Κουμπί απευθείας αγορών στις διαφημίσεις του δοκιμάζει το Facebook

Κουμπί απευθείας αγορών στις διαφημίσεις του δοκιμάζει το Facebook Facebook Twitter
0

Μια νέα διάσταση στον όρο social shopping επιχειρεί να δώσει το Facebook, μετατρέποντας το news feed των αμερικανών χρηστών του (προς το παρόν) σε ένα ηλεκτρονικό εμπορικό κέντρο. To κοινωνικό δίκτυο την προηγούμενη εβδομάδα ξεκίνησε τις δοκιμές του κουμπιού "BUY" που επιτρέπει τα online ψώνια προϊόντων απευθείας από τις διαφημίσεις που εμφανίζονται στο timeline, όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

Σε αυτό το πείραμα εν εξελίξει, που συμμετέχουν προς το παρόν μικρές ή μικρομεσαίες επιχειρήσεις, όταν ο χρήστης πατήσει το κουμπί "buy", το Facebook αντί να τον στέλνει στο ηλεκτρονικό κατάστημα του εμπόρου, αναλαμβάνει να διεκπεραιώσει την αγοραπωλησία μέσα από το δίκτυό του.

Όπως αναφέρει το Cnet, αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που το κοινωνικό δίκτυο αποπειράται να συγκεντρώσει πληροφορίες όπως τα στοιχεία της πιστωτικής μας κάρτας. Τo 2012 είχε ξαναπρόσπαθήσει μέσω μιας άλλης υπηρεσίας να χρησιμοποιήσει τους servers του για αγοραπωλησίες, η οποία απέτυχε παταγωδώς, ενώ αυτή τη φορά η προσπάθειά του συνδέεται περισσότερο με τις διαφημίσεις παρά με κάποια άλλη υπηρεσία. 

ΑΝτίστοιχες παροχές έχει δοκιμάσει ήδη το Twitter, μέσω του κουμπιού 'Buy' που εμφανίστηκε τον Ιούνιο σε επιλεγμένα εμπορικού χαρακτήρα Tweets, ενώ η Amazon, επιτρέπει την προσθήκη προϊόντων στο ηλεκτρονικό καλάθι της με ένα Tweet.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η αιμομιξία είναι πολύ πιο συχνή απ’ ό,τι ίσως νομίζουμε

Tech & Science / Η αιμομιξία είναι πολύ πιο συχνή απ’ ό,τι ίσως νομίζουμε

Οι ευρέως διαδεδομένες εξετάσεις DNA αποκαλύπτουν τη μία μετά την άλλη «μυστικές» περιπτώσεις παιδιών που γεννήθηκαν από στενούς συγγενείς, παρέχοντας μια άνευ προηγουμένου καταγραφή της αιμομιξίας στις σύγχρονες κοινωνίες.
NEWSROOM