Προφανώς, υπάρχoυν πολλές κρυμμένες λειτουργίες μέσα στον κώδικα του Instagram. Αυτή τη φορά, βγήκε στην επιφάνεια ένα νέο χαρακτηριστικό που θα δείχνει στους χρήστες πόσο χρόνο ξοδεύουν στην εφαρμογή. Και το Instagram το επιβεβαίωσε πριν λίγο.

 

Όταν η Google παρουσίασε το νέο dashboard του επερχόμενου λειτουργικού συστήματος Android P στο Google I/O τόνισε τις ευαισθησίες της σχετικά με τον εθισμό των ανθρώπων στις ψηφιακές συσκευές και αποκάλυψε ότι το νέο λειτουργικό θα μπορεί να δείχνει στους χρήστες το χρόνο που ξοδεύουν σε κάθε εφαρμογή του κινητού τους. Μια ανάλογη λειτουργία βρέθηκε στον κώδικα μέσα στο Instagram με το χαρακτηριστικό όνομα «Usage Insights» και αποκαλύφθηκε σε ένα tweet της Jane Manchun Wong, η οποία αφού σκάλισε τον κώδικα της εφαρμογής ανακάλυψε την κρυμμένη λειτουργία.

 

 

Το νέο έκανε το γύρο των τεχνολογικών sites για τον απλούστατο λόγο ότι το Usage Insights καταγράφει το χρόνο που ξοδεύουν οι χρήστες στην πλατφόρμα του Instagram και ενδεχομένως τις ενέργειες που λαμβάνουν. Το τελευταίο, βέβαια, παρέχει προφανείς πληροφορίες στους αλγόριθμους έτσι ώστε να σας προμηθεύουν περισσότερο σχετικό περιεχόμενο αλλά και τις διαφημίσεις που πιθανόν σας ενδιαφέρουν περισσότερο. H νέα λειτουργία πρόκειται να συλλέγει πληροφορίες σχετικά με τον χρόνο που ξοδεύει ο χρήστης κάθε ημέρα, κάθε εβδομάδα και κάθε μήνα.

 

Τα «στατιστικά στοιχεία χρήσης» είναι ένας καλός τρόπος για να γνωρίζουν οι τεχνολογικοί γίγαντες πόσο χρόνο από τη ζωή τους επενδύουν οι χρήστες στις αγαπημένες τους εφαρμογές. Είναι επίσης ένας καλός τρόπος για να δουν, επιτέλους, οι κανονικοί άνθρωποι ότι μπορούν να δαπανήσουν αυτόν το χρόνο κάπου αλλού και όχι σε ένα αντι-κοινωνικό scrolling, ή τέτοιου είδους χαρακτηριστικά θα μπορούσαν επίσης να βοηθήσουν τους γονείς να παρακολουθούν τι κάνουν τα μικρά παιδιά τους στο διαδίκτυο.

 

  

Πριν λίγες ώρες, ο Kevin Systrom, CEO του Instagram, έστειλε ένα tweet με ένα σύνδεσμο για το Usage Insights μαζί με την επιβεβαίωση ότι το Instagram κατασκευάζει αυτή την λειτουργία. «Είναι αλήθεια. Χτίζουμε εργαλεία που θα βοηθήσουν την IG κοινότητα να μάθει περισσότερα για το χρόνο που ξοδεύει στο Instagram - οποιαδήποτε στιγμή πρέπει να είναι θετική και σκόπιμη. Ο τρόπος με τον οποίο ο χρόνος επιδρά στους ανθρώπους που βρίσκονται online είναι σημαντικός και είναι ευθύνη όλων των εταιρειών να είναι ειλικρινείς γι 'αυτό. Θέλουμε να είμαστε μέρος της λύσης. Λαμβάνω σοβαρά την ευθύνη αυτή».