ΑΠΟΨΕΙΣ

Νέες επενδύσεις από τη Lidl στην Ελλάδα

Νέες επενδύσεις από τη Lidl στην Ελλάδα Facebook Twitter
0

Με τέσσερα νέα καταστήματα στην Αττική και την δημιουργία των «ζεστών γωνιών» (bake-off) σε όλα τα σημεία πώλησης που διαθέτει η Lidl Hellas συνεχίζει την επέκτασή της στην ελληνική αγορά, στην οποία έχει παρουσία τα τελευταία 14 χρόνια. Η αλυσίδα προγραμματίζει επενδύσεις ύψους 130 εκατ. ευρώ εντός του 2014 στις οποίες περιλαμβάνεται και το νέο κέντρο διανομής στη Θεσσαλονίκη.

Όπως ανέφερε το μέλος της διοίκησης Στράτος Δημητριάδης, η εταιρεία έχει ήδη δημιουργήσει ζεστές γωνιές (bake-off) σε 36 από τα 222 καταστήματα που διαθέτει και σκοπεύει μέχρι τις αρχές του 2015 να επεκτείνει τη συγκεκριμένη δραστηριότητα σε όλα τα καταστήματα, πουλώντας ψωμί σε τιμές ανταγωνιστικές.

Η εταιρεία πρόσφατα εγκαινίασε τη λειτουργία νέου κέντρου logistics 50.000 τμ στα Καλύβια Αττικής, μία επένδυση ύψους περίπου 55 εκατ. ευρώ, το οποίο θα συνεισφέρει σημαντικά στην ανάπτυξη του αποθηκευτικού δικτύου της επιχείρησης στην Ελλάδα φτάνοντας συνολικά τον αριθμό των κέντρων διανομής στα πέντε (Θήβα, Πάτρα, Τρίκαλα, Θεσσαλονίκη και Καλύβια).

Σύμφωνα με τον κ. Δημητριάδη, το νέο κέντρο διανομής στη Θεσσαλονίκη, 60.000 τμ, που θα λειτουργήσει τον Ιούνιο, θα αποτελεί τη μεγαλύτερη εγκατάσταση της Lidl σε όλη την Ευρώπη. Παράλληλα, το αποθηκευτικό κέντρο της εταιρείας στη Θήβα, το οποίο λειτουργούσε από το 2002 και εφοδίαζε τα καταστήματα της εταιρείας, άλλαξε αντικείμενο και αποτελεί πλέον κέντρο επανασυλλογής και επανασυσκευασίας εμπορευμάτων μη τροφίμων (non food).

Η Lidl Hellas απασχολεί σήμερα 4.002 εργαζόμενους και με τις νέες προσλήψεις που θα πραγματοποιήσει για τις ανάγκες που θα δημιουργηθούν από τη λειτουργία των «ζεστών γωνιών», στο τέλος του 2014 θα απασχολεί περίπου 4.280 εργαζόμενους, από τους οποίου τα 2/3 είναι τετράωρης απασχόλησης.

Αξιοσημείωτη είναι η πολιτική της εταιρείας στα θέματα των εργαζομένων. Έτσι, παρέχουν ανταγωνιστικό μισθό (16-20% πάνω από τη συλλογική σύμβαση εργασίας 1.119 ευρώ μικτά), ιδιωτική ασφάλιση, διατακτικές για την αγορά τροφίμων, υποστήριξη των εργαζομένων τους για την επίλυση τυχόν διαφορών, εκπαίδευση και εξέλιξη. Χάρη στα παραπάνω έχει κατορθώσει να κρατήσει το turnover στο επίπεδο του 2%.

Το 2013 ο τζίρος της εταιρείας ανήλθε σε 1,3 δισ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) ενώ το 2012 κινήθηκε στα ίδια περίπου επίπεδα εμφανίζοντας μικρή μείωση 1%. Ο κ. Δημητριάδης σημείωσε ότι οι πωλήσεις της εταιρείας σε αξία τα τελευταία πέντε χρόνια κινούνται σε σταθερά επίπεδα, ενώ σε όγκο την τελευταία τριετία σημείωσαν αύξηση 8%.

Η Lidl Hellas συνεργάζεται με 5.000 προμηθευτές. Ποσοστό 15% των προϊόντων που διαθέτει είναι επώνυμα, 85% είναι προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (pl). Τα μη τρόφιμα (non food) αποτελούν το 10% του τζίρου της εταιρείας. Στόχος της διοίκησης είναι ο εμπλουτισμός των προϊόντων που διαθέτει με νέους κωδικούς. Από τους 600 κωδικούς η εταιρεία διαθέτει πλέον 900, ενώ ποσοστό 52% του τζίρου της προέρχεται από τα ελληνικά προϊόντα.

Για την επόμενη διετία στόχος της διοίκησης είναι η μεγαλύτερη διείσδυση ελληνικών προϊόντων στα ράφια των καταστημάτων της, ενώ θα αναλάβει πρωτοβουλία για την ενίσχυση της παρουσίας των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό.

H Lidl Hellas δραστηριοποιείται στην Ελλάδα 15 χρόνια έχοντας υλοποιήσει επενδύσεις ύψους 1 δισ. ευρώ. Διαθέτει 222 καταστήματα και μέχρι το τέλος του 2014 προγραμματίζει το άνοιγμα τεσσάρων νέων καταστημάτων στην Αττική ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό σε 226.

0

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Προς νέες παρεμβάσεις για τα Airbnb – Τι εξετάζει η κυβέρνηση

Οικονομία / Προς νέες παρεμβάσεις για τα Airbnb – Τι εξετάζει η κυβέρνηση

Η εκρηκτική αύξηση της εκμετάλλευσης κατοικιών μέσω πλατφορμών τύπου Airbnb έχει περιορίσει σημαντικά τη διάθεση σπιτιών για σταθερή μακροχρόνια ενοικίαση και έχει συμβάλλει σημαντικά στην αύξηση των ενοικίων και των τιμών αγοράς κατοικιών
NEWSROOM
Επιστολή Μητσοτάκη προς Κομισιόν: Τέσσερα μέτρα για τις διαφορετικές τιμές των πολυεθνικών

Οικονομία / Επιστολή Μητσοτάκη προς Κομισιόν: Τέσσερα μέτρα για τις διαφορετικές τιμές των πολυεθνικών

Αδικαιολόγητα υψηλές τιμές που πωλούνται επώνυμα προϊόντα πολυεθνικών επιχειρήσεων σε σχέση με άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, διαπιστώνει ο πρωθυπουργός
NEWSROOM