ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

H 'Mικρά Αγγλία' θέτει υποψηφιότητα για το Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας

H 'Mικρά Αγγλία' θέτει υποψηφιότητα για το Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας Facebook Twitter
8

Η ευχάριστη είδηση ανακοινώθηκε πριν λίγο και επιβεβαιώθηκε και στη σελίδα της ταινίας στο Facebook.

H πολυβραβευμένη ταινία του Παντελή Βούλγαρη είναι η επίσημη υποβολή της Ελλάδας στα 87α Βραβεία της Ακαδημίας Κινηματογράφου και πλέον μπαίνει σε Οσκαρική τροχιά.

Μέχρι στιγμής οι χώρες που έχουν υποβάλει υποψηφιότητα είναι 24. Το αν η 'Μικρά Αγγλία' θα καταφέρει να μπει στην τελική λίστα των φιναλίστ θα γίνει γνωστό τον Ιανουάριο του 2015 οπότε και θα καταρτιστεί η οριστική 9άδα.

8

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

5 σχόλια
Όχι και το "Miss Violence"! Αν το στέλναμε, μετά τον "Κυνόδοντα", μάλλον θα εισπράτταμε το σχόλιο ενός θεατή στο imdb: Πρώτα Dogtooth, τώρα Miss Violence-what happens with Greek people? Is everone insane there?
Α, φίλη μου έχεις απόλυτο δίκιο. Δεν συμφώνω πως το Μικρα Αγγλία είναι βαρέτο αλλά όντως το Miss Violence θα έπρεπε να στείλουμε. Δεν το είχα σκεφτεί.
Θα συμφωνήσω για το Miss Violence, τι να πω; Μάλλον παντού συμφέροντα παίζουν. Σιγά την ταινία, βαρετή και με εντελώς επιτηδευμένα πλάνα σαν να έχεις πατήσει pause (αλλιώς δεν είναι τέχνη) και ζουμάρισμα στη γυναίκα που κλαίει και οδύρεται με τη μύξα να τρέχει. "Δηθενιές"! Από τη μία η τσόντα του Τρίερ από την άλλη τα ατέλειωτα μονόπλανα, ξεχάσαμε τι είναι τέχνη πια.
Καλό και το Miss Violence, αλλά η εκπληξούλα-αποκάλυψη που επιφύλασσε κατά το τέλος στον θεατή είναι μια λύση φιξάκι, ένα "βίαιο" και "εύκαιρο" τέχνασμα σε σχέση με τον ρόλο του παντογνώστη που χάρισε στον θεατή η Μικρά Αγγλία βάζοντάς τον σε μια τροχιά συνταύτισης και εμπλοκής ως προς το πως θα τελειώσει αυτό το ερωτικό δράμα. Ήμουν και γω καχύποπτος για το "εποχής" και ότι αυτό σημαίνει αλλά νομίζω δικαιώθηκε ως σύγχρονο μεν κλασσικό δε δραμα. Ήταν ένα αφηγηματικό και αισθητικό κέντημα που το ξαναβλέπεις εκεί που το miss Violence είναι ένα snack που άπαξ και τελειώσει ξέρεις την γεύση του και δεν θα το ξαναφας. Τί λόγο έχει κανείς να το ξαναδεί αφού-σαν μια Έκτη Αίσθηση- δομείται με σκοπό μια αποκάλυψη που που φωτίζει αλλιώς την ταινία έτσι όπως την είδες από την αρχή και οπότε δεν έχεις κανένα λόγο να την ξαναδείς, αφού δεν πρόκειται να ξαναεκπλαγείς; Νομίζω η Μικρά Αγγλία ήταν ώριμη επιλογή.
Ελπίζω να πάει καλά. Η κατηγορία καλύτερη ξενόγλωσση ταινία είναι μακράν η πιο ενδιαφέρουσα στα Όσκαρ και απο τις πιο αμφιλεγόμενες. Για παράδειγμα εγώ πέρσι πιστεύω πως άξιζε να κερδίσει το the broken circle breakdown αλλα οκ γούστα είναι αυτα.