Τα video games δεν μας κάνουν πιο βίαιους

Τα video games δεν μας κάνουν πιο βίαιους Facebook Twitter
Δεν προκύπτει συσχετισμός μεταξύ της βίας στον κινηματογράφο και τα βιντεοπαιχνίδια και των ποσοστών βίαιης συμπεριφοράς και ανθρωποκτονιών, σύμφωνα με τον ψυχολόγο Christopher Ferguson.
2

Μια νέα σημαντική μελέτη που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό The Journal of Communication, απέδειξε ότι δεν υπάρχουν μακροχρόνιοι δεσμοί μεταξύ της αναπαράστασης της βίας σε ταινίες και βίντεοπαιχνίδια με τις βίαιες και επιθετικές συμπεριφορές της πραγματικής ζωής, σύμφωνα με δημοσίευμα του Guardian.

Μάλιστα, η έρευνα, επικρίνει και τις μεθοδολογίες παρόμοιων ερευνών που διεξήχθησαν παλαιότερα, οι οποίες αποδείκνυαν μόνο κάτω από εργαστηριακές συνθήκες ότι η σχέση μεταξύ εικονικής και πραγματικής βίας είναι υπαρκτή. 

Ψυχολόγοι ερευνητές του Πανεπιστημίου Stetson της Φλόριντα, διεξήγαγαν δύο ξεχωριστές έρευνες όπου ανέλυσαν τα ποσοστά ανθρωποκτονιών από το 1920 έως το 2005 στις ΗΠΑ, συσχετίζοντάς τα με τις αναπαραστάσεις της βίας στον κινηματογράφο καθώς και τα ποσοστά νεανικής βίας των τελευταίων 20 ετών με τα βίαια βίντεοπαιχνίδια που κυκλοφόρησαν σε αυτό το διάστημα.

Εκτός από μια κορύφωση στα ποσοστά συσχετισμού μεταξύ της κινηματογραφικής και της πραγματικής βίας τη δεκαετία του 1950, οι ερευνητές δεν κατάφεραν να διαπιστώσουν κανέναν άλλο συσχετισμό μεταξύ των δύο ενώ στην περίπτωση των videogames, οι ερευνητές παρατήρησαν μείωση στα ποσοστά ανθρωποκτονιών ιδίως στις ηλικίες 12-17, κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1990. 

Σε μια γραπτή δήλωσή του, ο επικεφαλής ερευνητής Christopher Ferguson, τονίζει ότι «Υπάρχει ο κίνδυνος, η ταυτοποίηση του λάθος προβλήματος, όπως η απεικόνιση της βίας στα media, να αποσπάσει την προσοχή της κοινωνίας από πιο ουσιαστικούς παράγοντες του προβλήματος, όπως η φτώχεια, η εκπαίδευση, οι επαγγελματικές ανισότητες και η ψυχική υγεία. Αυτή η έρευνα μπορεί να βοηθήσει την κοινωνία να εστιάσει στις πραγματικές ρίζες του προβλήματος της βίας και να αποτρέψει το χάσιμο χρόνου και χρήματος σε ηθικοπλαστικές ατζέντες με ελάχιστη πρακτική αξία".

Τech & Science
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι μαθητές κινδυνεύουν να περάσουν 25 χρόνια της ζωής τους στο κινητό

Τech & Science / Οι μαθητές κινδυνεύουν να περάσουν 25 χρόνια της ζωής τους στο κινητό

Το 98% των νέων δηλώνει ότι περνά τις περισσότερες ώρες του μπροστά σε social media – Οι περισσότεροι παραδέχονται ότι επηρεάζονται αρνητικά στην ψυχική τους υγεία, τη συγκέντρωση και τον ύπνο.
LIFO NEWSROOM
Το νέο βραχιόλι της Meta «διαβάζει» τις κινήσεις των μυών και σου επιτρέπει να πληκτρολογείς χωρίς οθόνη

Τech & Science / Το νέο βραχιόλι της Meta «διαβάζει» τις κινήσεις των μυών και σου επιτρέπει να πληκτρολογείς χωρίς οθόνη

Χωρίς να αγγίζεις πληκτρολόγιο ή οθόνη, μόνο με μικροσκοπικές κινήσεις των μυών στον καρπό, η Meta υπόσχεται έναν νέο τρόπο επικοινωνίας με την τεχνολογία — βασισμένο στην τεχνητή νοημοσύνη και τη δύναμη της πρόθεσης
LIFO NEWSROOM
Η θέα ενός προσώπου με σημάδια ίωσης ενεργοποιεί το ανοσοποιητικό μας, σύμφωνα με νέα έρευνα

Τech & Science / Η θέα ενός προσώπου με σημάδια ίωσης ενεργοποιεί το ανοσοποιητικό μας, σύμφωνα με νέα έρευνα

Η πρώτη αίσθηση του κινδύνου μπορεί να είναι αρκετή: επιστήμονες δείχνουν ότι ακόμη και μια ψηφιακή προσομοίωση ενός «μολυσματικού» προσώπου αρκεί για να κινητοποιήσει την άμυνα του οργανισμού μας
LIFO NEWSROOM
Η ιρλανδική ρυθμιστική αρχή αυστηροποιεί την πίεση στην πλατφόρμα X του Έλον Μασκ για έλεγχο ηλικίας σε πορνογραφικό περιεχόμενο

Τech & Science / Η ιρλανδική ρυθμιστική αρχή αυστηροποιεί την πίεση στην πλατφόρμα X του Έλον Μασκ για έλεγχο ηλικίας σε πορνογραφικό περιεχόμενο

Ο νέος Κώδικας Ασφάλειας Διαδικτύου της Ιρλανδίας περιλαμβάνει αυστηρές διατάξεις για τον έλεγχο ηλικίας, με σκοπό να αποτραπεί η πρόσβαση ανηλίκων σε επιβλαβές περιεχόμενο, όπως πορνογραφία και βίαιο υλικό
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια