Tα ενοχλητικά τηλεφωνήματα στο σπίτι

Tα ενοχλητικά τηλεφωνήματα στο σπίτι Facebook Twitter
25
Tα ενοχλητικά τηλεφωνήματα στο σπίτι Facebook Twitter

Ο Ηλίας Π. είναι άνεργος από επιλογή. Μέχρι πρότινος εργαζόταν σε εταιρεία ενημέρωσης οφειλετών. Παραιτήθηκε πριν από μερικούς μήνες γιατί, όπως λέει σήμερα ο ίδιος, «... κανείς δεν πρέπει να ξεπουλά την αξιοπρέπειά του για 300 ευρώ τον μήνα». Τόσα έπαιρνε για ένα πεντάωρο ασταμάτητων τηλεφωνικών ενοχλήσεων προς δανειολήπτες και οφειλέτες που αδυνατούσαν να εξοφλήσουν τα χρέη τους προς τράπεζες, εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και πάσης φύσεως άλλες υπηρεσίες. «Οι εισπρακτικές εταιρείες είναι ό,τι πιο εφιαλτικό έχω βιώσει επαγγελματικά. Με είχαν υπενοικιάσει μέσω εταιρείας ευρέσεως εργασίας και η σύμβασή μου ανανεωνόταν μήνα με τον μήνα, ώστε σε περίπτωση απόλυσης να μην έχω καν δικαίωμα αποζημίωσης. Το χειρότερο, όμως, ήταν η ίδια η φύση της δουλειάς. Καθημερινά μας πίεζαν με χίλιους δυο τρόπους για να πιάνουμε τους υποτιθέμενους στόχους που είχαν θέσει, ώστε η εταιρεία είτε να εξασφαλίζει ένα ποσοστό από τις οφειλές είτε να διατηρεί στο ακέραιο τη σύμβασή της με τον εντολέα που, τις περισσότερες περιπτώσεις, ήταν τράπεζες».

Ο Ηλίας παραιτήθηκε πριν από τέσσερις μήνες, όταν μια μέρα ένα τηλεφώνημα δεν εξελίχθηκε όπως περίμενε. «Πάντοτε προσπαθούσα να είμαι ευγενικός με τους οφειλέτες, ίσως γιατί ενδόμυχα δεν συμφωνούσα με αυτό που έκανα. Οι περισσότεροι άνθρωποι ήταν άνεργοι, οικογενειάρχες που ένιωθες μεμιάς την αγωνία στη φωνή τους. Άλλοι τηλεφωνητές ήταν πιο σκληροί στην προσέγγισή τους, πιο αυστηροί, πιο απότομοι. Μια-δυο φορές είχα ακούσει και απειλές για διαταγές πληρωμών, ασφαλιστικά μέτρα και διάφορα άλλα. Γενικά, η τακτική του εκβιασμού ήταν κάτι που ανεπίσημα ενέκρινε ο επικεφαλής του τμήματος. "Τρομάξτε τους και λίγο, αλλιώς δεν θα τα πάρουμε ποτέ...", μας είχε πει σε ανύποπτη στιγμή, προσφέροντας τις περιβόητες "συμβουλές" του. Δεν το έκανα ποτέ. Κατάλαβα γρήγορα ότι γι' αυτούς ήμασταν αναλώσιμοι, μηχανές που έκοβαν δανεικό χρήμα. Έφερνες λεφτά, δούλευες. Δεν έφερνες, δεν δούλευες. Κι ας είχες πάρει 100-200 τηλέφωνα την ημέρα. Δεν είχε καμιά σημασία. Είδα κόσμο να κλαίει από την πίεση, να φεύγει τρέχοντας από το γραφείο. Την επόμενη μέρα καθόταν κάποιος άλλος στη θέση του. Με την ίδια κουρασμένη διάθεση. Προσωπικά, πήρα την απόφαση να φύγω όταν μια μέρα τηλεφώνησα σε μια δανειολήπτρια κι εκείνη ξέσπασε σε κλάματα, λέγοντας ότι την είχαν πάρει και την προηγούμενη μέρα από κάποια εισπρακτική, απειλώντας ότι θα της κατασχέσουν περιουσιακά στοιχεία. Της εξήγησα ότι δεν μπορούν να το κάνουν αυτό και να μην ανησυχεί. Αισθανόμουν ντροπή. Όταν "αγοράζεις" το χρέος κάποιου, δεν είσαι εταιρεία. Είσαι νταβατζής».

Σήμερα, ο τζίρος που κάνουν οι εισπρακτικές εταιρείες στην Ελλάδα της ύφεσης είναι κάποιες δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, με τις τάσεις των καθαρών κερδών τους να είναι σταθερά ανοδικές. Το 2003 ο τζίρος των εταιρειών ενημέρωσης οφειλετών μετά βίας ξεπερνούσε τα 10 εκατ. ευρώ. Πέντε χρόνια μετά είχε ανέλθει στα 60 εκατ., ενώ τα τελευταία δύο χρόνια έχει σημειωθεί αύξηση του τζίρου κατά 10%. Για να κινηθούν τα γρανάζια αυτής της θηριώδους μηχανής που έχει στηθεί πάνω απ' το κουφάρι της ελληνικής οικονομίας, απαιτείται, βέβαια, κάτι περισσότερο από το μαζικό ανθρωποκυνηγητό οφειλετών μέσω τηλεφώνου. Απαιτείται, σε πολλές περιπτώσεις, η καταπάτηση των προσωπικών δεδομένων, η παράβαση του νόμου και, φυσικά, η άγνοια των οφειλετών. Το 2012 έφτασαν στα γραφεία της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή 687 καταγγελίες. Φέτος, ο αριθμός παρουσιάζει αύξηση, αφού το πρώτο μόλις τετράμηνο περισσότεροι από 330 καταγγέλλοντες απευθύνθηκαν στην αρμόδια Αρχή. Οι περισσότερες εκ των καταγγελιών αφορούσαν τηλεφωνικές οχλήσεις σε ακατάλληλες ώρες στο σπίτι ή το γραφείο, παραβίαση προσωπικών δεδομένων, απειλές, ακόμα και εκβιασμούς. Την ίδια ώρα το Διαδίκτυο βρίθει από χιλιάδες ανεπίσημες καταγγελίες οφειλετών. Πρόσφατα, αποκαλύφθηκε ότι μεγάλη εισπρακτική εταιρεία απέκτησε –άγνωστο με ποιον τρόπο– πρόσβαση σε απόρρητους τηλεφωνικούς αριθμούς δανειοληπτών στην Πάτρα. Παρά το αξιόποινο της πράξης, οι ενοχλήσεις προς τους συνδρομητές δεν σταμάτησαν, τουναντίον, συνοδεύτηκαν από απειλές περί κατασχέσεων και δικαστικών μέτρων.

Μέχρι σήμερα η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή έχει προβεί στην επιβολή προστίμων ύψους 390.000 ευρώ σε έξι εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών, σε έναν δανειστή και μια εταιρεία μη εγγεγραμμένη στο Μητρώο των Εταιρειών Ενημέρωσης. Παράλληλα, σε μια προσπάθεια να ενημερώσει τους πολίτες για τα δικαιώματά τους, έχει αναρτήσει στο επίσημο site της μια σχετική λίστα με συχνές ερωτήσεις. Συνοπτικά, αναφέρουμε ότι απαγορεύεται οι εταιρείες ενημέρωσης να καλούν καθημερινά τον οφειλέτη, να ενοχλούν συγγενικά πρόσωπα, να καλούν στον χώρο εργασίας του, αν και εφόσον δεν είναι αυτός ο μοναδικός αριθμός επικοινωνίας που έχει δηλωθεί, να καλούν σε άλλο τηλεφωνικό αριθμό από αυτόν που έχει δηλώσει ο οφειλέτης και, φυσικά, να καλούν οφειλέτες που έχουν προβεί σε δικαστικές ενέργειες. Στην πράξη, βέβαια, το νομοθετικό πλαίσιο μοιάζει κομματάκι θολό σε μια κοινωνία που μοιράζεται ανάμεσα σε αυτούς που έχουν, αυτούς που δεν έχουν και αυτούς που αδυνατούν να πληρώσουν όσα έχουν.

Διάφορα
25

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Δ. Πολιτάκης / Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Β. Βαμβακάς / Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Οποιοσδήποτε απολογισμός της είναι καταδικασμένος στη μερικότητα, αφού έχουν συμβεί άπειρα γεγονότα που στιγμάτισαν τις ζωές όλων μας ‒ δύσκολο να μπουν σε μια αντικειμενική σειρά.
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΜΒΑΚΑ
Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Β. Στεργίου / Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Αντί να βλέπουμε τη χώρα σαν άδεια πισίνα όπου πρέπει να γυρίσουν τα ξενιτεμένα της μυαλά για να γεμίσει, ας αλλάξουμε τα κολλημένα μυαλά σ' αυτόν εδώ και σε άλλους τόπους.
ΤΗΣ ΒΙΒΙΑΝ ΣΤΕΡΓΙΟΥ

σχόλια

11 σχόλια
Δεν με έχουν πάρει ποτέ από εισπρακτική γιατί πολύ απλά αρνούμαι να βγάλω κάρτα ή να πάρω δάνειο για να μην έχω νταβάδες πάνω απ' το κεφάλι μου. Έχω; Αγοράζω. Δεν έχω; Δεν αγοράζω.Σίγουρα ο Ηλίας Π. έκανε πολύ καλά που αρνήθηκε να ξεπουλήσει την αξιοπρέπειά του για 300 ευρώ τον μήνα αν έτσι ένιωθε. Και σίγουρα όμως ο Ηλίας Π. είχε μια "καβάτζα".Αναρωτιέμαι αν υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν αυτή τη δουλειά γιατί αν δεν την κάνουν τα παιδιά τους θα πεθάνουν στο δρόμο από ασιτία κι έτσι αναγκάζονται να την ξεπουλήσουν τη ριμάδα την αξιοπρέπεια..
Εν έτη 2003 είχα κάνει αγορά αυτοκίνητου με 3χρονια αποπληρωμή με χρηματοδότηση γνώστης τράπεζας.Η δόση ήταν 362 € μηνιαίως.Μετά από 2 χρονιά και 3 μήνες ΧΩΡΙΣ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ καθυστέρηση κατέθεσα δόση 350 € (που είχα πάνω μου γιατί βαριόμουν να πάω σε άλλο ΑΤΜ για 12 €).Μετά από 4 μέρες με πήραν από εισπρακτική και μου είπαν ότι έχω υπόλοιπο 12 € το οποίο πρέπει να εξοφληθεί .Τυπικότατα και ευγενέστατα τους εξήγησα ότι θα το βάλω με την δόση του επόμενου μηνά .Αυτοί επέμεναν και εγώ πάλι ευγενικά τους το εξήγησα.Να μην σας τα πολυλογώ , έπαιρναν για μια εβδομάδα 4 φόρες την μέρα τηλέφωνο στο κινητό , στο σπίτι , βρήκαν το τηλέφωνο των γονιών μου και της εργασίας μου και ενοχλούσαν και εκεί για 12 €!!!!!!.Αναγκάστηκα και το πλήρωσα για να μην μου σπάνε τα @@.Είχα πελάτες δικηγορικά γραφεία που είχαν στήσει εισπρακτικά παραρτήματα. Συνθήκες εργασίας άθλιες , αντιμετώπιση υπάλληλων σαν σκουπίδια ,εργασιακά δικαιώματα 0,οι κακότροποι και no lifers υπάλληλοι διέπρεπαν μόνο.Η διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων ήταν μηδενική , πολλές φορές έφευγαν υπάλληλοι και έκλεβαν βάσεις οφειλετών.Πραγματικά λυπάμαι αυτούς που μπαίνουν σε αυτόν τον μηχανισμό ( δεν το θεωρω εργασία) για 200€ και 300€.Περισσότερα θα χρειαστούν για ψυχοφάρμακα όταν σχολάσουν.
Με κράτησαν 7 μήνες μια τετοια εταιρεία. Και λιγα λέει στο αρθρο. Κατι που δεν σημειωνεται αρκετα.Η αλυσίδα πίεσης ξεκιναει απο την Τραπεζα που παραδίδει τους λογαριασμους στην τύχη τους στην εταιρεια που με τη σειρά της πιέζει μεχρι πτωσεως τους τηλεφωνητές. Κι οταν πας στο καταστημα σου λέει αγνόησε τους-αυτους που η τράπεζα εξουσιοδοτει.Η ιδια τράπεζα που όταν ζητησεις διέξοδο απο την πίεση ή τις ενοχές που νιώθεις αν είσαι φιλότιμος θα σου κάνει διακανονισμό που μπορεί να ναι χειρότερος απο το να πληρώνεις με καθυστέρηση.
Θα 'θελα να κάνω μια ερώτηση γιατί είμαι λίγο άσχετος ως προς τις ονομασίες αυτές. Με ενοχλούν καθημερινά στο κινητό μου στα όρια των ωρών κοινής ησυχίας εταιρείες κινητής τηλεφωνίας για ενημέρωση πακέτων και όχι για κάποιο χρέος/οφειλή. (Γνωρίζω τον αριθμό τους γιατί έχουν τηλεφωνήσει και σε γνωστούς μου.) Παρ' όλα αυτά δεν το σηκώνω. Λοιπόν, η εταιρεία αυτή περιλαμβάνεται στην κατηγορία της τελευταίας παραγράφου; Με ενοχλούν καθημερινά.
Σαν παλιος υπαλληλος τηλεφωνικης εταιριας θα σου πω οτι μαλλον σε αυτον τον τομεα δε θα βγαλεις ακρη.Σου πλασαρουν προιον, δε σε απειλουν και τα στοιχεια που εχουν ειναι ειτε μεσω τηλεφωνικου καταλογου, ειτε αν εισαι ηδη συνδρομητης στον συγκεκριμενο παροχο τηλεφωνιας.Ειναι σπαστικο και ο κοσμος εχει χιλια δικια οσον αφορα τις ωρες κοινης ησυχιας.Αντιθετα με οσα εγραψα παραπανω θα σου πω οτι εκει ''απλα κανουν την δουλεια τους'', και οι γραμμες πεφτουν μεσω συστηματος η μια πισω απο την αλλη.Δε μπορει να τη διακοψει.Μυνηση δε νομιζω οτι μπορεις να κανεις, ουτε καταγγελια.Ετσι φανταζομαι δηλαδη.Θα πρεπει να βρεθει ομως μια φορμουλα να μην καλουν τον κοσμο μεσα στο καταμεσημερο. Το κατανοω απολυτα και ερχομουν και γω σε πολυ δυσκολη θεση.
Από όσο γνωρίζω, μπορείς να καταχωρίσεις τον αριθμό σου στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, εδώhttp://www.dpa.gr/portal/page?_pageid=33,15048&_dad=portal&_schema=PORTALΟι εταιρείες προώθησης προϊόντων είναι υποχρεωμένες από το νόμο να ελέγχουν τις λίστες και μπορεί να τους επιβληθεί πρόστιμο αν την αγνοήσουν.Δε ξέρω αν πραγματικά λειτουργεί όπως τα λένε, αλλά δε χάνεις τίποτα να το δοκιμάσεις...
εμένα με ενοχλούσαν από την εταιρία μου για νέα πακέτα στο κινητό την ώρα της δουλειάς μου(5-6 κλήσεις την ημέρα),δεν μπορούσα να κλείσω/χαμηλώσω/αγνοήσω κανένα τηλεφώνημα γιατί μιλούσα πολύ συχνά με πελάτες αφεντικό κλπ κλπ ένα ωραίο μεσημέρι λοιπόν, άρχισα τα τηλέφωνα, πήρα παντού, από απλούς υπαλλήλους,γραμμή παραπόνων, προϊσταμένους και όποιον άλλον βρήκα εύκαιρο και απειλώντας όλους πως αυτή η συμπεριφορά θα με κάνει να αλλάξω εταιρία και όχι πακέτο σύνδεσης ησύχασα μια και καλή!!!
Αγαπητέ "the man who sold the world",Όχι ότι σε αφορά αλλά η δοση μ δεν είναι μεγάλη.Είναι 100 ευρώ, τα οποία όμως αν ζοριστεις δε τα βρισκεις κ ευκολα.Η μεγαλύτερη καθυστέρηση που τους κανω είναι 10 μέρες καθυστέρηση...τις κακές εποχές.Και αν είναι αντί να ξεμπερδευω όσο πιο "σύντομα" μπορώ, να κοψω τη δοση στο μισό, τα χρόνια αποπληρωμής θα ναι σχεδόν τα διπλάσια.Σορρυ αλλά κανω αμάν να τους ξεκολλησω από πάνω μου....οχι να τους παντρευτώ!
Ο αδερφός μου σπουδάζει στην επαρχία και ζει μόνος του. Πέρσι τέτοια εποχή τον έπαιρναν καθημερινά μέσα στην εξεταστική και τον απειλούσαν για ένα λογαριασμό που από λάθος του είχαν χρεώσει και η εταιρία το είχε παραδεχτεί και θα τον ακύρωνε. Για κάποιο λόγο δεν είχε ενημερωθεί το σύστημα και για ένα μήνα τον ειρωνεύονταν και τον φοβέριζαν να πληρώσει ενώ είχε να διαβάσει για εξετάσεις. Τελικά πήραμε το κέντρο προστασίας καταναλωτών και τους απείλησαν με μήνυση. Έτσι τον άφησαν ήσυχο. Πρώτη φορά ήθελα στ'αλήθεια να δω άνθρωπο από κοντά και να τον κάνω με τη βία να μετανιώσει για τη συμπεριφορά του. Δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος αλλά δεν έχω ξαναζήσει πιο ξεδιάντροπη συμπεριφορά.
Εγω την καταβρισκω οταν με παιρνουν τηλεφωνο απο εισπρακτικες εταιριες. Ειναι οι μοναδικοι που οσο και να τους βρισεις, οσα καντηλια και να ριξεις δεν κλεινουν το τηλεφωνο. Τρομερα αγχολυτικη εμπειρια. Ποιος αλλος θα αντεξει τοσο βρισιδι, θα προσπαθησει να σε τσιτωσει κι αλλο απειλωντας σε και θα υπομενει το ξεσπασμα σου; Εμενα να περνετε τηλεφωνο! αποσπασμα τελευταιου διαλογου:-κε Χ εχετε καθυστερησει τη δοση της καρτας σας-μου ειναι λιγο δυσκολο να την πληρωσω αυτη τη στιγμη γιατι δε ζω στην Ελλαδα-ναι αλλα πρεπει να πληρωσετε-πως ακριβως; δε ζω στην Ελλαδα και αν θελετε μην ξανακαλεσετε στο σταθερο γιατι ενοχλειτε τους γονεις μου. Να με παιρνετε σε αυτο το κινητο-ειναι κινητο εξωτερικου-αυτο εχω-πρεπει να πληρωσετε-σε ενα μηνα-οχι, μεχρι την τριτη-αδυνατον-κοιτα κοπελια, 10 χρονια πληρωνω τη γαμοκαρτα στην ωρα της. δεν εγινε και τιποτα-θα μπειτε στον Τηρεσια-θα μου κ... τα @@-σας παρακαλωτα υπολοιπα δεν τα γραφω ουτε με αποσιωποιητικα γιατι θα κοπουν
Αυτό που με εντυπωσιάζει είναι η ευκολία με την οποία αναφέρεστε σε όσους εργάζονται σε αυτά τα κέντρα ως κάποιο είδος δεύτερης κατηγορίας. Έχετε σκεφτεί ποτέ ότι πιθανότατα δεν θέλουν να δουλεύουν εκεί, αλλά ότι έχουν ανάγκη; Ο απαράδεκτος διάλογος που με περηφάνια αναφέρετε περισσότερα λέει για εσάς παρά για την άτυχη "κοπελιά" που σάς τηλεφώνησε.Επίσης, αν ο εργοδότης σας δεν σάς πληρώσει στην ώρα του (μετά από δέκα χρόνια καλής συμπεριφοράς) φαντάζομαι θα είναι μαλάκας, ωστόσο εσείς απαιτείτε κατανόηση.Το ότι ζείτε στο εξωτερικό (όπως και πολλοί από εμάς) δεν σάς δίνει το δικαίωμα να αγνοείτε τους κανόνες. Φαντάζομαι ότι έχετε διαβάσει τους όρους στο συμβόλαιο της κάρτας. Αν δεν συμφωνείτε και δεν θέλετε να πληρώνεται, δεν φταίει ο κάθε άτυχος. Ακούγεστε νεοελληνικά αγενέστατη.
@LV-426: Διαβάζοντας την απάντηση σας αναρωτιέμαι αν έχετε διαβάσει εσείς, άραγε, "τους όρους στο συμβόλαιο της κάρτας" σας. Όχι τίποτα άλλο αλλά πολύ πρόσφατα διάβασα ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον άρθρο για μια έρευνα στην οποία συγκεκριμένες αμερικανικές τράπεζες, έγραψαν απίστευτα πράγματα στους όρους των καρτών τους όπως "ο συμβαλλόμενος συμφωνεί να παραμείνει στον πλανήτη Άρη για διάστημα τριών μηνών" ή "σε περίπτωση μη αποπληρωμής του δανείου ο οφειλέτης θα πρέπει να παραδώσει την ψυχή του στον διάβολο" ή "όποιος διαβάσει αυτόν τον όρο δικαιούται 1000$ μετρητά" και άλλα απίστευτα.Θέλετε αποτελέσματα? Τα 1000 ευρώ δόθηκαν μετά από έξι μήνες (!) σε κάποιον που προφανώς έκατσε και τους διάβασε. Για τους υπόλοιπους όρους έγιναν ερωτήσεις από τους αιτούντες για νέα κάρτα με συχνότητα 1:3.000 !! Με απλά λόγια, σχεδόν κανείς δεν διαβάζει τους όρους των καρτών και δανείων το οποίο αν θέλετε, είναι και επιδιωκόμενο σε ένα βαθμό.
LV-426Κάποιες δουλειές είναι ντροπή. Για παράδειγμα: μαυραγορίτης, νταβατζής, υπάλληλος σε εισπρακτική εταιρία κτλ...Και αυτό γιατί όλα αυτά τα επαγγέλματα βασίζουν την επιτυχία τους στη δυστυχία άλλων ανθρώπων. Πολλοί άνθρωποι έχουν ανάγκη από εργασία, αλλά λίγοι θα δέχονταν για ένα μισθό να γκαρίζουν, να βρίζουν και να τρομοκρατούν συνταξιούχους, καρκινοπαθείς, άνεργους και άλλους ανθρώπους σε απόγνωση. Μπορείς να επιχειρηματολογήσεις όσο θέλεις, αλλά οι χιλιάδες καταγγελίες για την ανήθικη συμπεριφορά τους παραμένει η καλύτερη απόδειξη. Κάθε φορά που ένας AleaJactaEst τους σπάει το τσαμπουκά, είναι μια μικρή εκδίκηση για τα αμέτρητα θύματά τους.
Ειναι αξιοθαυμαστη η ικανοτητα πολλων σχολιαζοντων να βγαζουν συμπερασματα απο κατι που νομισαν οτι ειδαν η διαβασαν σε ενα κειμενο. Ας ξεκινησουμε απο το βασικο. Ειμαι αγενεστατος, οχι αγενεστατη. Ειδικα με ανθρωπους που αδικαιολογητα τραμπουκιζουν τους γονεις μου οταν πολυ απλα τους ζητανε ενα ονομα και ενα τηλεφωνο για να επικοινωνησω μαζι τους.Η καθε "κοπελια" μπορει να διατηρησει την αξιοπρεπεια της και να κανει τη δουλεια της με εναν ευπρεπη τροπο και οχι να καταφυγει σε απειλες. Και ξαναλεω, οταν εισαι ενας πελατης 10ετιας, τυπικοτατος και μια γ...ενη φορα καθυστερεις να πληρωσεις μηνιαια δοση €20 και η εταιρια δε σου προσφερει εναλλακτικη λυση τοτε η εταιρια η ιδια ωφειλει να σε σεβαστει και οχι να σου συμπεριφερθει σαν τον τελευταιο μπαταχτση. Καταλαβαινετε τη διαφορα αγαπητε/αγαπητη; Εγω δεν ειμαι νομικος αλλα διαχειριζομαι μερικες εκατονταδες χιλιαδες πελατων και ξερω οτι οι πελατες σου ειναι η περιουσια σου και ωφειλεις να τους σεβεσαι.
@tsipproineΦυσικά και διάβασα τους όρους του συμβολαίου. Από την άλλη βέβαια είμαι και δικηγόρος, συνεπώς θα ήταν κάπως αντιεπαγγελματικό να μην διαβάζω τα συμβόλαια που υπογράφω (και ελαφρώς ηλίθιο). Όπως και να έχει, το επιχείρημά σας έιναι άτοπο: αφενός δεν ήταν το βασικό θέμα του σχολίου, αφετέρου το ότι πολλοί επιλέγουν να μην διαβάζουν τους όρους δεν σημαίνει ότι πρέπει να καταργηθούν. Είναι πολύ εύκολο να λέει ένας κάτοχος κάρτας "έλα μωρέ, θα πληρώσω τον άλλο μήνα, αλλά θα ήθελα πολύ να δω πώς θα αντιμετωπίζατε εναν, ας πούμε, ενοικιαστή που δεν πλήρωνε το ενόικιό του).
@LV-426: Δεν έχω καμία πρόθεση να σας προσβάλλω ή να σας αμφισβητήσω, σας διαβεβαιώ για αυτό, αλλά είναι αξιοσημείωτο πως τόσο η δομή του λόγου σας, όσο και το ύφος σας όπως αυτά τουλάχιστον προκύπτουν από τις τοποθετήσεις σας στα δύο αυτά σχόλια (παντελώς άστοχα παραδείγματα όπως αυτό με τον εργοδότη (!) ή τον ενοικιαστή , αυθαίρετες παραδοχές για ανύπαρκτη πρόταση κατάργησης όρων ή πως ο αρχικός/η σχολιαστής/τρια δεν θέλει να πληρώσει και άλλα), δεν παραπέμπουν σε νομικό. Ακόμα κι αν δεχθεί κάποιος το επιχείρημα σας πως το 99,9% των ανθρώπων είναι "ελαφρώς (sic) ηλίθιοι" που δεν διαβάζουν τους όρους της σύμβασης της πιστωτικής τους κάρτας, παρότι όπως σας αναφέρω αποτελεί παγκοσμίως (!) κοινή πρακτική (αν σας λέει κάτι αυτό ως νομικό), δεν σας αναγάγει αυτόματα σε "έξυπνο" γιατί κι εσείς ακριβώς την ίδια σύμβαση υπογράψατε τελικά χωρίς να αλλάξετε ούτε ένα κόμμα.
mtlvr, εγώ δεν εννοούσα με "το να σπας το τσαμπουκά" να βρίζεις. Αν και αναρωτιέμαι αν αυτοί θα μιλούσαν έτσι αν είχαμε τη δυνατότητα να τους σκάσουμε εμείς μπουκέτο, όπως λες και συ. Εννοούσα ότι χαίρομαι όταν ακούω ανθρώπους που δεν υποκύπτουν στις απειλές τους. Μια χαρά ακούγεται και το ψύχραιμο δικό σου σύστημα. Εμένα παλαιότερα με ενοχλούσαν για ένα ευτελές χρέος σε τηλεφωνία και όταν ήταν αγενείς, απλά τους έσπαγα τα νεύρα χωρίς να απαντάω σε αυτά που μου λένε και όταν ρωτούσαν "Με ακούτε;", τους έλεγα "Ωχ, το ξαναλέτε; Κάτι κοιτούσα στη τηλεόραση", ή τους ρωτούσα για τα αποτελέσματα χθεσινού αγώνα, οτιδήποτε μου ερχόταν για να τους δείξω ότι δε τους δίνω καμία σημασία. Όπως του βγαίνει του καθένα.
@LV-426Προφανώς και αποδεχόμαι το γεγονός ότι κάποιοι εργάζονται σ' αυτά τα κέντρα εξ ανάγκης αλλά αυτό που προκαλεί την (δίκαιη, κατά την γνώμη μου) οργή μου είναι ο τρόπος με τον οποίων οι εν λόγω "κάποιοι" κάνουν την δουλειά τους! Το να με απειλούν και να με προσβάλλουν χωρίς καλά καλά να με ξέρουν δεν θεωρώ ότι είναι τυπική συμπεριφορά ενός ατόμου που κάνει ευσυνείδητα και κατ' ανάγκη μια δουλειά αλλά ενός ατόμου βαθύτατα συμπλεγματικού που βρήκε την ευκαιρία να το παίξει κάποιος σε ανθρώπους που, θεωρητικά, είναι του χεριού του. Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ δεν είμαι διατεθειμένος να δεχτώ μια τέτοια συμπεριφορά! Όπως επίσης, θεωρώ ότι είναι απαράδεκτο να με παίρνουν τηλέφωνο μεσημεριάτικα με την δικαιολογία ότι "είναι εργάσιμη ώρα" (για εκείνους ίσως, για εμένα είναι ώρα μεσημεριανής ανάπαυσης) και όταν τους το λέω και τους κλείνω το τηλέφωνο να μου αρχίζουν τις κλήσεις στις οποίες το σηκώνω και μου το κλείνουν, έτσι, για σπάσιμο. Λυπάμαι που δεν μπορώ να νιώσω οίκτο για τέτοιους ανθρώπους και λυπάμαι και για εσάς που προσπαθώντας να δημιουργήσετε εντυπώσεις το παίζετε υπερασπιστής των αδύναμων και των κατατρεγμένων.ΥΓ: Για την ιστορία, οι εργαζόμενοι στις εταιρίες αυτές θα πληρωθούν είτε εγώ πληρώσω την τράπεζα είτε όχι οπότε το παράδειγμά σας για τον εργοδότη είναι τουλάχιστον αστείο!
Να πως κάτι άλλο εγώ; Με κακοπληρωτές δεν έχει κάνει κανείς από εσάς;;; Αν είχατε κάνει θα βλέπατε τι καθίκια υπάρχουν και σε αυτή την κατηγορία. Υπάρχουν ξέρω εγώ οφειλέτες που δεν πληρώνουν τα μίσθια σε ανθρώπους που τα έχουν πραγματικά ανάγκη (χαμηλοσυνταξιούχους που καθαρίζουν σκάλες για να την βγάλουν) αλλά πάρα ταύτα διαθέτουν ρευστό για να αγοράζουν ακριβά αυτοκίνητα, να κάνουν ακριβά χόμπι και λούσα. Ε τέτοιοι άνθρωποι δεν χρειάζονται καμία απολύτως λύπηση.
Αηδιαστικα αγενεις οι περισσοτεροι.Αηδιαστικα ενοχλιτικοι και αδιακριτοι.Σε φερνουν στο σημειο να κατεβαζεις Θεια απο το τηλεφωνο, να κρυβεσαι και να τους το κλεινεις στα μουτρα.Καλα τους κανεις.Εχω δουλεψει σε τηλεφωνικη εταιρια.Εχω σπασει τα νευρα του κοσμου πουλωντας οικονομικα πακετα σταθερης και κινητης τηλεφωνιας.Εχω γινει ενοχλιτικη σε ωρες κοινης ησυχιας που αντιστοιχα αν καποιος μου τηλεφωνουσε σπιτι, θα τον καντηλιαζα.Δεν υπηρξα ποτε αγενης, παρα αν με προκαλουσε ασχημα ο αλλος.Υπηρξα συνομιλητης, υπηρξα ανθρωπος και δεν επιανα ποτε τους στοχους μου.Αν υπηρξα καλος υπαλληλος δεν ξερω.Ισως και οχι.Νταβατζης με χρηματα που δε μπαινουν στη τσεπη μου ομως δε εγινα ποτε.Οχι δεν ειχα την πολυτελεια να κατσω σπιτακι μου αν με απελυαν.Αλλα απανθρωπος δεν εγινα ποτε.Δεν δεχομαι κανενας να μου πει ''τη δουλεια μου κανω''.Γιατι το 90% που παιρνει τηλεφωνο, εχει το υφος ξερολλα, το υφος του ειρωνα, και του τραμπουκου.Εχει αγενεια στη φωνη και στους τροπους.Νομιζει οτι εχει το πανω χερι οταν ουσιαστικα τρεεμει τη θεσουλα του, και εν τελη εχει τα 3 του Καραμπελα.Να ειμαι εγω λεχωνα στο σπιτι και να της λες ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΓΩ.Και να σου απαντα ''ναι αλλα οταν τα δανειστηκατε ηταν καλα ε??''Στο τελος τις εγραψα ολες.Αποθηκευσα ολα τα νουμερα τηλεφωνου που με επαιρναν εκ μερους της γνωστης χειροτερης τραπεζας που υπαρχει και δε ξανασηκωσα κανενα.Οταν καποια στιγμη ειχα διαθεση και το σηκωσα της ειπα το εξης..''ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΗ..600 ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ, 600 ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΔΕΝ ΕΧΩ. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ. ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΘΑ ΔΩΣΩ.''Τον ενα τελευταιο χρονο δεν με εχουν ενοχλησει.Το δανειο μου ειναι να μπαινει στις 17 και το βαζω 10-15 μερες πιο μετα. Στελνουν μονο μυνηματα και παλι διακριτικα.Για την ιστορια, καποια στιγμη επιασα τον διευθυντη του υποκαταστηματος που πληρωνω και του ειπα για τις 10 μερες καθυστερηση.Ο ανθρωπος εβαλε τα γελια και μου ειπε ...ΣΙΓΑ ΓΙΑ 10 ΜΕΡΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΤΣΙ???...ΤΟΤΕ, του λεω, ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΟΥΝ!...Αυτα.Και αγαπητο lifo sorry για την εκρηξη αλλα εριξες αλατακι και μου ανεβηκε το αιμα στο κεφαλι.Σας χαιρετω