Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
13.12.2017
Fraport: Έτσι θα γίνουν τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια - 330 εκατ. η...
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Fraport: Έτσι θα γίνουν τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια - 330 εκατ. η επένδυση μέχρι το 2021

Δείτε αναλυτικά πώς αλλάζουν τα 14 αεροδρόμια

 

 

To ολοκληρωμένο πλάνο για τον εκμοντερνισμό και την ανάπτυξη των 14 περιφερειακών αεροδρομίων παρουσιάζεται από την Fraport Greece στο πλαίσιο της ανάληψης της διαχείρισης τους, το οποίο και αναμένεται τις επόμενες εβδομάδες.

 

Το πλάνο της εταιρείας, σύμφωνα με ανακοίνωση της, περιλαμβάνει άμεσες αλλά και σε βάθος χρόνου εργασίες και έργα ανάπτυξης των υποδομών στα αεροδρόμια, οι οποίες θα συμβάλλουν καθοριστικά στην αύξηση του αριθμού των επιβατών, αλλά και στη βελτίωση της ταξιδιωτικής τους εμπειρίας.

 

Υπενθυμίζεται, πως για το σύνολο των έργων ανάπτυξης η Fraport Greece θα επενδύσει μέχρι το 2021 τουλάχιστον το ποσό των 330 εκατ. ευρώ.

 

Στην υπόλοιπη διάρκεια της περιόδου παραχώρησης θα πραγματοποιήσει επιπλέον έργα συντήρησης και αναβάθμισης στα αεροδρόμια, υλοποιώντας συνολικά επενδύσεις ύψους 1 δισ. ευρώ περίπου.

 

Οι άμεσες εργασίες που θα πραγματοποιηθούν στα αεροδρόμια με την ανάληψη της λειτουργίας τους από τη Fraport Greece και πριν την έναρξη της καλοκαιρινής περιόδου περιλαμβάνουν γενικό καθαρισμό, βελτίωση του φωτισμού και της σηματοδότησης στους εσωτερικούς (τερματικοί σταθμοί) και εξωτερικούς χώρους των αεροδρομίων (χώρος στάθμευσης αεροσκαφών-διάδρομοι προσγείωσης-απογείωσης), αναβάθμιση και βελτίωση των εγκαταστάσεων υγιεινής, βελτίωση παρεχόμενων υπηρεσιών συμπεριλαμβανομένης δωρεάν σύνδεσης με το διαδίκτυο (WiFi) και εργασίες για τη βελτίωση της πυρασφάλειας σε όλους τους χώρους των αεροδρομίων.

 

Στην πρώτη 4ετία θα κατασκευαστούν 5 νέοι τερματικοί σταθμοί (αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Κεφαλονιάς, Κω, Μυτιλήνης), ενώ τo συνολικό μέγεθος των 14 τερματικών σταθμών στα αεροδρόμια θα αυξηθεί κατά 100.000 m2 σε 300.000 m2 περίπου. Επίσης θα υπάρξει αύξηση των σταθμών Check-In από 213 σε 297 (+28%), αύξηση των σημείων ασφαλείας από 44 σε 84 (+47%), αύξηση των πυλών από 103 σε 147 (+30%) και αύξηση των θέσεων στάθμευσης αεροσκαφών από 115 σε 150 (+23%). Ακόμη θα υπάρξει πλήρης ανακαίνιση και των 15, συνολικά, διαδρόμων προσγείωσης-απογείωσης και όλων των τερματικών σταθμών, των εγκαταστάσεων υγιεινής, των πυροσβεστικών σταθμών των αεροδρομίων, των χώρων στάθμευσης των αεροσκαφών και των γεννητριών ηλεκτροδότησης. Σε όλα τα αεροδρόμια θα εγκατασταθεί νέο, τελευταίας τεχνολογίας σύστημα ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών (inline system). Επιπλέον θα υπάρξει και ανανέωση και εκμοντερνισμός της εσωτερικής και εξωτερικής τους όψης.

 

Αναλυτικά, σε κάθε αεροδρόμιο σύμφωνα με την Fraport Greece προβλέπεται:

 

Αεροδρόμιο Ακτίου
•Επέκταση κατά 2.381 m2 και ανακαίνιση τερματικού σταθμού
•Εγκατάσταση συστήματος «HBS inline screening» για τον έλεγχο των αποσκευών
•Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
•Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης- στάθμευσης αεροσκαφών
•75% αύξηση των σταθμών Check-in (από 8 σε 14)
•60% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών (από 5 σε 8)
•Διπλασιασμός των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 2 σε 4)

 

 

 

 

 

 

 

Αεροδρόμιο Ζακύνθου «Δ. Σολωμός»
•Ανακαίνιση και αναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού
•Εγκατάσταση συστήματος «HBS inline screening» για τον έλεγχο των αποσκευών
•Ανακαίνιση του πύργου ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας
•Νέος πυροσβεστικός σταθμός
•Μετεγκατάσταση των μετασχηματιστών και γεννητριών
•Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
•Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών
•Ανακαίνιση του οδοστρώματος στην είσοδο του αεροδρομίου και στο χώρο στάθμευσης οχημάτων
•Νέος σταθμός ασφάλειας & φύλαξης
•33% αύξηση των σταθμών Check-in (από 15 σε 20)
•150% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 2 σε 5)

 

 

 

 

 

 

 

Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»
•Νέος Τερματικός Σταθμός
•Επέκταση τερματικού σταθμού κατά 30.988 m2 και δημιουργία νέας πρόσβασης
•Ανακαίνιση του υπάρχοντος τερματικού σταθμού
•Νέος πυροσβεστικός σταθμός
•Επέκταση της εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων ή σύνδεση με το δημοτικό δίκτυο
•Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
•Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών
•Εγκατάσταση συστήματος «HBS inline screening» για τον έλεγχο των αποσκευών
•47% αύξηση των σταθμών Check-in (από 30 σε 44)
•75% αύξηση των ζωνών παραλαβής αποσκευών (από 4 σε 7)
•50% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών (από 16 σε 24)
•Διπλασιασμός των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 6 σε 12)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Αεροδρόμιο Καβάλας «Μ. Αλέξανδρος»

•Επέκταση τερματικού σταθμού κατά 2.029 m2
•Aναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού
•Εγκατάσταση συστήματος «HBS inline screening» για τον έλεγχο των αποσκευών
•Αναδιαμόρφωση και επέκταση του πυροσβεστικού σταθμού
•Επέκταση της εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων ή σύνδεση με το δημοτικό δίκτυο
•Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
•Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών
•20% αύξηση των σταθμών Check-in (από 8 σε 10)

 

 

 

 

 

 

 

Αεροδρόμιο Κέρκυρας «Ι. Καποδίστριας»
•Νέος Τερματικός Σταθμός
•Επέκταση τερματικού σταθμού κατά 10.294 m2 και ανακαίνιση του υπάρχοντος τερματικού σταθμού
•Εγκατάσταση συστήματος «HBS inline screening» για τον έλεγχο των αποσκευών
•Ανακαίνιση και αναβάθμιση του πυροσβεστικού σταθμού
•Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
•Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης στάθμευσης αεροσκαφών
•27% αύξηση των σταθμών Check-in (από 22 σε 28)
•33% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών (από 9 σε 12)
•33% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 6 σε 8)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Αεροδρόμιο Κεφαλονιάς «Α. Πολλάτου»
•Νέος Τερματικός Σταθμός
•Επέκταση και ανακαίνιση τερματικού σταθμού
•Εγκατάσταση συστήματος «HBS inline screening» για τον έλεγχο των αποσκευών
•Μετατόπιση του συστήματος ύδρευσης και αποχέτευσης
•Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
•Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών
•71% αύξηση των σταθμών Check-in (από 7 σε 12)
•100% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών (από 3 σε 6)
•Διπλασιασμός των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 2 σε 4)

 

 

 

 

 

 

 

Αεροδρόμιο Κω «Ιπποκράτης»
•Νέος Τερματικός Σταθμός
•Νέος πυροσβεστικός σταθμός
•Ανακαίνιση/επέκταση της εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων
•201% αύξηση της συνολικής έκτασης του αεροδρομίου σε 24.000 m2
•75% αύξηση των σταθμών Check-in (από 16 σε 28)
•125% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 4 σε 9)

 

 

 

 

 

Αεροδρόμιο Μυκόνου
•Επέκταση και αναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού - 50% αύξηση της συνολικής έκτασης του αεροσταθμού σε 13.350 m2 με την ανέγερση νέου τμήματος αεροσταθμού
•Νέος πυροσβεστικός σταθμός
•Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
•13% αύξηση των σταθμών Check-in (από12 σε 16)
•17% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών (από 6 σε 7)
•25% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 4 σε 5)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Αεροδρόμιο Μυτιλήνης «Οδ. Ελύτης»
•Νέος Τερματικός Σταθμός
•Νέος πυροσβεστικός σταθμός
•Νέα εγκατάσταση επεξεργασίας λυμάτων
•Νέος χώρος στάθμευσης των αεροσκαφών
•185% αύξηση της συνολικής έκτασης του αεροδρομίου σε 7.185 m2
•29% αύξηση των σταθμών Check-in (από 7 σε 9)

 

 

 

 

 

Αεροδρόμιο Ρόδου «Διαγόρας»
•Aναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού
•Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
•Νέος πυροσβεστικός σταθμός
•13% αύξηση των σταθμών Check-in (από 40 σε 45)
•13% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών (από 16 σε 18)
•71% αύξηση των σημείων ασφαλείας καιελέγχου του αεροδρομίου (από 7 σε 12)
•25% αύξηση χώρων παραλαβής αποσκευών (από 4 σε 5)

 

 

 

 

 

Αεροδρόμιο Σάμου «Αρίσταρχος ο Σάμιος»
•Επέκταση και αναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού
•Νέος πυροσβεστικός σταθμός
•Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
•19% αύξηση της συνολικής έκτασης του αεροσταθμού 9.605 m2
•40% αύξηση των σταθμών Check-in (από 10 σε 14)
•25% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών (από 4 σε 5)
•50% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 2 σε 3)

 

 

 

 

 

Αεροδρόμιο Σαντορίνης
•Επέκταση και αναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού
•Νέος πυροσβεστικός σταθμός
•Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
•236% αύξηση της συνολικής έκτασης του αεροσταθμού 15.640 m2 με την αντικατάσταση τμήματος του υπάρχοντος και την ανέγερση νέου.
•113% αύξηση των σταθμών Check-in (από 8 σε 17)
•Διπλασιασμός των ζωνών παραλαβής αποσκευών (από 1 σε 2)
•20% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών (από 5 σε 6)
•250% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 2 σε 7)
•250% αύξηση των ζωνών ασφαλείας του αεροδρομίου

 

 

 

 

 

Αεροδρόμιο Σκιάθου «Λ. Παπαδιαμάντης»
•Επέκταση και αναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού
•Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
•39% αύξηση της συνολικής έκτασης του αεροσταθμού σε 9.511 m2 με την επέκταση υπαρχόντων κτιρίων
•11% αύξηση των σταθμών Check-in (από 9 σε 10)
•33% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών (από 3 σε 4)
•Διπλασιασμός των ζωνών παραλαβής αποσκευών (από 1 σε 2)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Αεροδρόμιο Χανίων «I. Δασκαλογιάννης»
•Αναδιοργάνωση εσωτερικών χώρων αεροσταθμού
•Αναδιοργάνωση του χώρου αναχωρήσεων
•Νέο σύστημα ελέγχου αποσκευών
•Επέκταση των διαδικασιών ασφαλείας
•Επέκταση της εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων ή σύνδεση με το δημοτικό δίκτυο
•Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
•Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών
•25% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών (από 8 σε 10)
•Διπλασιασμός των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 4 σε 8)

 

 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
10 σχόλια
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 1 Επόμενα
sn07 sn07 22.3.2017 | 17:02
Να πάμε τώρα που προλαβαίνουμε, πριν πάνε οι καπιταλιστές και τα κάνουνε εμπορικά και γεμίσει κόσμος! Τώρα θα τα δούμε στο φυσικό τους περιβάλλον. Τι θα πει είναι βρώμικα, περίπλοκα, αντιλειτουργικά; Εκεί πας για τους ανθρώπους και τις παραλίες!!

Όχι, δεν λέω για την Κούβα αλλά για τα Ελληνικά νησιά..
avatar Κακιασμενος 22.3.2017 | 17:21
Για το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης πάντως τα έργα είναι τουλάχιστον απαραίτητα. Μιλάμε για ένα διεθνές αεροδρόμιο της δεύτερης μεγαλύτερης ελληνικής πόλης και έχει 6 σημεία ελέγχου χειραποσκευων όπου συνήθως λειτουργούν 3-4. Αν δεν ταξιδεύεις με την πρώτη πρωινή ή την τελευταία πτήση της ημέρας έχεις αναμονή γύρω στα 10 λεπτά άνευ λόγου και αιτίας. Οι λίγες πύλες και η αργή μεταφορά των επιβατών στα αεροσκάφη σε συνδυασμό με το παραπάνω κάνουν περισσότερες από τις μισές πτήσεις να έχουν καθυστερήσεις και ειδικά τις Full ημέρες μιλάμε για 45 λεπτά με μια ώρα...
Citellus citellus Citellus citellus 22.3.2017 | 17:30
ΚΣΕΠΟΥΛΑΝΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΚΣΕΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ!1111
#not

Πάντως ο τίτλος αυτής της είδησης θα ήταν πολύ διαφορετικός εάν δεν είχαμε αριστερή κυβέρνηση.
Citellus citellus Citellus citellus 23.3.2017 | 16:35
Και τώρα περνάμε στο Γιάννη Τρικαλιώτη, 21 χρονών, σπουδαστή, πιθανόν ψηφοφόρο του ΣΥΡΙΖΑ. Καλησπέρα Γιάννη:

http://www.youtube.com/watch?v=fsb8Rhm0oyc&t=30m49s
avatar Stergianis 22.3.2017 | 23:34
https://media.giphy.com/media/5jCxaLlTG2qpq/giphy.gif
BERGMAN NIGHTMARES BERGMAN NIGHTMARES 23.3.2017 | 01:41
Ξεπο'υλημα δημ. περιουσιας = "ανταγωνιστικότητα"! Ενδεικτικά η Fraport απαλλασεται απο ΕΝΦΙΑ, δημ. τέλη αλλα ντίθετα οι επιβάτες θα χρεωθούν νεα τέλη.

Οι κρατικοί χρήστες ΕΜΥ, ΑΕΡΟΝΑΥΤΙΛΙΑ, ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ, ΤΕΛΩΝΕΙΟ, ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ αν υπερβούν σε κατανάλωση ένα ορισμένο επίπεδο αναφοράς για ηλεκτρικό, ΟΤΕ, νερό κλπ. θα πληρώνουν αποζημίωση στην FRAPORT. Σκεφτείτε ότι μόνο για τα non stop ηλεκτρονικά συστήματα των αεροδρομίων που καίνε πολύ ρεύμα, ο παραχωρησιούχος θα ορίζει αυθαίρετα ένα ανώτατο όριο, η υπέρβαση του ορίου θα ενεργοποιεί την καταβολή αποζημίωσης από το Δημόσιο.

Εργασιακα (καμία υποχρέωση) Για το μέλλον των υπαλλήλων της ΥΠΑ (που απασχολούνται στη λειτουργία και όχι την Αεροναυτιλία) λέει ρητά [σελ. 92 § 5.2.1.ιγ] ότι δεν είναι υποχρεωμένος ο παραχωρησιούχος να τους κρατήσει. Αν επιθυμούν οι εργαζόμενοι να απασχοληθούν σ’ αυτόν, ίσως πάρει κάποιους αλλά με όρους και μισθούς της αγοράς (βλ. τρίωρους, πεντάωρους, μισθούς πλήρους απασχόλησης με νυχτερινά των 300 ευρώ).

Και άλλα πολλά εξωφρενικά! Ψαξτε τα μόνοι σας και φρίξετε!
Haifischnet Haifischnet 24.3.2017 | 16:11
Ελπίζω να προλάβουν να διορθώσουν την λατινική επιγραφή στο αεροδρόμιο της Κω ώστε να περιλαμβάνει το "H" πριν το IPPOKRATIS - ως δασυνόμενη λέξη.
avatar G Giassia 24.3.2017 | 16:50
Πάλι καλά που δεν αναγράφονται στο άρθρο τα ονόματα των αρχιτεκτόνων. Κρίμα τα εκατομμύρια της επένδυσης, που θα χτίσει στα νησιά μας τόσο απεχθή και τραγικά από αρχιτεκτονικής απόψεως κτήρια εν έτη 2017, που θα μείνουν τόσα χρόνια στη γη μας και δεν εκφράζουν καθόλου τη παραδοσιακή αρχιτεκτονική του κάθε τόπου ξεχωριστά.
avatar LANTUS 25.3.2017 | 08:39
Μην περιμένεις τρελές αρχιτεκτονικές συνθέσεις σε περιφερειακά αεροδρόμια μιας χώρας που έχουν αξιόλογη επιβατική κίνηση λίγους μήνες τον χρόνο.
Το όλο πακέτο έργων (μελέτη-κατασκευή) και των 14 αεροδρομίων έχει αναλάβει με απευθείας ανάθεση ο Σωκράτης -> Intrakat
Προηγούμενα 1 Επόμενα

ΕΙΔΗΣΕΙΣ/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΘΕΜΑΤΑ/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

CITY GUIDE/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ/ΠΡΟΣΦΑΤΑ