Family Battle Snake: Έρπουσα τρέλα

Facebook Twitter
0

Ο Βασίλης Κουλιγκάς έφυγε από την Ελλάδα το καλοκαίρι του 2005 για σπουδές στο Λονδίνο. Από τότε ζει και δουλεύει εκεί και στο Βερολίνο, έχει κυκλοφορήσει ένα σωρό δίσκους σε ξένες εταιρείες, έχει συνεργαστεί με ονόματα πρωτοποριακά, έχει παίξει σε μεγάλα φεστιβάλ, έχει περιοδεύσει σε ολόκληρο τον κόσμο. Τα ξημερώματα του Σαββάτου εμφανίζεται στο Αμφιθέατρο της Τεχνόπολης και αυτή είναι μία από τις σπάνιες συνεντεύξεις του.

Μίλησέ μου για το μουσικό σου background.

Ξεκίνησα με τη μουσική ως ντράμερ, το 1996. Αρχικά και για αρκετά χρόνια έπαιξα σε διάφορα hardcore punk συγκροτήματα και κατόπιν σε οτιδήποτε άλλο προέκυπτε και μου ταίριαζε ηχητικά την εκάστοτε περίοδο. Όλα ήταν ένα σύνολο πολύ πρωτόγνωρων και έντονων καταστάσεων, που δημιούργησαν μια τρελή όρεξη για την ενασχόληση με τη μουσική.

Έχεις συνεργαστεί με πολλούς ξένους καλλιτέχνες. Με ποια κριτήρια επιλέγεις τις συνεργασίες σου;

Η φύση της πειραματικής μουσικής προσφέρει μια ελευθερία στη σκέψη και παράλληλα στην έκφραση. Αυτό δίνει και την ευκαιρία να συνεργάζεσαι συνεχώς με μουσικούς διαφορετικής ηλικίας, είδους μουσικής κ.λπ. Από τις πιο ωραίες συνεργασίες, σε επίπεδο φιλίας και επικοινωνίας, είναι σίγουρα η πολύχρονη σχέση μου με τον Joke Lanz-Sudden Infant. Έχουμε κάνει ήδη αρκετές συναυλίες μαζί και μια περιοδεία το 2006 μαζί με Prurient, Monotract και Aaron Dilloway, καθώς και δύο κυκλοφορίες. Ο Joke είναι από τους πιο ωραίους και ψυχικά καθαρούς ανθρώπους που έχω γνωρίσει, και κάθε μουσική συναναστροφή μεταξύ μας μάς φέρνει όλο και πιο κοντά. Με τον Chris Corsano (Björk, Sonic Youth, Sunburned Hand, Jim O' Rourke), σε ένα live στο Bios πριν χρόνια, ήταν πολύ καλά. Είναι από τους πολύ αγαπημένους μου μουσικούς και είμαι πολύ χαρούμενος γι' αυτήν τη σύμπραξη. Επίσης, με τον κολλητό μου Pete από τους Magik Markers, έχουμε παίξει πάρα πολλές φορές μαζί και έχουμε πολλές ώρες με ηχογραφήσεις. Άλλες καλές συνεργασίες μου είναι με τους: Anla Courtis (Reynols), Ashtray Navigations, No Neck Blues Band, Mark Dungan και την Karen Constance από Blood Stereo. Δεν υπάρχει κάποιο κριτήριο επιλογής. Το βασικό συστατικό είναι η φιλία και η επικοινωνία, τα άλλα έρχονται μόνα τους.

Ετοιμάζεσαι να εμφανιστείς στο No Fun Festival στη Σουηδία. Πόσο σημαντική εμπειρία είναι για σένα αυτές οι εμφανίσεις και η γνωριμία με όλους αυτούς τους μουσικούς; Πόσο σε έχουν αλλάξει;

Το πιο βασικό απ' όλα είναι η συνεχόμενη επαφή και τριβή με τους άλλους μουσικούς, κάτι που λείπει πάρα πολύ από την Αθήνα, δυστυχώς. Στο σημείο που βρίσκεται, η πρόσβαση είναι πολύ δύσκολη για να περνάνε όλα τα αμερικανικά και ευρωπαϊκά περιοδεύοντα συγκροτήματα. Γίνονται συνεχώς προσπάθειες, αλλά δεν είναι αρκετές για να μπει η Αθήνα στον πολιτισμικό χάρτη. Δυστυχώς, δεν υπάρχει η κατάλληλη στήριξη από τον κόσμο αλλά και πολύ περισσότερο η οικονομική. Συνεπώς, κανένα από όλα αυτά τα γκρουπ δεν μπορεί να έρθει να παίξει στην Αθήνα. Επομένως, και το κοινό χάνει το ενδιαφέρον του, ο Έλληνας μουσικός δεν έχει μέτρο σύγκρισης, επιρροής και αλληλεπίδρασης και όλα γίνονται ένας φαύλος κύκλος. Τα δισκοπωλεία σταματάνε να πουλάνε δίσκους, καταφεύγουν στην εύκολη λύση της οποιασδήποτε περιστασιακής δυνατότητας εντός συνόρων και πάει λέγοντας. Με τα περισσότερα συγκροτήματα από το No Fun έχουμε παίξει αρκετές φορές μαζί και έχω προσωπική σχέση χρόνια τώρα. Αυτό είναι πολύ ωραίο και σημαντικό, δηλαδή ο τρόπος που αλληλοστηρίζονται οι προσπάθειες όλων και μετά από καιρό πάλι καταλήγουμε στον ίδιο προορισμό, άλλοι πολύ πιο underground, άλλοι πολύ πιο δημοφιλείς. Δεν έχει σημασία το πνεύμα του φεστιβάλ, έχει απλά άλλο χαρακτήρα, και ας υποστηρίζουν μερικοί το αντίθετο. Έχει βοηθήσει και συνεχίζει να βοηθάει τη μουσική σκηνή να είναι συγκεντρωμένη και να κρατάει αυτό τον ενθουσιασμό που τη διακατέχει.

Με τι άλλο ασχολείσαι εκτός απ' τη μουσική; Πες μου κάτι που θα ήθελες να ξέρει κάποιος για σένα.

Είμαι freelance γραφίστας - πολύ χρήμα σου λέω! Σχεδιάζω, επίσης, ένα νέο μουσικό περιοδικό με έδρα σε Αμερική και Αγγλία. Θα είναι πολύ μεγάλη παραγωγή, κάτι αντίστοιχο του «Wire», μόνο που θα εστιάζει πιο πολύ στο underground και όχι τόσο στον ακαδημαϊσμό και τη χορευτική μουσική. Είναι μια πολύ φιλότιμη και ανεξάρτητη προσπάθεια, με συντάκτες ανθρώπους όπως οι GX Jupiter Larsen (The Haters), Spencer Yeh (Burning Star Core), John Olson (Wolf Eyes), κ.λπ.

Στο τελευταίο «Wire» έχουν κάνει μια πολύ καλή παρουσίαση του δίσκου σου. Τι μπορεί να σημαίνει αυτό, εκτός από ηθική ικανοποίηση; Υπάρχουν πια έντυπα που επηρεάζουν;

Κανένα έντυπο δεν με επηρεάζει σε κανένα βαθμό. Τα καλά σχόλια είναι θετικά και τα κακά ακόμα πιο σημαντικά, εφόσον είναι καλοπροαίρετα και όχι κομπλεξισμοί. Λίγη σημασία έχει η αναφορά στο «Wire», γιατί στη μουσική με την οποία ασχολούμαι το κοινό είναι πολύ πιο μικρό και πολύ πιο υποψιασμένο. Για να κατανοήσεις και να εντρυφήσεις σε αυτές τις μουσικές θέλει πολύ όρεξη και ψάξιμο. Δεν πρόκειται λοιπόν κανένα έντυπο να σε καθοδηγήσει, παρά μόνο οι αισθητικές σου αναφορές.

Παρακολουθώντας το ελληνικό Myspace και τις online κυκλοφορίες, διαπιστώνεις ότι υπάρχει πολύς κόσμος που ασχολείται με μουσική που δεν θα τολμούσε να κυκλοφορήσει ποτέ μια ελληνική εταιρεία. Ποιο νομίζεις ότι είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα στην Ελλάδα και όλα αυτά παραμένουν «κρυφά»;

Τίποτα δεν παραμένει «κρυφό». Το Ίντερνετ είναι τόσο δυνατό που έχει κυριέψει ακόμα και τις πολυεθνικές εταιρείες. Έχεις πλέον πρόσβαση στα πάντα και δεν έχεις ανάγκη ούτε να πληρώσεις, ούτε να κυνηγήσεις το άφθαστο για να ενημερωθείς. Το μεγάλο πρόβλημα με τις ελληνικές δισκογραφικές είναι κυρίως με τους ανθρώπους που δουλεύουν σε αυτές και τα αισθητικά τους κριτήρια. Δεν υπάρχει συσπειρωμένη μουσική σκηνή ώστε ο κάθε τύπος με εταιρεία να δει κάποια κίνηση και να στηρίξει την οποιαδήποτε προσπάθεια. Όλα ακόμα λειτουργούν στο επίπεδο ποιος είναι πιο μεγάλος καλλιτέχνης και ποιος είναι πιο heavy rock από τον άλλο. Καμιά αλληλεπίδραση μεταξύ των συγκροτημάτων, ανεξάρτητα από το είδος. Στον τομέα της πειραματικής μουσικής φαίνεται ακόμα περισσότερο, όταν η μουσική από μόνη της είναι outsider. Υπάρχουν απλά άνθρωποι που παραμένουν ενεργοί και σιωπηλοί και συνεχίζουν μια μοναχική πορεία, κάνοντας αυτό που αγαπούν. Τρανό παράδειγμα ο Νικόλας Μαλεβίτσης με την εταιρεία Absurd, που έχει κλείσει ήδη δεκαπέντε ενεργά χρόνια και έχει κυκλοφορήσει δεκάδες σημαντικούς δίσκους, ελληνικούς και μη. Αυτό πρέπει να γίνει το καλύτερο παράδειγμα για όσους νομίζουν ότι από τη μια μέρα στην άλλη όλα είναι εφικτά. Τίποτα και όλα μπορεί να γίνουν, αρκεί να υπάρχει όρεξη, σωστή χρήση των καταστάσεων και γνώση του πού κατευθύνονται. Μπορεί να μη σημαίνει απαραιτήτως λαμπρή καριέρα, αλλά, στην τελική, τι σημαίνει καριέρα; Τα πάντα γίνονται για να γεμίζουν μια μικρή καθημερινότητα.

Είναι μεγαλύτερο το ποσοστό του κοινού που ασχολείται με πειραματική μουσική έξω; Πόσο διαφορετικό είναι το καθεστώς στα live;

Το ποσοστό που ασχολείται με αυτήν τη μουσική δεν είναι πουθενά τεράστιο. Σε μεγάλο βαθμό είναι αρκετά μεγαλύτερο από το ανύπαρκτο της Ελλάδας. Το μόνο σίγουρο είναι ότι έχουν γνώση και είναι πιο υποψιασμένο ως προς το τι είναι πειραματική μουσική. Σίγουρα, με όλα αυτά τα γκρουπ που έκαναν κάπως πιο ποπ καριέρα όλα αυτά τα χρόνια (βλέπε Black Dice, Gang Gang Dance, Wolf Eyes, Fennesz κ.λπ.), το κοινό ήρθε πιο κοντά στο underground κι άρχισε να ψάχνεται και σε πιο δύσβατα ηχητικά μονοπάτια. Μόνο θετικό το βρίσκω αυτό. Από εκεί που για χρόνια το κοινό ήταν μόνο ειδήμονες και ακαδημαϊκοί σνομπ τύποι, μπλέχτηκαν αρκετοί, νέοι και μη, με πραγματική όρεξη και καθαρό μυαλό, και έγινε πολύ μεγάλη ανασυγκρότηση. Νέες πειραματικές σκηνές δημιουργήθηκαν, μπασταρδεμένα είδη και πιο συσπειρωμένο κοινό. Έτσι ξεκίνησαν και τα συγκροτήματα να περιοδεύουν πιο πολύ και να παίζουν σε πόλεις και κράτη που κανείς δεν φανταζόταν. Υπάρχουν πλέον παντού μικροί και μεγάλοι χώροι που φιλοξενούν καθημερινά live και έχεις τη δυνατότητα να έρθεις σε επαφή με όλο και περισσότερο κόσμο.

Έχεις ζήσει την κατάσταση στην Αθήνα, στο Λονδίνο, στο Βερολίνο. Πόσο διαφορετικά είναι τα πράγματα απ' ό,τι στην Αθήνα, όσον αφορά τη μουσική που δεν είναι mainstream;

Είναι η μέρα με τη νύχτα όσον αφορά τον τομέα της εξουσίας και επιρροής που το mainstream ασκεί στον κόσμο. Το mainstream είναι παντού το ίδιο, και συγκεκριμένα στο Λονδίνο και στο Βερολίνο επηρεάζει ακόμα πιο πολύ απ' αυτό της Αθήνας. Η εμπορική του δύναμη και η σημασία του στον οικονομικό τομέα είναι τεράστιες και στις δυο αυτές μεγαλουπόλεις. Όταν π.χ. μια πόλη έχει για παράδοση τον Lennon, μπορείς να καταλάβεις ότι το κράτος από μόνο του σε ωθεί να παράγεις μουσική. Οποιονδήποτε σκοπό κι αν έχει αυτό, σίγουρα αποφέρει και μια παράδοση εκατοντάδων χρόνων συλλογικής, πολιτισμικής ιστορίας. Σημαίνει ότι η πόλη από μόνη της σηκώνει ένα πολύ μεγάλο φορτίο που προσφέρει τη δυνατότητα της μετάδοσης και γνώσης της καλλιτεχνικής ιστορίας σε πιο δομημένο αποτέλεσμα και όχι μόνο μέσω βιβλίων και εικόνων. Δυστυχώς, στην Αθήνα ακόμα όλα τα παρακολουθείς με κιάλια. Είναι σαν μια φούσκα έξω από την πραγματικότητα, όπου όλα ενθουσιάζουν και φαίνονται φανταστικά. Όλα είναι σε μια λογική υπέρβασης και μη πραγματικού, που όμως δεν ισχύει σε κανένα επίπεδο.

Ποια είναι τα άμεσα σχέδιά σου;

Να ετοιμάσω τη βαλίτσα μου γιατί πετάω σε λίγες ώρες, να ποτίσω τα λουλούδια, να χαιρετήσω το φίλο μου Kouhei που φεύγει για Ιαπωνία. Γενικότερα, τελειώνω αυτές τις μέρες άλλη μια φουρνιά από βινύλια στην εταιρεία, που θα κυκλοφορήσουν στις 25 Ιουνίου. Τελειώνω επίσης δύο full length Family Battle Snake κυκλοφορίες, που θα βγουν από τη Harbinger Sound και την Bo'Waevil το Σεπτέμβρη-Οκτώβρη. Νέα τελείως κατεύθυνση, πιο δύσπεπτη θα έλεγα: tape loops, electronics, analog synths, που φέρνουν στο νου την πρώιμη industrial κασετοκουλτούρα και ηλεκτρονική ψυχεδέλεια. Τον Ιούλιο ηχογραφώ στο Λονδίνο ένα δίσκο με τον Steve Noble στα drums. Είναι ένα μείγμα τρελαμένης music concrete, free jazz και αφρικανικής ψυχεδέλειας.

Τι θα παρουσιάσεις στο Synch; Τι να περιμένουμε;

Acid στο στυλ του Franz Zwarties. Όλα τα live είναι 100% αυτοσχεδιαστικά. Αυτό κρατάει και το ενδιαφέρον μου συνεχώς σταθερό. Ποτέ δεν ξέρω τι θα προκύψει, πάντα ξεκινάω με διαφορετικό set up και αποδομώ τους ήχους. Ίδωμεν...

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κύρα Κάπη: «O Κυριάκος Μητσοτάκης δεν έχει προσποιηθεί ποτέ κάτι που δεν είναι»

Συνέντευξη / Κύρα Κάπη: H γυναίκα πίσω από το TikTok του πρωθυπουργού

Με αφορμή τη βράβευση της στα «Ermis Awards», η διευθύντρια Επικοινωνίας του πρωθυπουργού μιλά δημόσια για πρώτη φορά και περιγράφει το πώς διαμορφώνει τη δημόσια εικόνα του Κυριάκου Μητσοτάκη ενώ απαντά για τα λάθη, την κριτική και τις δύσκολες στιγμές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Δημήτρης Παπαϊωάννου

Συνέντευξη / Δημήτρης Παπαϊωάννου: «Αυτή θα είναι η τελευταία μου φορά στη σκηνή»

Λίγο πριν εμφανιστεί ξανά στη σκηνή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών με το ΙΝΚ, ο Δημήτρης Παπαϊωάννου κάνει μια αναδρομή σε ολόκληρη την καριέρα του σε μια κουβέντα έξω απ’ τα δόντια με τον Δημήτρη Παπανικολάου, καθηγητή Νεοελληνικών και Πολιτισμικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, για το περιοδικό «Dust», την οποία αναδημοσιεύει σε αποκλειστικότητα η LiFO.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Χρήστος Μαρκογιαννάκης: «Στη Γαλλία είμαι δημιουργικά ελεύθερος, στην Ελλάδα όχι»

Βιβλίο / Χρήστος Μαρκογιαννάκης: «Στη Γαλλία είμαι δημιουργικά ελεύθερος, στην Ελλάδα όχι»

Τα νουάρ μυθιστορήματά του είναι από τα πιο αγαπημένα του γαλλικού αναγνωστικού κοινού: Ο βραβευμένος συγγραφέας και σύγχρονος μετρ του είδους σε μια συζήτηση για το «τέλειο έγκλημα» στη ζωή και στη λογοτεχνία.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πέτρος Αϊβάζης: «Χρειάζεται αλληλεγγύη ανάμεσα στου ΛΟΑΤΚΙ+ που γερνούν, δεν βγαίνει αλλιώς»

LGBTQI+ / Πέτρος Αϊβάζης: «Χρειάζεται αλληλεγγύη ανάμεσα στους ΛΟΑΤΚΙ+ που γερνούν, δεν βγαίνει αλλιώς»

Από τη σεξεργασία και τα drag shows στην Αμερική ως την τηλεόραση, το σινεμά και τον ΛΟΑΤΚΙ+ εθελοντισμό στην Αθήνα, η «Ελληνίδα Divine» είναι ένας γλυκύτατος άνθρωπος με γεμάτη ζωή και νοιάξιμο για τους άλλους seniors της κοινότητας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Αργύρης Παυλίδης: Η φωνή των παιδικών μας χρόνων

Οθόνες / Αργύρης Παυλίδης: Η φωνή των παιδικών μας χρόνων

Ηθοποιός, σκηνοθέτης, παρουσιαστής παιδικών εκπομπών όπως οι θρυλικοί «Κόκκινοι Γίγαντες, Άσπροι Νάνοι», πρωτοπόρος της μεταγλώττισης και η φωνή αγαπημένων μας ηρώων σε σειρές και ταινίες κινουμένων σχεδίων. O Αργύρης Παυλίδης σε μια εκ βαθέων συνέντευξη στη LiFO.
ΜΑΝΟΣ ΝΟΜΙΚΟΣ
ΕΠΕΞ Η Daglara και το θρίλερ του «έθνους»: τρόμος, έρως και βουκολικό σικ

Συνεντεύξεις / Η Daglara στο Φεστιβάλ Αθηνών: Τρόμος, έρως και βουκολικό σικ

Performer, σχεδιάστρια ρούχων, πωλήτρια, φιλότεχνη, ντίβα, τέρας λαγνείας, η Daglara και η τέχνη της διαχέονται με λίκνισμα και γρύλισμα σε ένα σωρό πίστες της καθημερινότητας και της απόδρασης.
ΑΛΕΞΙΝΟΣ ΠΥΡΑΥΛΟΣ
Ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας: «Το μπαρ το ναυάγιο δεν ήταν μπαρ»

Μουσική / Μια ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας: «Το μπαρ το ναυάγιο δεν ήταν μπαρ»

Μια ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας στον δημοσιογράφο και ραδιοφωνικό παραγωγό Μιχάλη Γελασάκη το 2009, όπου μιλάει για τον τελευταίο της δίσκο, τα «αδικημένα» τραγούδια της, τους νέους, τους φραγκοφονιάδες της γενιάς της και αφηγείται την ιστορία του τραγουδιού το «Μπαρ το ναυάγιο», που δεν ήταν μπαρ! Δημοσιεύεται στo Lifo.gr για πρώτη φορά, έξι χρόνια μετά τον θάνατό της.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΛΑΣΑΚΗΣ
Γιώργος Καστανάς: «Ε, ναι! Είμαι Έλληνας κι ας με πίκρανε ο νόμος»

Συνέντευξη / Γιώργος Καστανάς: «Ε, ναι! Είμαι Έλληνας κι ας με πίκρανε ο νόμος»

Ο νεαρός που έγινε viral στο TikTok όταν πήρε στα χέρια του την ελληνική ταυτότητα μετά από 5 χρόνια αναμονής, μιλά αποκλειστικά στη LIFO για όλη του τη ζωή στην Ελλάδα του ρατσισμού, αλλά και της άφατης καλοσύνης.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Διονύσης Τεμπονέρας: «Να μην δούμε ξανά το χάρτη όλο μπλε»

Βασιλική Σιούτη / Το πολιτικό άστρο του Διονύση Τεμπονέρα μόλις αναδύθηκε ― Μια συζήτηση

Ο Διονύσης Τεμπονέρας παρέμενε σχεδόν άγνωστος την εποχή της εξουσίας του ΣΥΡΙΖΑ και αναδείχθηκε μόλις πρόσφατα, στην πτώση, όταν κλήθηκε να βοηθήσει με κεντρικό ρόλο την τελευταία στιγμή. Κατά κοινή ομολογία τα πήγε καλά, αλλά το αποτέλεσμα είχε κριθεί προ πολλού. Δεν είναι ο αγαπημένος της ελίτ ούτε των κομματικών μηχανισμών, όμως πολλοί πιστεύουν ότι το πολιτικό του άστρο μόλις αναδύθηκε, κι ας αρνήθηκε να είναι υποψήφιος για την ηγεσία του κόμματος.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Αφροδίτη Παναγιωτάκου: «Στα Γιάννενα λειτουργήσαμε ριζωματικά, δεν πρέπει να προσγειώνεσαι πουθενά»

Εικαστικά / Αφροδίτη Παναγιωτάκου: «Στα Γιάννενα λειτουργήσαμε ριζωματικά, δεν πρέπει να προσγειώνεσαι πουθενά»

Η διευθύντρια Πολιτισμού του Ιδρύματος Ωνάση επιστρέφει στη γενέτειρά της με τη διπλή ιδιότητα της καλλιτεχνικής διευθύντριας της νέας μεγάλης έκθεσης ψηφιακής τέχνης «Plásmata II: Ioannina» και της συνδημιουργού ενός από τα πιο εντυπωσιακά έργα της.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Σεμίνα Διγενή: «Στα χρόνια της τηλεόρασης η ζωή περνούσε δίπλα μου κι εγώ την αγνοούσα»

Οι Αθηναίοι / Σεμίνα Διγενή: «Στα χρόνια της τηλεόρασης η ζωή περνούσε δίπλα μου κι εγώ την αγνοούσα»

Η δημοσιογράφος, συγγραφέας, και βουλευτής ΚΚΕ μιλάει για όλα τα μεγάλα κεφάλαια της ζωής της - από τα περιοδικά μέχρι την τηλεόραση, και από τα βιβλία μέχρι την πολιτική.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Δήμητρα Δασκαλάκη: «Δεν είναι δυνατόν να αποτελείς κύτταρο της κοινωνίας και να μη στηρίζεις τις γυναίκες και τη μητρότητα»

The Upfront Initiative / Δήμητρα Δασκαλάκη: «Δεν είναι δυνατόν να αποτελείς κύτταρο της κοινωνίας και να μη στηρίζεις τις γυναίκες και τη μητρότητα»

Η Γενική Διευθύντρια Οργανωσιακής Ανάπτυξης και Επικοινωνίας της METRO ΑΕΒΕ μιλά στη LIFO για την ισότητα στην πράξη και για τα μέτρα στήριξης και ενδυνάμωσης των γυναικών εργαζομένων στην εταιρεία, αλλά και στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ