Η παρουσία της Christina Mitrentse στο Εβραϊκό Μουσείο Ελλάδος αποτελεί την πρώτη έκθεση σύγχρονων μορφών τέχνης του μουσείου και είναι μια «σπουδή», μια εικαστική κριτική ματιά στην ιστορία, τη θρησκευτική ανεκτικότητα, την παιδεία, το μουσείο ως χώρο, ως έννοια και ως ρόλο. Η Christina Mitrentse καλύπτει πολλές πτυχές του ανθρώπινου βίου την ιστορία, την εκπαίδευση, τη θρησκευτικότητα, την οικιακή οικονομία, την ενδυμασία.
Η εδραιωμένη στο Λονδίνο ελληνίδα εικαστικός συνθέτει εδώ έναν δικό της «Λόγο». Πρόκειται για ένα ποιητικό σύνολο που συγκροτείται με πολλαπλά υλικά εκφραστικά μέσα. Βιβλία, πάπυρος, δέρμα, μεταξοτυπίες, υφαίνουν έναν δικό της ιστό γύρω από την μουσειολογική σχεδίαση της έκθεσης. Τα έργα της είναι σμιλεμένα με τεχνικές vintage και έχουν σαφείς επιρροές από τα σύγχρονα καλλιτεχνικά ρεύματα της Ευρώπης. Το σύνολο των γλυπτών αλλά και η ζωντανή παρουσία της με την επιτόπια εγκατάσταση Metalibrary, η οποία δημιουργείται με την συμβολή των επισκεπτών της έκθεσης και συγκροτείται από βιβλία που εκείνοι φέρνουν μαζί τους, αποσκοπούν στη δημιουργία μιας νέας έντονα βιωματικής μουσειακής εμπειρίας.
Η Christina Mitrentse είναι εξοικειωμένη στην διαπραγμάτευση των συλ­λο­γών ως εννοιολογικό και θεωρητικό τρόπο λειτουργίας της σύγχρονης επι­με­λη­τικής και καλλιτεχνικής πρακτικής στην μέχρι τώρα πορεία της. Αναδημιουργεί, ανακαλύπτει εκ νέου, απαντάει, επεκτείνει, κρατάει το διά­λο­γο ανοιχτό και ζωντανό. Δεν προσπαθεί να μεταρρυθμίσει ή να ταξινομήσει τα έργα και να τα παρουσιάσει με κάποιο συστηματικό τρόπο, όπως με τον δια­χωρισμό των κλάδων που εξακολουθεί να κυριαρχεί στην ακαδημαϊκή κοι­νότητα.
Το αρχείο της συλλογής συνδιαλέγεται με τα νέα καλλιτεχνικά έργα που παρά­γονται ως σαφής αλλά και ιδιοσυγκρασιακή σύγχρονη απάντηση, δημι­ουργώντας νέες ποιητικές «κοινωνίες», εμπειρίες και ανταλλαγές. Η έκθεση επι­χειρεί να διερευνήσει τους τρόπους με τους οποίους μια συλλογή μπορεί να υπάρξει ως οντότητα εντός και εκτός προθηκών. Ενσωματώνοντας διά­φο­ρες αναγνώσεις, και χρη­σι­μο­ποι­ώντας διαφορετικές τεχνικές, η Christina Mitrentse διαπραγματεύεται με την έννοια της ίδιας συλλογής και της δια­λε­κτι­κής σχέσης μεταξύ σύγχρονης τέ­χνης και της καλλιτεχνικής παραγωγή της.