Είναι ο Κοντοπίδης Θεός;

Είναι ο Κοντοπίδης Θεός; Facebook Twitter
12
Είναι ο Κοντοπίδης Θεός; Facebook Twitter

Έβγαλε το πουλί του μέσα στο στούντιο, κατούρησε και σταμάτησε το γύρισμα! Ο λόγος για τον καλεσμένο του Κωνσταντίνου Μπογδάνου στην εκπομπή «Ευθέως», γνωστός στο Διαδίκτυο και ως Ponzi! Οι δυο, λογομάχησαν έντονα κατά τη διάρκεια του γυρίσματος και κάποια στιγμή ο καλεσμένος σηκώνεται όρθιος και άρχισε να φωνάζει κατουρώ τους δημοσιογράφους και τις θέσεις τους... Όπως ήταν φυσικό η εκπομπή δεν ολοκληρώθηκε ποτέ, για αυτό και εχθές το βράδυ που ήταν προγραμματισμένη να μεταδοθεί προβλήθηκαν αποσπάσματα από παλαιότερα επεισόδια του «Ευθέως»!

Ο Αλέξανδρος Κοντοπίδης και ο Γιάννης (J. Boursi) είναι οι άνθρωποι πίσω από τη νέα επιτυχία του ΥouΤube καναλιού Ponzi Room που σαρώνει σε κλικ σε όλη την Ελλάδα.

Από όλους τους τύπους που εμφανίστηκαν τα τελευταία δύο χρόνια στο YouTube και την παλεύουν με χιουμοριστικές καφρίλες, ο Αλέξανδρος Κοντοπίδης είναι ο αγαπημένος μου. Μπορεί να υπάρχουν πιο αστείοι (η χαρντκορίλα βγάζει περισότερο γέλιο, όπως και το φτηνό χιούμορ της πενθήμερης), αλλά η περίπτωση των Ponzi Room είναι μοναδική. Και όχι μόνο επειδή τα βίντεο έχουν ιδιαίτερο χιούμορ (μαύρο, αλλά με τρελό γέλιο), ούτε επειδή οι τέσσερις στους πέντε που αναφέρονται στον Άλεξ κοτσάρουν δίπλα του τη λέξη «θεός».

Ο Κοντοπίδης στέλνει επιστολή στην Πάολα

Οι Ponzi Room είναι μοναδικοί, επειδή αργά και σταθερά αρχίζουν να ξεφεύγουν από τα όρια του YouTube και να γνωρίζουν πραγματική επιτυχία. Την ώρα που τους συναντώ στο σπίτι του Γιάννη (J. Boursi), συνεργάτη του Αλέξανδρου, στα Άνω Λιόσια (σε ένα δωμάτιο με έναν τοίχο «Τζάκσον Πόλοκ», αφίσες-αυτόγραφα από τα Ημισκούμπρια και ένα κολάζ από εισιτήρια των Active Member), ετοιμάζονταν να φύγουν για την Κρήτη, για μια μίνι περιοδεία σε Χανιά, Ρέθυμνο και Ηράκλειο για τρεις εμφανίσεις: ο Γιάννης έκανε ντους, ο Άλεξ έδινε απανωτές συνεντεύξεις σε ραδιοφωνικούς σταθμούς της Κρήτης και απαντούσε ασταμάτητα σε ερωτήσεις που τον άγχωναν. «Ούτε ξέρω τι περιμένουν από εμάς, ελπίζω να μη φάμε ξύλο από τους μαγαζάτορες». Αστειεύεται και είναι μάλλον η μόνη φορά που το κάνει. Είναι ανέλπιστα σοβαρός και ήρεμος, το ίδιο και ο Γιάννης, κι εκεί που περίμενα να συναντήσω τον Beavis και τον Butt-head στην ελληνική τους έκδοση με αιφνιδιάζουν. Ευχάριστα. Ένας γκρίζος σκύλος μπαινοβγαίνει στο δωμάτιο και τα Λιόσια τα λιώνει το λιοπύρι.

#quote#

«Άλεξ, πρώτα απ' όλα, θέλεις να μου σχολιάσεις αυτό το "ο Κοντοπίδης είναι θεός";» «Όχι, δεν είμαι. Εμπίπτω πολύ στις ανθρώπινες αδυναμίες για να είμαι. Έχω υπερβολικά πολλές αδυναμίες, απλώς σε σχέση με τους υπόλοιπους που κυκλοφορούν εκεί έξω τις βλέπω, τις καταλαβαίνω, τις δείχνω και τις φέρνω κόντρα σ' εμένα».

Ο Κοντοπίδης στέλνει επιστολή στη Χρυσή Αυγή

«Πες μου κάποιες από αυτές τις αδυναμίες». «Δεν είμαι συχνά καλά και τότε πίνω. Αλλάζω διαθέσεις στο δευτερόλεπτο. Από υπερβολική υπερένταση πηγαίνω στην απόλυτη απελπισία κι έχω μια νευρικότητα έντονη. Και όλο αυτό δεν με αφήνει να απολαύσω τίποτα, από ένα live μέχρι μια μικροεπιτυχία, μέχρι το οτιδήποτε. Και, γενικά, κουβαλάω όλο αυτό το στυλ το ψιλο-μόνιμα κουρασμένο από κάτι, και το βλέπεις στο βλέμμα μου, που είναι λίγο καταθλιπτικό».

«Έχεις την κατάρα των μεγάλων κωμικών που ήταν θλιμμένοι κατά βάθος; Γέλαγαν στη σκηνή, αλλά σπάνια ήταν χαρούμενοι στη ζωή τους». «Το υποπτεύομαι αυτό. Κάτι χαρακτηριστικό που μου έχει μείνει από τους κωμικούς ηθοποιούς είναι ο Pat Cooper, που πέθανε επί σκηνής, και το φινάλε του ήταν η ίδια του η ζωή. Πολλές φορές γελάμε με τον Γιάννη, γιατί καθόμαστε και βλέπουμε το βίντεο και κοιτάμε τα views που έχει το δικό του έναντι οποιουδήποτε άλλου. Και είναι πραγματικά πολύ λίγα. Αυτός ο τύπος έκανε το μεγαλύτερο φινάλε και χάθηκε».

 

O Άλεξ, πριν από το Ponzi Room, ήταν «σερβιτόρος στην Αίγλη, σεκιούριτι στον Ευαγγελισμό και ασφαλιστής στην Εθνική Ασφαλιστική. «Πήγα σε μια σχολή μοντάζ για κάποιους μήνες και με έδιωξαν με πενθήμερη αποβολή». «Γιατί;». «Επειδή έμπαινε ένας καθηγητής κι έβριζε τα θεία και εγώ του πέταξα έναν καφέ στη μούρη».

Ο Άλεξ και ο Γιάννης είναι φίλοι εδώ και δύο χρόνια. Γνωρίστηκαν στο facebook. «Εγώ τον βρήκα» λέει ο Άλεξ. Μίλησαν, τακίμιασαν και αποφάσισαν να κάνουν κάτι μαζί. «Είχε στο μυαλό του 2-3 πρότζεκτ και συμφώνησα στο πιο προσιτό, στο να κάνω συνεντεύξεις», λέει ο Γιάννης, «γιατί κάναμε και οι δυο βιντεοκλίπ. Σκεφτήκαμε να ξεκινήσουμε να κάνουμε συνεντεύξεις για να γνωρίσουμε κόσμο και να ανοιχτεί αυτό το πράγμα. Δεν είχαμε το comedy ως βάση για να ξεκινήσουμε, αλλά τη σκηνοθεσία». «Φτιάξαμε ένα concept που θα μπορούσε να προσεγγίσει κόσμο για να μπορέσουμε να αναπτύξουμε το πελατολόγιό μας όσον αφορά τα βιντεοκλίπ» προσθέτει ο  Άλεξ. Έτσι άρχισαν να φτιάχνουν βίντεο και να τα ανεβάζουν στο YouTube. «Όταν άρχισε το Ponzi Room είχαμε στο μυαλό μας να αναπτύξουμε πελατολόγιο και φτιάξαμε ένα concept που να μην είναι ακριβώς concept, και ένα σενάριο που να μην είναι ακριβώς σενάριο. Να μη μας δυσκολέψει πάρα πολύ, αλλά να φαίνεται ότι έχουμε ένα άλφα ύφος. Έκατσε, εντέλει, αλλά μετά είδαμε ότι αποκτούσε ισχύ αυτό το πράγμα και σε μια χρονική στιγμή στην οποία είχαμε βυθιστεί στην απελπισία γιατί οι δουλειές δεν πήγαιναν καλά, εκεί που συζητούσα με τον Γιάννη, του είπα: "Δεν στέλνουμε επιστολή στον Πάρη Κασιδόκωστα;"».
«Και φυσικά δεν σας απάντησε ποτέ». «Περίεργο δεν είναι;» (γέλια).

«Και γιατί κάνατε κάτι κωμικό; Δεν είναι το πιο εύκολο που μπορείς να κάνεις; Είναι η πιο ασφαλής συνταγή». «Το ότι είναι μια ασφαλής συνταγή ισχύει. Το ότι θα πετύχει πραγματικά είναι σχεδόν απίθανο» λέει ο Άλεξ. «Το χιούμορ μας αυτό είναι στην πραγματικότητα, black humor, όπως και να 'χει. Δεν είναι όμως ασφαλής συνταγή. Από αυτούς που κυκλοφορούν εκεί έξω, φαίνεται ποιος πατάει σε ένα pattern. Όποιος βασίζεται σε πολύ έτοιμες συνταγές δεν μπορεί να είναι και διαχρονικός».

Ο Κοντοπίδης στη Βουλή των Ελλήνων 

«Εσείς τι original έχετε;». «Βασικά, τα βίντεό μας δεν έχουν ψέμα. Έχουν απλώς μια μικρή υπερβολή. Όλες οι ιστορίες είναι τα χθεσινοβραδινά, που μπορεί και να μην τα πιστεύει ο άλλος. Δεν υπάρχουν ατάκες για μια εξεζητημένη περίσταση αλλά για πράγματα που συμβαίνουν κάθε μέρα» λέει ο Γιάννης. «Ο φόβος, η βαρεμάρα, το γεγονός ότι μπορεί να μας αρέσει κάτι, είναι συναισθήματα που θα τα εκφράσουμε εκείνη τη στιγμή. Δεν υπάρχει κάποιο άλλο τρελό υπόβαθρο». Τους ρωτάω αν σκέφτονται να μεταφέρουν τα βίντεο στην τηλεόραση. Κι αν όχι στα δωρεάν κανάλια, σε κάποιο συνδρομητικό που δίνει άλλου είδους ελευθερίες. «Η μορφολογία του χιούμορ που χρησιμοποιούμε το θέλει φυσικό, σε ένα terrain πολύ αντιφατικό. Στην τηλεόραση θα είχε γέλιο, αλλά στη συνδρομητική τηλεόραση, που ξέρεις ότι δεν υπάρχει έλεγχος, είναι σαν το Διαδίκτυο. Δεν μας ενδιαφέρει». Μετά μου λένε για την πρόταση που έχουν για να συνεργαστούν με ένα μεγάλο κανάλι από τη νέα σεζόν και τα θεατρικά που σκέφτονται να ανεβάσουν τον χειμώνα. Θα είναι κανονικά «μουσικοθεατρικά» έργα, με ζωντανή μουσική τύπου Tiger Lillies, όχι απλά παραστάσεις με stand up comedy. Την πρώτη παράσταση την έκαναν τον περασμένο Φεβρουάριο στο Μπουρνάζι και από τότε δεν σταμάτησαν οι προτάσεις για ζωντανές εμφανίσεις.

«Μιλάμε για πραγματική επιτυχία. Πώς την αισθάνεστε;». «Την επιτυχία τη δείχνει ο χρόνος, η διαχρονικότητα. Για να είναι επιτυχία όλο αυτό πρέπει τουλάχιστον να κρατήσει 20 χρόνια - λέμε τώρα. Επιτυχία δεν είναι να φτάσεις στο peak σου αλλά να το συντηρήσεις για ένα χρονικό διάστημα» λέει ο Άλεξ.

«Οι γκόμενες σου την πέφτουν;». «Πάρα πολύ! Είναι περίεργο όμως: άμα κάνω την πατάτα να απαντήσω όπως με βλέπεις τώρα, νορμάλ, σκορπάνε, άμα συνεχίσω να μιλάω στο στυλ των βίντεο, γίνεται χαμός». «Άνδρες σου την πέφτουν;». «Του Γιάννη του την πέφτουν πιο πολύ. Έχει κάνα δυο φανατικούς».

«Ποιο είναι το μεγαλύτερο κοινό σας; Γυναικείο ή ανδρικό;». «Το 75% είναι ανδρικό. Μας ευχαριστεί που δεν είναι πάρα πολύ μικρές οι ηλικίες. Από 18 έως 35 ετών είναι το 60% όσων μας βλέπουν. Μας σταματάνε μεγάλοι, 35, 45 ετών, και θέλουν να βγάλουν φωτογραφία μαζί μας. Βλέπεις άλλους στο δρόμο, π.χ. τον Χάρη Ρώμα, και δεν τους σταματάς καν. Και βλέπεις τον Αλέξανδρο και τον σταματάνε!».
«Πείτε μου και κάτι για το χιπ χοπ. Είναι εμμονή σας;». «Το χιπ χοπ είναι κουραστικό. Έχει πάρει τα κόμπλεξ του μπαμπά του, που ήταν βαριά λαϊκός. Βέβαια, τότε τα λαϊκά είχαν και το όνομα και τη χάρη, τώρα έχουν μόνο το όνομα ή, τουλάχιστον, προσπαθούν».

Το πιο πρόσφατο επεισόδιο

Την κουβέντα μας διακόπτουν συνέχεια οι ραδιοφωνικές συνεντεύξεις που δίνει ο Άλεξ και τα off the record που δεν επιτρέπεται να μεταφερθούν δημόσια. Στο μεταξύ, έχει φτάσει η ώρα για να ξεκινήσουν για το αεροδρόμιο. «Πώς βλέπετε τη νέα κυβέρνηση;» ρωτάω για να κλείσουμε. «Σαν σκυλοποπ-λαϊκό, χιπ χοπ-λαϊκό. Αν είχαμε ένα υγιές σύστημα στο οποίο θα περνούσες από κυβέρνηση σε κυβέρνηση βλέποντας όλη την γκάμα, θα ήταν αλλιώς. Τον δικομματισμό τον βρίσκουμε αρνητικό. Εμένα μου φαίνεται ότι στον κόσμο τα ρούχα της Ελλάδας είναι αριστερά, ενώ ψιλοσκέφτεται δεξιά» σχολιάζει ο Αλέξανδρος. Στον δρόμο για το αεροδρόμιο και μέχρι τη Νεραντζιώτισσα, όπου κατεβαίνω, μου λένε ότι θέλουν να γνωρίσουν τη Μonika για να της προτείνουν συνεργασία (είναι τρελοί φαν) και ότι το πάθος του Άλεξ είναι η Αρετή Κετιμέ. Τρελαίνεται. Μία φορά έφτασε μέχρι το σπίτι της και την περίμενε από κάτω, αλλά δεν τόλμησε ποτέ να της μιλήσει...

12

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κύρα Κάπη: «O Κυριάκος Μητσοτάκης δεν έχει προσποιηθεί ποτέ κάτι που δεν είναι»

Συνέντευξη / Κύρα Κάπη: H γυναίκα πίσω από το TikTok του πρωθυπουργού

Με αφορμή τη βράβευση της στα «Ermis Awards», η διευθύντρια Επικοινωνίας του πρωθυπουργού μιλά δημόσια για πρώτη φορά και περιγράφει το πώς διαμορφώνει τη δημόσια εικόνα του Κυριάκου Μητσοτάκη ενώ απαντά για τα λάθη, την κριτική και τις δύσκολες στιγμές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Δημήτρης Παπαϊωάννου

Συνέντευξη / Δημήτρης Παπαϊωάννου: «Αυτή θα είναι η τελευταία μου φορά στη σκηνή»

Λίγο πριν εμφανιστεί ξανά στη σκηνή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών με το ΙΝΚ, ο Δημήτρης Παπαϊωάννου κάνει μια αναδρομή σε ολόκληρη την καριέρα του σε μια κουβέντα έξω απ’ τα δόντια με τον Δημήτρη Παπανικολάου, καθηγητή Νεοελληνικών και Πολιτισμικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, για το περιοδικό «Dust», την οποία αναδημοσιεύει σε αποκλειστικότητα η LiFO.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Χρήστος Μαρκογιαννάκης: «Στη Γαλλία είμαι δημιουργικά ελεύθερος, στην Ελλάδα όχι»

Βιβλίο / Χρήστος Μαρκογιαννάκης: «Στη Γαλλία είμαι δημιουργικά ελεύθερος, στην Ελλάδα όχι»

Τα νουάρ μυθιστορήματά του είναι από τα πιο αγαπημένα του γαλλικού αναγνωστικού κοινού: Ο βραβευμένος συγγραφέας και σύγχρονος μετρ του είδους σε μια συζήτηση για το «τέλειο έγκλημα» στη ζωή και στη λογοτεχνία.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πέτρος Αϊβάζης: «Χρειάζεται αλληλεγγύη ανάμεσα στου ΛΟΑΤΚΙ+ που γερνούν, δεν βγαίνει αλλιώς»

LGBTQI+ / Πέτρος Αϊβάζης: «Χρειάζεται αλληλεγγύη ανάμεσα στους ΛΟΑΤΚΙ+ που γερνούν, δεν βγαίνει αλλιώς»

Από τη σεξεργασία και τα drag shows στην Αμερική ως την τηλεόραση, το σινεμά και τον ΛΟΑΤΚΙ+ εθελοντισμό στην Αθήνα, η «Ελληνίδα Divine» είναι ένας γλυκύτατος άνθρωπος με γεμάτη ζωή και νοιάξιμο για τους άλλους seniors της κοινότητας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Αργύρης Παυλίδης: Η φωνή των παιδικών μας χρόνων

Οθόνες / Αργύρης Παυλίδης: Η φωνή των παιδικών μας χρόνων

Ηθοποιός, σκηνοθέτης, παρουσιαστής παιδικών εκπομπών όπως οι θρυλικοί «Κόκκινοι Γίγαντες, Άσπροι Νάνοι», πρωτοπόρος της μεταγλώττισης και η φωνή αγαπημένων μας ηρώων σε σειρές και ταινίες κινουμένων σχεδίων. O Αργύρης Παυλίδης σε μια εκ βαθέων συνέντευξη στη LiFO.
ΜΑΝΟΣ ΝΟΜΙΚΟΣ
ΕΠΕΞ Η Daglara και το θρίλερ του «έθνους»: τρόμος, έρως και βουκολικό σικ

Συνεντεύξεις / Η Daglara στο Φεστιβάλ Αθηνών: Τρόμος, έρως και βουκολικό σικ

Performer, σχεδιάστρια ρούχων, πωλήτρια, φιλότεχνη, ντίβα, τέρας λαγνείας, η Daglara και η τέχνη της διαχέονται με λίκνισμα και γρύλισμα σε ένα σωρό πίστες της καθημερινότητας και της απόδρασης.
ΑΛΕΞΙΝΟΣ ΠΥΡΑΥΛΟΣ
Ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας: «Το μπαρ το ναυάγιο δεν ήταν μπαρ»

Μουσική / Μια ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας: «Το μπαρ το ναυάγιο δεν ήταν μπαρ»

Μια ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας στον δημοσιογράφο και ραδιοφωνικό παραγωγό Μιχάλη Γελασάκη το 2009, όπου μιλάει για τον τελευταίο της δίσκο, τα «αδικημένα» τραγούδια της, τους νέους, τους φραγκοφονιάδες της γενιάς της και αφηγείται την ιστορία του τραγουδιού το «Μπαρ το ναυάγιο», που δεν ήταν μπαρ! Δημοσιεύεται στo Lifo.gr για πρώτη φορά, έξι χρόνια μετά τον θάνατό της.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΛΑΣΑΚΗΣ
Γιώργος Καστανάς: «Ε, ναι! Είμαι Έλληνας κι ας με πίκρανε ο νόμος»

Συνέντευξη / Γιώργος Καστανάς: «Ε, ναι! Είμαι Έλληνας κι ας με πίκρανε ο νόμος»

Ο νεαρός που έγινε viral στο TikTok όταν πήρε στα χέρια του την ελληνική ταυτότητα μετά από 5 χρόνια αναμονής, μιλά αποκλειστικά στη LIFO για όλη του τη ζωή στην Ελλάδα του ρατσισμού, αλλά και της άφατης καλοσύνης.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Διονύσης Τεμπονέρας: «Να μην δούμε ξανά το χάρτη όλο μπλε»

Βασιλική Σιούτη / Το πολιτικό άστρο του Διονύση Τεμπονέρα μόλις αναδύθηκε ― Μια συζήτηση

Ο Διονύσης Τεμπονέρας παρέμενε σχεδόν άγνωστος την εποχή της εξουσίας του ΣΥΡΙΖΑ και αναδείχθηκε μόλις πρόσφατα, στην πτώση, όταν κλήθηκε να βοηθήσει με κεντρικό ρόλο την τελευταία στιγμή. Κατά κοινή ομολογία τα πήγε καλά, αλλά το αποτέλεσμα είχε κριθεί προ πολλού. Δεν είναι ο αγαπημένος της ελίτ ούτε των κομματικών μηχανισμών, όμως πολλοί πιστεύουν ότι το πολιτικό του άστρο μόλις αναδύθηκε, κι ας αρνήθηκε να είναι υποψήφιος για την ηγεσία του κόμματος.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Αφροδίτη Παναγιωτάκου: «Στα Γιάννενα λειτουργήσαμε ριζωματικά, δεν πρέπει να προσγειώνεσαι πουθενά»

Εικαστικά / Αφροδίτη Παναγιωτάκου: «Στα Γιάννενα λειτουργήσαμε ριζωματικά, δεν πρέπει να προσγειώνεσαι πουθενά»

Η διευθύντρια Πολιτισμού του Ιδρύματος Ωνάση επιστρέφει στη γενέτειρά της με τη διπλή ιδιότητα της καλλιτεχνικής διευθύντριας της νέας μεγάλης έκθεσης ψηφιακής τέχνης «Plásmata II: Ioannina» και της συνδημιουργού ενός από τα πιο εντυπωσιακά έργα της.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Σεμίνα Διγενή: «Στα χρόνια της τηλεόρασης η ζωή περνούσε δίπλα μου κι εγώ την αγνοούσα»

Οι Αθηναίοι / Σεμίνα Διγενή: «Στα χρόνια της τηλεόρασης η ζωή περνούσε δίπλα μου κι εγώ την αγνοούσα»

Η δημοσιογράφος, συγγραφέας, και βουλευτής ΚΚΕ μιλάει για όλα τα μεγάλα κεφάλαια της ζωής της - από τα περιοδικά μέχρι την τηλεόραση, και από τα βιβλία μέχρι την πολιτική.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Δήμητρα Δασκαλάκη: «Δεν είναι δυνατόν να αποτελείς κύτταρο της κοινωνίας και να μη στηρίζεις τις γυναίκες και τη μητρότητα»

The Upfront Initiative / Δήμητρα Δασκαλάκη: «Δεν είναι δυνατόν να αποτελείς κύτταρο της κοινωνίας και να μη στηρίζεις τις γυναίκες και τη μητρότητα»

Η Γενική Διευθύντρια Οργανωσιακής Ανάπτυξης και Επικοινωνίας της METRO ΑΕΒΕ μιλά στη LIFO για την ισότητα στην πράξη και για τα μέτρα στήριξης και ενδυνάμωσης των γυναικών εργαζομένων στην εταιρεία, αλλά και στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ

σχόλια

11 σχόλια