Πώς είναι σήμερα το υπέρβαρο αγόρι της Nike

Πώς είναι σήμερα το υπέρβαρο αγόρι της Nike Facebook Twitter
11

 

Έντονες αντιδράσεις είχε προκαλέσει η διαφήμιση με τον Nathan Sorrell που ξεκίνησε να προβάλλεται το περασμένο καλοκαίρι, λίγο πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες. 

Κάποιοι την βρήκαν εξαιρετική, άλλοι διαμαρτυρήθηκαν ότι η Nike εκμεταλλεύεται ένα "χοντρό αγόρι" για να γελάσει ο κόσμος και να πουλήσει έτσι παπούτσια. Ειδικά οι οργανώσεις υπέρβαρων ή όσων προσπαθούσαν να χάσουν βάρος εξοργίστηκαν.

[τότε]

Πριν λίγο καιρό όμως, το αγόρι εμφανίστηκε  στην πρωινή εκπομπή του NBC Τhe Today Show και ανακοίνωσε ότι η ζωή του έχει πλέον αλλάξει δραστικά...

Και συνεχίζει να τρέχει. 

Πώς είναι σήμερα το υπέρβαρο αγόρι της Nike Facebook Twitter
11

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

6 σχόλια
Ίσως κάποια στιγμή θα έπρεπε να σταματήσουμε να βλέπουμε το δάχτυλο και να προσπαθούμε απλά να κατηγορούμε οτιδήποτε βλέπουμε γύρω μας. Ίσως θα έπρεπε να προσπαθήσουμε να εμπνευσθούμε, να πάρουμε κουράγιο, αποφάσεις,δύναμη από οτιδήποτε υπάρχει γύρω μας. Ναι είναι διαφήμιση συγκεκριμένου προϊόντος, ναί είναι φτιαγμένη για να μας φορτίζει συναισθηματικά και να μας κάνει δεκτικούς. Αυτός είναι ο κόσμος μας σήμερα, ας προσπαθήσουμε όμως εμείς πρώτα να αποβάλλουμε τη μιζέρια μας και να χρησιμοποιήσουμε οτιδήποτε μπορούμε για να τον κάνουμε καλύτερο. Δεν είναι απαραίτητο να αγοράσεις αυτό που σου προτείνουν, μπορείς όμως να κάνεις κάτι για την οποιαδήποτε κατάσταση (όσο είναι δυνατό) αντί να γκρινιάζεις προσπαθώντας να αποδομήσεις τα πάντα...
γιατι οποτε βλεπουμε κατι θα πρεπει να σκεφτομαστε ..ποιοι ειναι ..τι κανουν ...ποιες οι συνθηκες εργασιας ...αν εκμεταλευονται η οχι ...γιατι παντα μας αρεσει το παρασκηνιο ???????αν μη τι αλλο αυτη την μαρκα ολοι μας την φοραμε ...και ας μεινουμε λιγο σ αυτο που βλεπουμε ...αν μας αρεσει η οχι ...αν η διαφημιση ειναι ωραια ..καιαν το μνμ που θελει να περασει το περναει ...τοσο απλα .
συμφωνώ μαζί σου, παρόλα αυτά νομίζω ότι η γενικότερη πολιτική και πρακτικές μιας εταιρείας - ειδικά όταν πρόκειται για παρόμοιες της Nike - δεν γίνεται να αγνοηθούν από κάποιον απλά και μόνο γιατί για να γίνει αυτό θα πρέπει ο κάποιος να έχει αμνησία...πάντως η διαφμήμιση και το μήνυμά της μού αρέσουν πολύ (και το παιδάκι είναι τόσο γλυκό! είναι πολύ ωραίο που κατάφερε να χάσει βάρος και που έχει βάλει στόχο να βελτιώσει την υγεία του και τη ζωή του.)
αμα εισαι χοντρουλης απο το φαι (τα ορμονικα δυστυχως ειναι αλλη πικρη ιστορια) δεν σου φταιει καμια εταιρια που δεν μπορεις να τρεξεις ουτε μεχρι τη γωνια. το να βλεπεις εναν παχουλοκομψο να τρεχει κι επειδη εσυ δεν μπορεις δεν ειναι λογος διαμαρτυριας!
Ακόμη και ένας άνθρωπος να εμπνευστεί/ταυτιστεί και να αποφασίσει να κάνει κάτι καλό για τον εαυτό του ύστερα από αυτή την διαφήμιση, το αποτέλεσμα είναι θετικό...και προσωπικά δεν βλέπω να σου πλασάρει και κανένα προϊόν η συγκεκριμένη...Και μην αρχίσουν όλοι με το τι αντιπροσωπεύει η Nike και τις συνθήκες εργασίας που επικρατούν στις χώρες που παράγονται τα προϊόντα της κτλ, κτλ. Ναι, όλα αυτά είναι λάθος και πρέπει να αλλάξουν αλλά δεν αναιρούν το γεγονός ότι η συγκεκριμένη διαφήμιση έχει θετικό μήνυμα, πώς να το κάνουμε;
τι λες φιλαρακι μου? το NIKE πλασαρει οχι κανα product και ακομα θετικα μηνυματα δινει και η γιαγια μου και καλυτερα απο τη NIKE χωρις να παταει σε πτωματα
Επιτελους μια ρεαλιστικη διαφημιση που σκοπο δεν εχει να κοροϊδεψει αλλα να παροτρινει νεα υπερβαρα παιδια να δωσουν λυση στο προβληματους μεσω του αθλητισμου. Τί καλυτερο;
Σωστά. Η υποχθόνια και ποταπή NIKE (που όπως θα έλεγε και ο Λιακόπουλος, έχει το ελληνικό και ελληνοπρεπές όνομα "Νίκη" ) κοροϊδεύει τον κόσμο πουλώντας παπούτσια, λες και δεν είναι αυτός σκοπός τη εταιρείας. Δεν μπορώ να καταλάβω το πρόβλημα. Όποιες κι αν είναι οι προθέσεις, το διαφημιστικό δεν παύει να εμπνέει, όχι μόνο τους υπέρβαρους, αλλά όλους τους ανθρώπους που πιθανότατα αναβάλλουν πολλά πράγματα στη ζωή τους, επειδή φαντάζουν βουνό.