Η τέχνη του cross-marketing

Η τέχνη του cross-marketing Facebook Twitter
0

Το «New Yorker» της προηγούμενης εβδομάδας κυκλοφόρησε με εξώφυλλο που δημιούργησε ο ζωγράφος Jorge Colombo χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Brushes του iPhone.

Ανεξάρτητα από το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα, το σημαντικό είναι πως πρόκειται για μια πανέξυπνη κίνηση μάρκετινγκ, η οποία είχε εξαιρετικά αποτελέσματα τόσο για το περιοδικό, που έγινε είδηση μόνο και μόνο για το εξώφυλλό του, όσο και για το Brushes που αύξησε τις πωλήσεις του αμέσως μετά την κυκλοφορία του «New Yorker».

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έχουν πραγματικά τηλεπαθητικές ικανότητες τα παιδιά με αυτισμό;

TV & Media / Έχουν τα παιδιά με αυτισμό τηλεπαθητικές ικανότητες;

Το αμερικανικό podcast «The Telepathy Tapes», που σπάει ρεκόρ ακροαματικότητας παγκοσμίως, υποστηρίζει ότι τα παιδιά με μη λεκτικό αυτισμό μπορούν να διαβάσουν τις σκέψεις άλλων ανθρώπων· όμως, η επιστημονική του εγκυρότητα αμφισβητείται.
LIFO NEWSROOM