Η Apple έριξε από την κορυφή την Coca- Cola

Η Apple έριξε από την κορυφή την Coca- Cola Facebook Twitter
0

Μετά από 13 χρόνια συνεχούς παρουσίας στην κορυφή, η Coca Cola χάνει από την Apple την πρώτη θέση στην ετήσια μελέτη της Interbrand, με τα πιο «πολύτιμα» λογότυπα εταιρειών παγκοσμίως.

Το λογότυπο της Apple που αποτιμάται πλέον στα 98,3 δις. δολάρια-αποτυπώνει και το γεγονός της επικράτησης τα τελευταία χρόνια, των εταιριών νέας τεχνολογίας. Χαρακτηριστικό είναι ότι μετά την Apple που είναι στην κορυφή, τη δεύτερη θέση καταλαμβάνει η Google ενώ η Coca- Cola περιορίζεται πλέον στην 3η θέση με το λογότυπό της να αποτιμάται στα 79,2 δισ. δολάρια.

Η Interbrand βαθμολογεί από το 2000 τις εταιρίες συνδυάζοντας οικονομικές επιδόσεις και αποδοχή από το καταναλωτικό κοινό.

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Γαλάζιος Δούναβης»: Το διάσημο βαλς του Γιόχαν Στράους του νεότερου θα ταξιδέψει στο Διάστημα

Τech & Science / «Γαλάζιος Δούναβης»: Το διάσημο βαλς του Γιόχαν Στράους του νεότερου θα ταξιδέψει στο Διάστημα

Η μουσική, που έγινε παγκοσμίως γνωστή μέσα από την ταινία «2001: Η Οδύσσεια του Διαστήματος» του Στάνλεϊ Κιούμπρικ, θα φτάσει στη Σελήνη σε μόλις 1,5 δευτερόλεπτο
LIFO NEWSROOM
Καρκίνος του δέρματος: Πού εμφανίζεται συχνότερα σε άνδρες και γυναίκες – Σημαντική αύξηση κρουσμάτων φέτος

Τech & Science / Καρκίνος του δέρματος: Πού εμφανίζεται συχνότερα σε άνδρες και γυναίκες – Σημαντική αύξηση κρουσμάτων φέτος

Νέα έρευνα δείχνει ότι το μελάνωμα εμφανίζεται συχνότερα στον κορμό των ανδρών και στα κάτω άκρα των γυναικών -Τα περιστατικά αυξάνονται, με προβλέψεις για 21.300 νέα κρούσματα φέτος στο Ηνωμένο Βασίλειο
LIFO NEWSROOM