Το κόλπο της Amazon για να πιστεύουμε ότι αγοράζουμε στην χαμηλότερη τιμή

Το κόλπο της Amazon για να πιστεύουμε ότι αγοράζουμε στην χαμηλότερη τιμή Facebook Twitter
3

Η Amazon είναι γνωστή για τις χαμηλές της τιμές. Όμως σύμφωνα με μια νέα έρευνα, η εταιρεία καταφεύγει σε στρατηγικές ώστε να συντηρείται αυτή η πεποίθηση των καταναλωτών.

Η Amazon γνωρίζοντας ποια είναι τα πιο δημοφιλή προϊόντα μέσα από την αναζήτηση των χρηστών, τα ξεχωρίζει και ορίζει κατώτερες τιμές σε σχέση με τους ανταγωνιστές της. Όμως τα προϊόντα που δεν βρίσκονται στο προσκήνιο είναι πιο ακριβά, όπως αποκαλύπτει μια έρευνα που έγινε από την Boomerang Commerce. Η Boomerang είναι μια startup που ιδρύθηκε από τον πρώην υπάλληλο της Amazon, τον Guru Hariharan, η οποία παρέχει λογισμικό που παρακολουθεί τις τιμές στα εμπορικά site που είναι ανταγωνιστικά με τους πελάτες της, και στη συνέχεια προτείνει αλλαγές στις τιμές.


Σε ένα από τα παραδείγματα της Boomerang φαίνεται ότι η Amazon έκανε μείωση τιμής σε μια από τις πιο δημοφιλείς συσκευές τηλεόρασης ξεκινώντας έξι μήνες πριν από την "Black Friday" (η μέρα των μεγαλύτερων εκπτώσεων της χρονιάς) για να φτάσει σε 100 δολάρια διαφορά σε σχέση με τους ανταγωνιστές της. Ωστόσο η τιμή των καλωδίων που οι καταναλωτές αγόραζαν μαζί με την καινούρια τηλεόραση ήταν 33% υψηλότερη, ισχυρίζεται η Boomerang. Τα συγκεκριμένα καλώδια δεν ήταν μεταξύ των πιο δημοφιλών προϊόντων στην κατηγορία τους, το οποίο σημαίνει ότι οι αγοραστές δεν θα δουν αυτήν την τιμή και έτσι δεν θα επηρεαστεί η συνολική τους εντύπωση για την Amazon. Επιπλέον, επειδή δεν είναι τόσο ακριβά όσο μια τηλεόραση, οι καταναλωτές κατά πάσα πιθανότητα δεν θα συγκρίνουν τιμές.

«Η Amazon δεν είναι το φτηνότερο κατάστημα, σε κανένα προϊόν και σε καμία εποχή της χρονιάς», αναφέρει η έκθεση, «αλλά οι σταθερά καλύτερες τιμές στα πιο δημοφιλή προϊόντα δημιουργούν την εντύπωση στους καταναλωτές ότι έχει συνολικά τις καλύτερες τιμές από όλους τους ανταγωνιστές της.»

Τech & Science
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και 20 αιώνες συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Άκου την επιστήμη / Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Πώς μπορεί ένα έργο δύο χιλιάδων ετών να μιλά τη γλώσσα του σήμερα; Ο Θεόδωρος Παπαγγελής, διακεκριμένος φιλόλογος και ακαδημαϊκός, που δημοσίευσε πρόσφατα μια νέα μετάφραση των «Μεταμορφώσεων» του Οβιδίου, μιλά στον Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Τech & Science / Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Μελέτη δείχνει ότι τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα όπως το ChatGPT-4 μπορούν να επηρεάζουν πιο αποτελεσματικά από τους ανθρώπους – Κίνδυνοι για εκλογές, παραπληροφόρηση και στοχευμένη χειραγώγηση
LIFO NEWSROOM
Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

Τech & Science / Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

OpenAI, Google, Meta και Microsoft επενδύουν σε chatbots που θυμούνται όλο και περισσότερα για τους χρήστες τους, ενισχύοντας την εμπειρία αλλά και τα ερωτήματα για την ιδιωτικότητα και την εκμετάλλευση των δεδομένων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Θέλει πολύ μεγάλη προσοχή τι αγοράζει κανείς απο το amazon. Μετά απο αρκετά χρόνια η αμαζον σταμάτησε την δωρεάν αποστολη στο ποσό των 25 λιρών και έχω παρατηρήσει πολλά κόλπα για να κερδίζουν. Το ίδιο προίόν μπορεί να έχει διαφορετική τιμή ανα περιοχή .de, .fr, .it or com. Οί διακυμάνσεις των τιμών είναι σοβαρές και οι άλλοι πωλητές όχι πάντα έγκυροι. Αυτό που προσωπικά με έχει σώσει με το συγκεκριμένο e-shop είναι ένα site όπου μπορείς να δείς την διακύμανση της τιμής του προιόντος απο μερικές μέρες μέχρι χρόνια πίσω και έτσι υπολογίζεις τι σε συμφέρει.