Η Google θα χρησιμοποιεί το όνομα και τη φωτογραφία μας σε διαφημίσεις

Η Google θα χρησιμοποιεί το όνομα και τη φωτογραφία μας σε διαφημίσεις Facebook Twitter
9

Με μια λιτή, ολοσέλιδη ανακοίνωση που μάλιστα απλοποιεί τα πράγματα για όσους χρήστες "δεν αρέσκονται στα νομικίστικα" όπως αναφέρει επι λέξει το κείμενο, η Google ανακοινώνει μια σειρά από αλλαγές στους όρους χρήσης της. Το κείμενο εντόπισε νωρίτερα σήμερα, Παρασκευή, άρθρο που δημοσιεύτηκε στους New York Times.

Η πλέον ηχηρή αλλαγή που θα τεθεί σε ισχύ από τις 11 Νοεμβρίου, αφορά στη χρήση του ονόματος και της φωτογραφίας ενός χρήστη, κάθε φορά που επιδοκιμάζει (κάνει like δηλαδή, με όρους facebook) μια ανάρτηση, ένα σύνδεσμο, μια φωτογραφία ή ένα βίντεο, που ποστάρεται σε οποιαδήποτε υπηρεσία της Google (Google+, YouTube, κοκ).

Έτσι, με την συγκατάθεσή μας, θα μπορεί να μεταπωλεί και να προμοτάρει τα likes μας (με ονοματεπώνυμο και φωτό) σε κάθε... ενδιαφερόμενο, με σκοπό την εμπορική εκμετάλλευση τους, καθώς και να τα αναρτά σε δύο εκατομμύρια site που εμφανίζονται οι διαφημίσεις της Google, ακολουθώντας παρόμοιες πρακτικές με το facebook.

Φυσικά, πιστή στο political correctness, η Google δίνει ένα μήνα περιθώριο στους χρήστες της για να το σκεφτούν εάν επιθυμούν να συμμετάσχουν, και δείνει και link σε όσους δεν επιθυμούν να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα "shared endorsements".

Οι άλλες δύο αλλαγές των όρων χρήσης έχουν να κάνουν με την ασφαλή χρήση του κινητού τηλεφώνου και στην υπενθύμιση να μη μοιράζουμε τα Google passwords μας.

Τech & Science
9

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλτσχάιμερ: Τι περιλαμβάνει η διατροφή MIND - Νέα έρευνα επιβεβαιώνει τα ωφέλη της

Τech & Science / Αλτσχάιμερ: Τι περιλαμβάνει η διατροφή MIND - Νέα έρευνα επιβεβαιώνει τα οφέλη της

Το Πανεπιστήμιο της Χαβάης και της Νότιας Καλιφόρνιας κατέληξαν στο συμπέρασμα, ότι όσοι ακολουθούν τη διατροφή MIND παρουσιάζουν μειωμένες πιθανότητες εμφάνισης της νόσου
LIFO NEWSROOM
Αυξάνεται η παραπληροφόρηση για τον καρκίνο: Ασθενείς κάνουν κλύσματα καφέ ή δίαιτες μόνο με φρούτα

Τech & Science / Αυξάνεται η παραπληροφόρηση για τον καρκίνο: Ασθενείς κάνουν κλύσματα καφέ ή δίαιτες μόνο με φρούτα

Όλο και περισσότεροι ασθενείς με καρκίνο εγκαταλείπουν τις επιστημονικά τεκμηριωμένες θεραπείες, επιλέγοντας αναπόδεικτες μεθόδους όπως κλύσματα καφέ και ωμοφαγικές δίαιτες, προειδοποιούν οι ειδικοί thw Αμερικανικής Εταιρείας Κλινικής Ογκολογίας (ASCO) στο Σικάγο
LIFO NEWSROOM
Τι είναι η «έκρηξη Strombolian» και τι συμβαίνει στην Αίτνα

Τech & Science / Τι είναι η «έκρηξη Strombolian» και τι συμβαίνει στην Αίτνα

Η Αίτνα εκρήγνυται ξανά, στέλνοντας σύννεφα τέφρας και ροές λάβας στον ουρανό της Σικελίας - Τι λένε οι ηφαιστειολόγοι για το φαινόμενο, πώς ταξινομούνται οι εκρήξεις και τι σημαίνει η πρόσφατη δραστηριότητα για την επιστημονική παρακολούθηση
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Μέχρι την επόμενη φορά, που προεπιλογή θα είναι η συγκατάβαση σε τέτοιες ενέργειες, οι περισσότεροι δε θα γνωρίζουν καν σε τι όρους "συμφώνησαν", κάποιοι λίγοι κ υπομονετικοί παίζει να τσιμπήσουν και μια αποζημιωσούλα, και ζήσαν αυτοί καλά και μεις καλύτερα. Φορ δε ρεστ, εντζόυ γιορ πράιβασι!
παρόμοιο δεν είναι και αυτό που κάνει το facebook όταν σου ανακοινώνει πως "Στο φίλο σου Παντελή αρέσει αυτή η σελίδα" στη δεξιά στήλη με τις διαφημίσεις.
Ακριβώς! Μόνο που το παράδειγμα που αναφέρεις γίνεται σε ένα site. Με την Google θα φαίνεται, εαν επαληθευτούν τα παραπάνω, σε κάθε site με Google Ads (συμπεριλαμβανομένων και των αποτελεσμάτων ενός search ΣΤΟ Google)