Γυάλινος κόσμος

Γυάλινος κόσμος Facebook Twitter
1

Το κορυφαίο έργο «Γυάλινος Κόσμος» του Τένεσι Ουίλιαμς επέλεξε ο Δημήτρης Καραντζάς για να παρουσιάσει τη νέα σεζόν στο Θέατρο της Οδού Κεφαλληνίας. Οι παραστάσεις θα ξεκινήσουν τον Οκτώβριο, με την Μπέτυ Αρβανίτη και τον Χάρη Φραγκούλη στους πρωταγωνιστικούς ρόλους της Αμάντα και του Τομ Ουίνγκφιλντ.

Τους πλαισιώνουν ο Έκτορας Λιάτσος (Τζιμ Ο' Κόνορ) και η Ελίνα Ρίζου (Λόρα Ουίνγκφιλντ). Την καινούργια μετάφραση του έργου του Τενεσί Ουίλιαμς υπογράφει ο Αντώνης Γαλέος (συνεχίζοντας μετά το «Τραμ με το όνομα πόθος» τη δουλειά του στο έργο του συγγραφέα).

Ο σκηνοθέτης αναφέρει για το έργο: «Ο Ουίλιαμς στο "Γυάλινο κόσμο" παίζει με 3 επίπεδα χρόνου: το θεατρικό παρόν, ένα τραυματικό παρελθόν κι ένα ακόμα βαθύτερο παρελθόν στο οποίο οι ήρωές του βρίσκουν καταφύγιο. Χρησιμοποιεί πολλαπλά θεατρικά και κινηματογραφικά εργαλεία και "κατασκευάζει" μια δομή ποίησης και μουσικής.

Χρησιμοποιεί τον ρεαλισμό, αποκαλύπτει τους μηχανισμούς του, συλλαμβάνει σκηνές απόλυτου λυρισμού που ξεφεύγουν της πραγματικότητας και εντέλει δημιουργεί ένα έργο για την υπαρξιακή τραγωδία του ανθρώπου και για το ίδιο το θέατρο».

Θέατρο
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η οδύνη που δεν εκλύεται

Θέατρο / Η οδύνη που δεν εκλύεται

Μέσα από μια πολυπρισματική θεατρική αφήγηση ο συγγραφέας του έργου «Το πιο όμορφο σώμα που έχει βρεθεί ποτέ σε αυτό το μέρος» επιχειρεί να αναδείξει το πολυσύνθετο τοπίο καταπίεσης και εκφοβισμού που οδηγεί σε ακραία φαινόμενα βίας.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Φωκάς Ευαγγελινός: «Με ζουρνάδες έχω μεγαλώσει, στις ντίσκο χόρευα επειδή χόρευαν γύρω μου»

Οι Αθηναίοι / Φωκάς Ευαγγελινός: «Με ζουρνάδες έχω μεγαλώσει, στις ντίσκο χόρευα»

Από τους πιο αγαπητούς χορευτές και χορογράφους της Ελλάδας, ο Φωκάς Ευαγγελινός αφηγείται την πορεία του από τις εποχές που η τέχνη του χορού δεν έχαιρε μεγάλης αναγνώρισης μέχρι σήμερα που -ευτυχώς- τα πράγματα έχουν αλλάξει πολύ.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αργύρης Ξάφης: «Η φράση “πάμε κι ό,τι γίνει” είναι ενδεικτική μιας νοοτροπίας που μας έχει γαμήσει σε αυτή τη χώρα σε κάθε επίπεδο»

Θέατρο / Αργύρης Ξάφης: «Να μου προτείνουν τι; Να αναλάβω το Εθνικό; Δεν με ενδιαφέρει»

Το «Πιο όμορφο σώμα που έχει βρεθεί ποτέ σε αυτό το μέρος» είναι από τις πιο επιτυχημένες παραστάσεις της σεζόν και με την ευκαιρία βρεθήκαμε με τον Αργύρη Ξάφη στο θέατρο Θησείο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Τι συμβαίνει με το Θεατρικό Μουσείο;

Θέατρο / Τι συμβαίνει με το Θεατρικό Μουσείο;

Η υπουργός Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη, μιλά για τις εργασίες μεταστέγασής του στην οικία Αλεξάνδρου Σούτσου, για την πολύτιμη αρχειακή συλλογή αλλά και για το τι αναμένεται να γίνει με τα καμαρίνια σπουδαίων ηθοποιών.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Περιμένοντας τον Γκοντό του Θεόδωρου Τερζόπουλου

Θέατρο / «Περιμένοντας τον Γκοντό»: Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος ανατρέπει όσα γνωρίζαμε για το αριστούργημα του Μπέκετ

Ένα ταξίδι, μια παράσταση, μια συνάντηση με τον σημαντικότερο εν ζωή Έλληνα σκηνοθέτη: από το Μιλάνο στην Αθήνα, από το Piccolo Teatro στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, το «Περιμένοντας τον Γκοντό» του Θεόδωρου Τερζόπουλου προσφέρει μια ριζοσπαστική ανάγνωση του έργου του Μπέκετ.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Σαν πλοίο που ναυάγησε, σα νούφαρο που μάδησε

Κριτική Θεάτρου / Σαν πλοίο που ναυάγησε, σαν νούφαρο που μάδησε

Επιχειρώντας να αποδώσει τη «φαινομενικά ασύνδετη μορφή ενός ονείρου που υπακούει στη δική του λογική», όπως αναφέρει ο Στρίνμπεργκ στο «Ονειρόδραμα», η Γεωργία Μαυραγάνη επέλεξε να μιλήσει για το ίδιο το θέατρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ

σχόλια

1 σχόλια