Η τέχνη του cross-marketing

Η τέχνη του cross-marketing Facebook Twitter
0

Το «New Yorker» της προηγούμενης εβδομάδας κυκλοφόρησε με εξώφυλλο που δημιούργησε ο ζωγράφος Jorge Colombo χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Brushes του iPhone.

Ανεξάρτητα από το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα, το σημαντικό είναι πως πρόκειται για μια πανέξυπνη κίνηση μάρκετινγκ, η οποία είχε εξαιρετικά αποτελέσματα τόσο για το περιοδικό, που έγινε είδηση μόνο και μόνο για το εξώφυλλό του, όσο και για το Brushes που αύξησε τις πωλήσεις του αμέσως μετά την κυκλοφορία του «New Yorker».

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Τέιλορ Σουίφτ ξεχωρίζει πέντε σημεία από το love story της με τον Τράβις Κέλσι 

TV & Media / Η Τέιλορ Σουίφτ ξεχωρίζει πέντε σημεία από το love story της με τον Τράβις Κέλσι 

Η εμφάνισή της στο podcast του συντρόφου της ήταν έκπληξη για τους φαν της, όμως πέρα από το νέο της άλμπουμ και τη μουσική της, η Τέιλορ Σουίφτ μίλησε - για πρώτη φορά - και για τη σχέση της
LIFO NEWSROOM