Aυτή είναι η διαφήμιση της δεκαετίας στο Youtube

Aυτή είναι η διαφήμιση της δεκαετίας στο Youtube Facebook Twitter
1

Με αφορμή τα 10α του γενέθλια, το Youtube διεξήγαγε ψηφοφορία για το αγαπημένο διαφημιστικό βίντεο στην πλατφόρμα. Χιλιάδες χρήστες ψήφισαν αυτά που θεώρησαν καλύτερα και όσα σποτάκια είχαν καταφέρει να συγκεντρώσουν εκατομμύρια views για να αναδείξουν το νικητή.

Την κορυφή κατέκτησε η εταιρεία Turkish Airlines με ένα βίντεο που κυκλοφόρησε πριν από περίπου δύο χρόνια. Ο άσος του ΝΒΑ Κόμπι Μπράιαντ και ο θρύλος του ποδοσφαίρου Λιονέλ Μέσι ήταν οι πρωταγωνιστές στο σποτ με θέμα έναν διαγωνισμό selfie. 

Το βίντεο που κατάφερε να "γράψει" 140 εκατ. views στο κοντέρ του ψηφίστηκε ως το καλύτερο της δεκαετίας στο Youtube και άφησε πίσω του αρκετά άλλα που σίγουρα θα θυμάστε και μπήκαν στην πεντάδα:

Tην πεντάδα συμπληρώνουν κατά σειρά τα παρακάτω διαφημιστικά σποτ:

Volkswagen "The Force"

 

Always "#LikeAGirl"

 

Volvo Trucks "The Epic Split feat. Van Damme"

 

5Dove "Real Beauty Sketches"

 

Τech & Science
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Γαλάζιος Δούναβης»: Το διάσημο βαλς του Γιόχαν Στράους του νεότερου θα ταξιδέψει στο Διάστημα

Τech & Science / «Γαλάζιος Δούναβης»: Το διάσημο βαλς του Γιόχαν Στράους του νεότερου θα ταξιδέψει στο Διάστημα

Η μουσική, που έγινε παγκοσμίως γνωστή μέσα από την ταινία «2001: Η Οδύσσεια του Διαστήματος» του Στάνλεϊ Κιούμπρικ, θα φτάσει στη Σελήνη σε μόλις 1,5 δευτερόλεπτο
LIFO NEWSROOM
Καρκίνος του δέρματος: Πού εμφανίζεται συχνότερα σε άνδρες και γυναίκες – Σημαντική αύξηση κρουσμάτων φέτος

Τech & Science / Καρκίνος του δέρματος: Πού εμφανίζεται συχνότερα σε άνδρες και γυναίκες – Σημαντική αύξηση κρουσμάτων φέτος

Νέα έρευνα δείχνει ότι το μελάνωμα εμφανίζεται συχνότερα στον κορμό των ανδρών και στα κάτω άκρα των γυναικών -Τα περιστατικά αυξάνονται, με προβλέψεις για 21.300 νέα κρούσματα φέτος στο Ηνωμένο Βασίλειο
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια