Ελληνική startup εταιρεία αλλάζει τη φιλοσοφία των κριτικών στις παγκόσμιες ξενοδοχειακές μονάδες

Ελληνική startup εταιρεία αλλάζει τη φιλοσοφία των κριτικών στις παγκόσμιες ξενοδοχειακές μονάδες Facebook Twitter
Οι ξενοδόχοι ενθουσιάζονται με την ιδέα να μαθαίνουν πρώτοι τις κριτικές των πελατών τους, όσο αυτοί παραμένουν στο ξενοδοχείο... Φωτο: Έλια Πατάγου/LIFO
0

Στο προγραμματισμένο ραντεβού των εφτά έφτασαν πρώτοι η Έλια με τον Δημήτρη για να ελέγξουν τους χώρους της φωτογράφισης. Ο ίδιος βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη τις τελευταίες 4 ώρες, άρτι αφιχθείς από το ταξίδι του στην Κύπρο. Το «HotelFeedback», το νέο του δημιούργημα, ετοιμάζει τα πρώτα του βήματα και εκτός Ελλάδος. Οι πρώτες κριτικές είναι ενθαρρυντικές. Πώς θα γινόταν αλλιώς, άλλωστε;

«Το λογισμικό HotelFeedback ενσωματώνεται στο WiFi του ξενοδοχείου και εμφανίζεται σαν HotSpot σε οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή (τηλέφωνο-ταμπλέτα-Η/Υ). Το HotelFeedback συνδέει τον πελάτη του ξενοδοχείου με το ξενοδοχείο. Η σύνδεση αυτή δεν απαιτεί κανένα μεγάλο κόστος ή εγκατάσταση από το ξενοδοχείο και φυσικά δεν απαιτεί καμία έξτρα ενέργεια από τη μεριά του πελάτη. Γίνεται απλά μέσω του WiFi. Σκοπός του είναι να δώσει στο ξενοδόχο τη δυνατότητα να βλέπει πρώτος και να αναλύει τις κριτικές των πελατών όσο αυτοί βρίσκονται μέσα στο ξενοδοχείο του.

 

Το έναυσμα για να ασχοληθώ με κάτι τέτοιο δόθηκε από την ίδια την ξενοδοχειακή αγορά, η οποία κυνηγάει καλές κριτικές στο ίντερνετ, με το ξενοδοχείο να γίνεται δέσμιο των κριτικών, μιας και το 95% των ταξιδιωτών τις συμβουλεύεται πριν κάνει μια κράτηση!


Κατά τη πρώτη σύνδεση του πελάτη στο WiFi του ξενοδοχείου, ο πελάτης δίνει τα στοιχεία του και αυτόματα ενημερώνεται από το ξενοδοχείο για προτάσεις και προσφορές κατά τη διάρκεια της διαμονής του. Οποιαδήποτε χρονική στιγμή πριν την αναχώρησή του πελάτη θα του εμφανιστούν αυτόματα οι ερωτήσεις που θέλει ο ξενοδόχος και αφορούν την ποιότητα των υπηρεσιών του. Το σύστημα, ενημερώνει άμεσα τον ξενοδόχο και αν υπάρχει κάποια αρνητική κριτική, στέλνεται ένα alarm email, ώστε ο υπεύθυνος να διαχειριστεί το πρόβλημα του πελάτη όσο αυτός βρίσκεται στο ξενοδοχείο.

Το λογισμικό HotelFeedback δίνει τη δυνατότητα στον ξενοδόχο να βάλει τις ερωτήσεις που θέλει στους πελάτες του, τη χρονική στιγμή που επιθυμεί. Παρέχει τη δυνατότητα, επίσης, να δημιουργήσει ο ξενοδόχος προωθητικές καμπάνιες για τις υπηρεσίες και προτάσεις που προσφέρει με τη μορφή banner και να εμφανιστούν στους πελάτες του, όποτε το κρίνει αυτός σκόπιμο. Παράλληλα, έχει στατιστικά στοιχεία και δεδομένα όλων των πελατών του με τις κριτικές τους, ενώ επεξεργάζεται και παραμετροποιεί το σύστημα σύμφωνα με τις ανάγκες του.

Το έναυσμα για να ασχοληθώ με κάτι τέτοιο δόθηκε από την ίδια την ξενοδοχειακή αγορά, η οποία κυνηγάει καλές κριτικές στο ίντερνετ, με το ξενοδοχείο να γίνεται δέσμιο των κριτικών, μιας και το 95% των ταξιδιωτών τις συμβουλεύεται πριν κάνει μια κράτηση!», αναφέρει χαρακτηριστικά και μας περιγράφει τα πλεονεκτήματα του λογισμικού.

 

Ελληνική startup εταιρεία αλλάζει τη φιλοσοφία των κριτικών στις παγκόσμιες ξενοδοχειακές μονάδες Facebook Twitter
Το λογισμικό HotelFeedback προλαβαίνει κάθε δυσαρεστημένο πελάτη όσο διαμένει ακόμα στο ξενοδοχείο. Ουσιαστικά μειώνει τις αρνητικές κριτικές και αυξάνει τις θετικές... Φωτο: Έλια Πατάγου/LIFO


«Με την εγκατάσταση του λογισμικού το ξενοδοχείο διαχειρίζεται τις κριτικές του, κάτι που δεν μπορούσε να το κάνει μέχρι στιγμής, ενώ αποκτά και ένα εργαλείο μάρκετινγκ ώστε να προωθεί τις προτάσεις και τις προσφορές του. Παράλληλα, ο ξενοδόχος προλαβαίνει μέσα στο ξενοδοχείο τυχόν δυσαρεστημένο πελάτη και τον διαχειρίζεται πριν την αναχώρησή του, μαθαίνει τα πάντα για την εμπειρία του πελάτη μέσα στο ξενοδοχείο, ελέγχει το προσωπικό του και τις υπηρεσίες του σε απόλυτο βαθμό και βελτιώνει στο έπακρο τις υπηρεσίες του.

Το λογισμικό HotelFeedback προλαβαίνει κάθε δυσαρεστημένο πελάτη όσο διαμένει ακόμα στο ξενοδοχείο. Ουσιαστικά μειώνει τις αρνητικές κριτικές και αυξάνει τις θετικές. Η ανταπόκριση των πελατών ενός ξενοδοχείου είναι τόσο μεγάλη στο HotelFeedback που οι κριτικές άλλων ιστοσελίδων όπως του Tripadvisor είναι ελάχιστες και χρονικά παλαιές. Ο σκοπός του HotelFeedback δεν είναι μόνο να βελτιώσει τις κριτικές στο Tripadvisor, αλλά να βοηθήσει τον ξενοδόχο να βελτιώσει τις υπηρεσίες του και να διαχειριστεί ο ίδιος, όπως επιθυμεί, τις πραγματικές επώνυμες κριτικές που κάθε μέρα έχει στο ξενοδοχείο του με τη χρήση του HotelFeedback», προσθέτει.

Η μέχρι τώρα ανταπόκριση των ξενοδόχων στην Ελλάδα και το εξωτερικό είναι ενθαρρυντική, με τον νεαρό Θεσσαλονικιό και την ομάδα του να αναγνωρίζουν την ανάγκη της αγοράς για ένα τέτοιο λογισμικό.

«Οι ξενοδόχοι ενθουσιάζονται με την ιδέα να μαθαίνουν πρώτοι τις κριτικές των πελατών τους, όσο αυτοί παραμένουν στο ξενοδοχείο. Μέχρι τώρα όλες τις πληροφορίες τις παίρνουν έμμεσα από τα εξειδικευμένα site κατόπιν εορτής και χωρίς καμία δυνατότητα ανάλυσής τους.

Η ξενοδοχειακή αγορά έχει τις ίδιες απαιτήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο. Το προϊόν γίνεται αμέσως αποδεκτό όπου το παρουσιάζουμε. Η πλατφόρμα είναι πολυγλωσσική και παραμετροποιείται εύκολα ανάλογα με τις ανάγκες κάθε αγοράς. Επαφές γίνονται με όλες τις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις και μέσα στο προσεχές διάστημα ευελπιστούμε να έχουμε χτίσει ένα πρωτοποριακό δίκτυο χρηστών. Αυτός είναι, άλλωστε, ο μεγάλος στόχος της ομάδα μας. Η επέκταση του οράματός μας, δίπλα σε ανθρώπους που θέλουν να προσφέρουν ολοένα και καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες τους», καταλήγει.

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Έντι Κιου της Apple προβλέπει ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα αντικαταστήσει το iPhone μέχρι το 2035

Τech & Science / Ο Έντι Κιου της Apple προβλέπει ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα αντικαταστήσει το iPhone μέχρι το 2035

Ο αντιπρόεδρος της Apple προειδοποιεί για ριζικές αλλαγές στη βιομηχανία της τεχνολογίας εξαιτίας της Τεχνητής Νοημοσύνης, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο αντικατάστασης του iPhone
LIFO NEWSROOM
Οι παράξενες εμμονές χρηστών με το ChatGPT προκαλούν ανησυχία

Τech & Science / Οι παράξενες εμμονές χρηστών με το ChatGPT προκαλούν ανησυχία

Σε αναρτήσεις χρηστών στο Reddit περιγράφονται περιπτώσεις όπου άτομα πιστεύουν ότι έχουν επιλεγεί από την Τεχνητή Νοημοσύνη για «ιερές αποστολές» ή έχουν λάβει «μυστικά σχέδια» για διαστημικές συσκευές και τηλεμεταφορείς
LIFO NEWSROOM
Τεχνητή Νοημοσύνη: Πώς να ανακτήσετε τον έλεγχο του εγκεφάλου σας στην περίπτωση που είστε εθισμένοι στο ChatGPT

Τech & Science / Τεχνητή Νοημοσύνη: Πώς να ανακτήσετε τον έλεγχο του μυαλού σας στην περίπτωση που είστε εθισμένοι στο ChatGPT

Η επίτευξη μίας υγιούς ισορροπίας με την τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί μεγάλη πρόκληση για τη νέα γενιά σήμερα, υπάρχουν όμως δύο τρόποι με τους οποίους να συμβεί
LIFO NEWSROOM
Οι άνθρωποι στην ανατολική Μεσόγειο χρησιμοποιούσαν κασσίτερο από τη Βρετανία πριν από 3.000 χρόνια

Τech & Science / Οι άνθρωποι στην ανατολική Μεσόγειο χρησιμοποιούσαν κασσίτερο από τη Βρετανία πριν από 3.000 χρόνια

Επιστήμονες λύνουν το αρχαίο «πρόβλημα του κασσίτερου»: Ο κασσίτερος από την Κορνουάλη διακινούνταν στη Μεσόγειο από την Εποχή του Χαλκού, αλλάζοντας την εικόνα της προϊστορικής Βρετανίας
LIFO NEWSROOM
Τι μας μαθαίνουν οι γορίλες για τις ανθρώπινες φιλίες και την κοινωνική μας φύση;

Τech & Science / Τι μας μαθαίνουν οι γορίλες για τις ανθρώπινες φιλίες και την κοινωνική μας φύση

Μελέτη 20 ετών σε ορεινούς γορίλες αποκαλύπτει πώς οι κοινωνικές σχέσεις επηρεάζουν την υγεία και την αναπαραγωγή – και τι σημαίνει αυτό για την ανθρώπινη κοινωνική συμπεριφορά
LIFO NEWSROOM
Αποκάλυψη από τις στάχτες του Βεζούβιου: Ανάγνωση παπύρου αποδίδει έργο του αρχαίου Έλληνα φιλοσόφου Φιλόδημου

Τech & Science / Αποκάλυψη από τις στάχτες του Βεζούβιου: Ανάγνωση παπύρου αποδίδει έργο του αρχαίου Έλληνα φιλοσόφου Φιλόδημου

Με τη βοήθεια ακτινογραφιών και τεχνητής νοημοσύνης, ερευνητές αποκωδικοποίησαν έναν καμένο πάπυρο από την Ηράκλεια, αποκαλύπτοντας έργο του Φιλόδημου, μαθητή του Επίκουρου
LIFO NEWSROOM