ΟΟΣΑ: Οι Έλληνες εργαζόμενοι έχουν τους πιο πολλούς φόρους και εισφορές

ΟΟΣΑ: Οι Έλληνες εργαζόμενοι έχουν τους πιο πολλούς φόρους και εισφορές Facebook Twitter
1

Έλληνες και Γάλλοι εργαζόμενοι είναι αυτοί που πληρώνουν τους περισσότερους φόρους και ασφαλιστικές εισφορές ανάμεσα στις χώρες του ΟΟΣΑ, σύμφωνα με στοιχεία του οργανισμού. Συγκεκριμένα η φορολογική επιβάρυνση στη Γαλλία για τα εισοδήματα του 2012 (φόρος εισοδήματος, εισφορές εργοδότη και εργαζομένου) για μία οικογένεια με δύο παιδιά και έναν εργαζόμενο ανερχόταν στο 43,1%, ενώ στην Ελλάδα στο 43%.

Σύμφωνα με την Καθημερινή, για έναν άγαμο η φορολογική επιβάρυνση είναι σημαντικά μικρότερη σε σχέση με άλλες χώρες του ΟΟΣΑ καθώς ανέρχεται στο 41,9%, όταν στο Βέλγιο φθάνει στο 56%, στη Γαλλία στο 50,2%, στην Αυστρία στο 48,9% και στην Ιταλία στο 47,6%.

Ο φορολογικός παράδεισος του εργαζόμενου φαίνεται να είναι πολύ μακριά, καθώς οι μικρότερες επιβαρύνσεις για οικογένεια με δύο παιδιά με έναν εργαζόμενο  εμφανίζονται στη Νέα Ζηλανδία μόλις στο 0,6%, ενώ για τον άγαμο στο 16,4%.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια