«Ο θεός έφτιαξε τον Αδάμ και την Εύα και όχι τον Αδάμ και τον Μπάμπη» και άλλα σαχλά επιχειρήματα

«Ο θεός έφτιαξε τον Αδάμ και την Εύα και όχι τον Αδάμ και τον Μπάμπη» και άλλα σαχλά επιχειρήματα Facebook Twitter
Φωτο: EPA/AIDAN CRAWLEY
15

Με την ευκαιρία της νομιμοποίησης των γκέι γάμων στην Ιρλανδία έτυχε να "πέσω" πάνω σε πολλά σχόλια στο διαδίκτυο που προσωπικά ως πολίτη αλλά και ως άτομο της ΛΟΑΔ+ κοινότητας με έκαναν να νιώσω άσχημα. (με τον όρο ΛΟΑΔ+ ή στα Αγγλικά LGBT+ εννοούμε χονδρικά το σύνολο των ατόμων που δεν αυτοπροσδιορίζονται ως straight/cis. Που είτε δηλαδή είναι άλλης σεξουαλικής προτίμησης ή άλλης ταυτότητας φύλου ή συνδυασμός αυτών των δύο).

Πολλά σχόλια ήταν καταφανώς αγενή και δεν θα τα σχολιάσω (προφανώς οι γονείς τους απέτυχαν να τους μεγαλώσουν σωστά). Παρ όλα αυτά υπήρχαν και σχόλια στο διαδίκτυο που προωθούσαν με διάφορα επιχειρήματα την διάκριση κατά των ΛΟΑΔ+. Κατ αρχήν θα πρέπει να πω ότι είναι άσχημο να χρειάζεται να δικαιολογώ τα αυτονόητα.

 

Θα σταθώ στα βασικά αρχίζοντας από αυτά που είναι θρησκευτικού τύπου.

-Ο θεός έφτιαξε τον Αδάμ και την Εύα και όχι τον Αδάμ και τον Μπάμπη.

Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να πούμε ότι τα επιχειρήματα αυτά στερούνται αποδείξεων (και λογικής κατα την άποψη μου, μιας και η θρησκεία είναι παραμύθι), αλλά και ότι σίγουρα βασίζονται σε αξιώματα.

Το πρόβλημα με τα αξιώματα είναι ότι για να υπάρξει κοινή βάση συζήτησης, θα πρέπει να δεχτούμε όλες οι πλευρές, την ιστορία με τον Αδάμ και την Εύα και το φίδι που μιλάει.

Κάτι που δεν μπορεί να γίνει γιατί προφανώς, είναι ένας λαογραφικός μύθος μιας περιοχής της Μεσοποταμίας που μεταδόθηκε στους ιουδαίους και μετέπειτα στους Χριστιανούς.

-Αν ο θεός ήθελε να παντρεύονται τα άτομα του ίδιου φύλου, θα τα έκανε να μπορούν να τεκνοποιούν μεταξύ τους.

Και πάλι , θα πρέπει να δεχτούμε την ύπαρξη του θεού και θα πρέπει να αποδεχτούμε ότι έχει συγκεκριμένους σκοπούς.

Αλλά για να το αντιστρέψω. Αν ο θεός δεν ήθελε να παντρεύονται ο Μπάμπης με τον Μήτσο, τότε για πιο λόγο έφτιαξε κάποιους Μπάμπηδες και κάποιους Μήτσους να αρέσκονται μεταξύ τους;

Επίσης ποιος είσαι εσύ που έχεις την έπαρση να ορίζεις την βούληση του δημιουργού του σύμπαντος;

Περί φυσικότητας

-Ναι θέλουν να περάσουν το αφύσικο ως φυσιολογικό.

Συγνώμη που θα στο χαλάσω αλλά στην φύση υπάρχουν κάποιες χιλιάδες είδη (μεταξύ των οποίων πίθηκοι), που σε πολλές περιπτώσεις ακόμα και όταν υπάρχουν μέλη του άλλου φύλου προτιμούν να κάνουν σεξ μεταξύ τους άτομα του ίδιου φύλου.

- Αν ήταν φυσικό δεν θα αναπαραγόμασταν και δεν θα υπήρχε ζωή στη γη.

Κατά την βιολογία, η φύση και η ζωή δεν έχει σκοπό. Δεν είναι σκοπός των όντων η αναπαραγωγή, αλλά κάτι που συμβαίνει. Αναπαραγόμαστε γιατί η ομοφυλοφιλία είναι μέρος ολόκληρης της παλέτας της σεξουαλικότητας και όχι η κυρίαρχη σεξουαλική συμπεριφορά.

Επίσης σε αυτό το σημείο θα πρέπει να σου πω φίλε ομοφοβικέ ότι πέφτεις σε "φυσιοκεντρική πλάνη", με την έννοια ότι θεωρείς πως το δίκαιο πηγάζει από την φύση , άρα ότι υπάρχει στη φύση είναι καλό και δίκαιο. Στην φύση που λες, ισχύει η επιβίωση του ισχυρού.
Αν ζούσες με "φυσικό" τρόπο, θα έπρεπε να σκοτώνεις τους ανταγωνιστές σου, να προφυλάσσεσαι από άλλα ζώα και ενδέχεται να ήσουν η γκόμενα κάποιου πιο ισχυρού ή να σε σκότωνε γιατί νιώθει ότι απειλείται η εξουσία του.

Γιατί έτσι λειτουργεί η φύση. Στην σύγχρονη κοινωνία μια τέτοια κατάσταση την βρίσκουμε στον υπόκοσμο και στις φυλακές.

Επίσης αν ζούσες φυσικά με τον τρόπο που το εννοείς, δεν θα φορούσες γυαλιά, δεν θα είχες βηματοδότη, δεν θα είχες τατουάζ, δεν θα φορούσες συνθετικά ρούχα, δεν θα έβαζες προφυλακτικό, δεν θα έκανες ετεροφυλοφιλικό πρωκτικό σεξ κλπ. Άρα είσαι σίγουρος ότι θέλεις να χρησιμοποιείς το επιχείρημα της "φυσικότητας";

 

Η Ηθικιστική πλάνη:

-Οκ, υπάρχει ομοφυλοφιλία στην φύση αλλά είναι ανήθικη.

Το κακό με την ηθική είναι πως είναι όπως η θρησκεία. Με την έννοια ότι ο καθένας έχει άλλο αξιακό κώδικα και άλλη ιεράρχηση των ηθικών αρχών.
Γι' αυτό και στην δυτική κοινωνία αποφασίσαμε πως το σωστό είναι να δημιουργήσουμε μια πλατφόρμα που θα επιτρέπει στους ανθρώπους με διαφορετικό αξιακό κώδικα να μπορούν να συμβιώνουν. Και για αυτό αποφασίσαμε ότι η κοινωνία και το κράτος θα βασίζεται σε μια και μόνο αρχή. Ότι τα δικαιώματα του καθενός τελειώνουν εκεί που αρχίζουν τα δικαιώματα του άλλου. Ορίσαμε δηλαδή ότι για την πολιτεία ηθικό είναι το δίκαιο. Γι' αυτόν τον λόγο θα πρέπει οι ΛΟΑΤ να απολαμβάνουμε ίσα δικαιώματα με εσένα, γιατί πολύ απλά δεν σε αδικεί αυτό. Αντιθέτως αδικούμαστε εμείς και οι "όμοιοι" μας εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Και τώρα η αδικία θα πρέπει να σταματήσει.

Δημοσιεύτηκε στην σελίδα Διαφωτισμός .

15

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από την ΕΥΕΔ στην ΕΔΕΜ: Ο Χρήστος Νικολόπουλος γράφει για τον νέο οργανισμό διαχείρισης των πνευματικών δικαιωμάτων

Στήλες / Από την ΕΥΕΔ στην ΕΔΕΜ: Ο Χρήστος Νικολόπουλος γράφει για τον νέο οργανισμό διαχείρισης των πνευματικών δικαιωμάτων

«Το τραγούδι δεν το φέρνει ο άνεμος»: Ανοιχτή επιστολή του μουσικοσυνθέτη για το ζήτημα διαχείρισης των πνευματικών δικαιωμάτων.
ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ

σχόλια

7 σχόλια
Παντως αυτο που οι γκει για να δικαιολογησουν τη σταση ζωης τους ισοπεδωνουν θρησκειες,επιστημη κλπ ποτε δεν τη καταλαβα. Ο καθενας εχει το δικαιωμα να εχει οτι ερωτικη ζωη θελει αλλα και το δικαιωμα να πιστευει οπου θελει. Παρεξηγουνται οταν τους βαζουν ταμπελες αλλα τη λεξη ομοφοβικος την εχουν κανει καραμελα.Τι να κανουμε παιδια δεν μπορουμε να αρεσουμε σε ολους!Και καλυτερα ετσι!Απελευθερωση-απελευθερωση αλλα το να δεχτουμε οτι ο αλλος εχει καθε δικαιωμα να πιστευει στο Θεο- η οπου θελει τελος παντων- το ξεχναμε!τοτε ειναι ομοφοβικος,κλειστομυαλος!Παντως με την επιθεση στα πιστευω καποιου χανεις οποιο δικιο και αν εχεις.Και φυσικα μην περιμενεις να σε δεχτει.Ας ειναι ο καθενας οτι γουσταρει να ειναι σαυτο το κοσμο επιτελους και σταματηστε να προσπαθειτε να μας πεισετε οτι εχετε δικιο-και οι μεν και οι δεν.
Η επιστήμη πάει μια χαρά με την ομοφυλοφιλία. Η θρησκεία όχι. Μην τα μπερδεύεις. Οι γκέι προσπαθούν να αποκτήσουν ίσα δικαιώματα και να μην κινδυνευουν. Σήμερα οι "μεν και οι δε" δεν είναι ισότιμοι. Γι αυτό και τα επιχειρήματα. Όταν φτιάξουν όλα, δε θα ασχολούμαστε πλέον. Αργεί ακόμα..
Κι αν ο Αδάμ τον έπαιρνε κρυφά απο την Εύα; Πέρα απο τη πλάκα ώρες ώρες νιώθω ότι ζω στο μεσαίωνα. Γκει γεννιέσαι δε γίνεσαι. Όπως γεννιέσαι με γαλάζια μάτια και κρεατοελια στο κωλομερι. Αφύσικη είναι μόνο η παιδεραστία και η Ελένη Λουκά.
Μ'αρέσει που καθόμαστε και το συζητάμε αν αρέσει στο Θεο ο οποίος δε μπορούμε καν να ξέρουμε αν υπάρχει το αν απλα κάποιος προτιμάει να κάνει σεξ με άτομα του ίδιου φύλου.Κι αν υπάρχει δηλαδή αυτό τον νοιάζει;Όχι το αν είναι κάποιος καλός στην ψυχή αλλά που βάζουμε τα γεννητικά μας όργανα; Αν δεν του άρεσαν οι ομοφυλόφιλοι γιατί τους έφτιαξε;Τι να πω...
Υπάρχει απάντηση. Λοιπόν, ο Δημιουργός λέει η Αγία Γραφη οτι έκοψε απο το πλευρό του Αδάμ για να φτιάξει την Εύα. Δηλαδή το κομμάτι αυτό δικαιολογεί την αντρική φύση του Αδάμ αφού ειναι μέρος του. Ως εκ τούτου ο Αδάμ ενσαρκώνει την διπλή φύση. Απλα έφτιαξε την Ευα για τεκνοποίηση και μονο. Επομένως τωρα που η τεκνοποίηση γίνεται και με μη φυσικό τροπο άρα εξελίσσεται η ανθρώπινη φύση δεν ειναι ορατό οτι ο άνθρωπος εξελίσσει την ερωτική του φύση. Ως θεμέλιο εινσι ο Αδάμ δηλαδή ο αρρεν που αποτελεί την διπλή φύση του Ανθρώπου. Απλο ειναι...
βασικά όχι...η πρωτόπλαστη γυναίκα στο παραμυθάκι ήταν η Λιλιθ.Ηταν φτιαγμένη και αυτή από χώμα και ήταν ίση με τον Αδάμ.Έφυγε απο την "εδεμ" γιατί δεν ήθελε να υποταχθεί στον Αδαμ και αργότερα έγινε "σύζυγος" του άρχοντα του σκότους Lucifer.
Αφού είναι ανθρώπινη διαστροφή και όχι φυσιολογικό γιατί παρατηρείται σε όλα (ή σχεδόν όλα) τα ζώα? Γιατί ο καλός θεουλης που μας αγαπάει όλους έδωσε την "ανθρώπινη εγωιστική διαστροφή" και στα ζώα;
Πως γνωρίζουμε αν ο καλός θεούλης αγαπά ή όχι εμάς ή τα άντερά του και από που προκύπτει;Καλό είναι να είμαστε εμείς οι δημιουργοί αυτής και να μην μετατοπίζουμε τις αδυναμίες μας σε υποθέσεις και σε θεούς άγνωστους και έξω του φυσικού.Το προφανές φυσικά είναι ότι οι περισσότεροι θρήσκοι (ας μην αναφερθούμε συγκεκριμένα) θέλουν να τα έχουν καλά πρωτα με τους θεούς τους και τις δήθεν εντολές τους και σε δεύτερη μοίρα (αν περισσέψει τίποτα) με τους ανθρώπους.
προσωπικα εχω παει σε πνευματικο και ισως η εκκλησια να μην δεχεται τους gay αλλα καθεται να τους ακουσει κ να τους συμβουλεψει κ ουτε τους κλεινει την πορτα στα μουτρα οπως κανετε μερικοι ομοφοβηκοι που ολα τα ξερετε