η διαδρομή από τη Θεσσαλονίκη ως την Αθήνα για ένα φορτηγό κοστίζει 210 ευρώ για διόδια, δεν είναι δυνατόν αυτό το κόστος να το επιβαρύνονται μεροκαματιάρηδες» τόνισε ο εργασιακός σύμβουλος της ΠΟΣΕΜ Μιχάλης Παπαδόπουλος.


Ο κ. Παπαδόπουλος υπογράμμισε ότι τα πρόστιμα που προβλέπονται για τη χρήση παράδρομων είναι χίλια ευρώ για τον οδηγό και χίλια ευρώ για τον ιδιοκτήτη, ενώ στην περίπτωση που ο οδηγός είναι και ιδιοκτήτης του οχήματος αυτό ορίζεται στα δύο χιλιάδες ευρώ. Ανέφερε ότι προς το παρόν γίνονται ακόμη συστάσεις, αλλά σύντομα αυτά τα πρόστιμα θα επιβληθούν. Τόνισε, ότι σύμφωνα με τον νόμο, που ψηφίστηκε τον Αύγουστο, ακόμη και η χρήση παλιών εθνικών οδών που γειτνιάζουν σε νέες εθνικές οδούς, ορίζεται να γίνεται μόνο με χρήση ειδικής άδειας κατά περίπτωση και πιθανολόγησε ότι το μέτρο αυτό αποσκοπεί στο να δοθεί «προίκα» σε ιδιωτικές εταιρίες είσπραξης διοδίων, εν όψει και της παραχώρησης της Εγνατίας Οδού.


«Μέχρι τώρα δεν ήταν επικίνδυνοι αυτοί οι παράδρομοι και τώρα ξαφνικά μέσα στον Αύγουστο βγήκε η απόφαση αυτή, που άραγε αποσκοπεί; Να μη χάνονται χρήματα από τους ιδιώτες που εκμεταλλεύονται τα διόδια στις εθνικές οδούς;» είπε ο κ. Παπαδόπουλος. Πρόσθεσε ότι τα φορτηγά και τα μεγάλα οχήματα πληρώνουν κανονικά τα τέλη κυκλοφορίας που τους αντιστοιχούν, την ασφάλιση τους και ότι προβλέπεται από τη νομοθεσία και συνεπώς «δε μπορεί να μπαίνουν τέτοιοι περιορισμοί στην κίνηση τους».


Οι αυτοκινητιστές σχεδιάζουν μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Οκτωβρίου πορεία με τα φορτηγά τους από τη Θεσσαλονίκη ως την Κατερίνη και επίδοση στην «Εγνατία Οδός Α.Ε.» και στην «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.» σχετικών ψηφισμάτων διαμαρτυρίας.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καθηγητής του «Αττικόν» για την υπόθεση Καλλιάνου: Εισαγωγή στη ΜΕΘ θα ήταν ανεπίτρεπτη διακριτική μεταχείριση

Ελλάδα / Καθηγητής του «Αττικόν» για την υπόθεση Καλλιάνου: Εισαγωγή στη ΜΕΘ θα ήταν ανεπίτρεπτη διακριτική μεταχείριση

Οι ιατροί προσπάθησαν να αντιμετωπίσουν τα πολλαπλά προβλήματα της υγείας του ασθενούς, δηλώνει ο καθηγητής Αγγειοχειρουργικής από το Αττικόν
NEWSROOM