Επιχείρηση «σκούπα» για την αντιμετώπιση του παρεμπορίου

Επιχείρηση «σκούπα» για την αντιμετώπιση του παρεμπορίου Facebook Twitter
1

Την έναρξη μεγάλης και διαρκούς επιχείρησης- σκούπα κατά του παρεμπορίου σε όλη την Ελλάδα, ανήγγειλε σήμερα ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Κωστής Χατζηδάκης. Το υπουργείο προχωρά, παράλληλα, σε αναθεώρηση του θεσμικού πλαισίου για το πλανόδιο υπαίθριο εμπόριο με στόχο, όπως τονίστηκε σήμερα, να γίνει πιο ορθολογικό και πιο διαφανές.

Ο κ. Χατζηδάκης προήδρευσε το μεσημέρι στην εναρκτήρια συνεδρίαση του Συντονιστικού Κέντρου για τη δίωξη του παρεμπορίου, στο κτίριο της πλατείας Κάνιγγος, στο οποίο συμμετέχουν εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου (Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων, ΕΣΕΕ, ΓΣΕΒΕΕ, ΣΕΛΠΕ) και των συναρμόδιων υπηρεσιών (ΣΔΟΕ, ΕΛΑΣ, τελωνεία, Λιμενικό, ΚΕΔΕ, Γραμματεία Εμπορίου, Περιφέρεια Αττικής). Το τηλεφωνικό κέντρο στο οποίο θα δίνονται οι καταγγελίες είναι το τετραψήφιο 1520.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM