Επανασχεδιασμός στο News Feed του Facebook

Επανασχεδιασμός στο News Feed του Facebook Facebook Twitter
0

Σύμφωνα με την New York Times, το Facebook σκοπεύει να ανακοινώσει έναν επανασχεδιασμό όσον αφορά το News Feed του, ο οποίος στοχεύει στην προσήλωση των χρηστών στο κοινωνικό δίκτυο αλλά και στην προσέλκυση διαφημιστικών χρημάτων.

 Συγκεκριμένα, στελέχη της εταιρείας είπαν, ότι με τις αλλαγές αυτές επιδιώκουν να κάνουν το News Feed, την πρώτη σελίδα που βλέπει ο κάθε χρήστης αφού συνδεθεί δηλαδή, να σχετίζεται πιο άμεσα με τον ίδιο τον χρήστη. Ενώ το Facebook αρνήθηκε να σχολιάσει πάνω σε αυτόν τον επανασχεδιασμό, σύμφωνα με στοιχεία που αποκάλυψε ο ιδρυτής του, Mark Zuckerberg, πριν λίγους μήνες, το νέο News Feed πιθανότατα θα περιλαμβάνει μεγαλύτερες φωτογραφίες, βίντεο και πιο ελκυστικές διαφημίσεις.
Οι αλλαγές αυτές θα αντικατοπτρίζουν την λεπτή ισορροπία με την οποία έρχεται αντιμέτωπο το Facebook, το οποίο επιθυμεί να συνεχίσει να προσελκύει χρήστες, χωρίς όμως να τους απομακρύνει με τις διαφημίσεις του, οι οποίες αποτελούν την κύρια πηγή εσόδων του, ειδικά μετά την πτώση των μετοχών του στην Wall Street.

 Παρά τις αλλαγές που γίνονται στο News Feed τα τελευταία χρόνια, το Facebook αντιμετωπίζει δυσκολίες στην εκπλήρωση της κύριας επιθυμίας των διαφημιστών, η οποία είναι η δημοσίευση στοχευμένων διαφημίσεων στους χρήστες.

"Το Facebook πρέπει να εξισορροπήσει τις ανάγκες των χρηστών και των διαφημιστών", δήλωσε ο αναλυτής της IDC, Karsten Weide, ενώ συνέχισε προσθέτοντας ότι " ο χρήστης χρειάζεται καλύτερο και πιο έξυπνο φιλτράρισμα ενώ ο διαφημιστής χρειάζεται πιο έξυπνες και πιο ευέλικτες μορφές διαφήμισης".

 Κύριος στόχος του Facebook είναι να διατηρήσει την προσοχή των χρηστών του παγκοσμίως, πράγμα που σημαίνει να τους διασκεδάζει και να τους κρατάει online όσο το δυνατόν περισσότερο. Αυτό βέβαια αποτελεί μια "μάχη" που φαίνεται να τη χάνει  τον τελευταίο καιρό το γνωστό κοινωνικό δίκτυο, κυρίως με τους νεότερους χρήστες, οι οποίοι όπως φαίνεται αρχίζουν να στρέφονται σε άλλες υπηρεσίες για τη διασκέδαση τους, όπως το Instagram, το Twitter και το Tumblr.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Τech & Science / Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Μελέτη δείχνει ότι τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα όπως το ChatGPT-4 μπορούν να επηρεάζουν πιο αποτελεσματικά από τους ανθρώπους – Κίνδυνοι για εκλογές, παραπληροφόρηση και στοχευμένη χειραγώγηση
LIFO NEWSROOM
Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

Τech & Science / Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

OpenAI, Google, Meta και Microsoft επενδύουν σε chatbots που θυμούνται όλο και περισσότερα για τους χρήστες τους, ενισχύοντας την εμπειρία αλλά και τα ερωτήματα για την ιδιωτικότητα και την εκμετάλλευση των δεδομένων
LIFO NEWSROOM
Το κουνούπι τίγρης μπορεί να μετατρέψει τον δάγκειο πυρετό και τη νόσο Τσικουνγκούνια σε ενδημικές ασθένειες στην Ευρώπη

Τech & Science / Ευρώπη: Το κουνούπι τίγρης ενδέχεται να μετατρέψει τον δάγκειο πυρετό και τη νόσο τσικουνγκούνια σε ενδημικές ασθένειες

Το κουνούπι τίγρης μετακινείται όλο και πιο βόρεια στην Ευρώπη καθώς η παγκόσμια θερμοκρασία αυξάνεται λόγω της ανθρωπογενούς κλιματικής αλλαγής
LIFO NEWSROOM
Οφέλη και κίνδυνοι από τα «φαντάσματα» των εκλιπόντων οικείων μας μέσω της τεχνητής νοημοσύνης

Τech & Science / Είμαστε σίγουροι πως θέλουμε η Τεχνητή Νοημοσύνη να «ζωντανέψει» τους νεκρούς μας;

Μια νέα μελέτη της Google εξετάζει τις απρόβλεπτες συνέπειες που μπορεί να έχει η διαδικασία μετενσάρκωσης που θα προσφέρουν στο άμεσο μέλλον οι μηχανισμοί της τεχνητής νοημοσύνης.
LIFO NEWSROOM