Έρχονται ρούχα που συνδέονται στο Ίντερνετ

Έρχονται ρούχα που συνδέονται στο Ίντερνετ Facebook Twitter
Αυτό είναι το "Bright BMBR", το μπουφάν που υπόσχεται να αλλάξει όσα ξέραμε για τα ρούχα
0

Φανταστείτε ότι μόλις αγοράσετε ένα μπουφάν της αγαπημένης σας φίρμας. Την πρώτη φορά που το φοράτε, σκανάρετε την ταμπελίτσα που είναι ραμμένη στο εσωτερικό του με το κινητό σας και αυτομάτως μπορείτε να γνωρίζετε πληροφορίες για τον σχεδιαστή, πώς η φίρμα και γιατί επέλεξε τα συγκεκριμένα υλικά για να το κατασκευάσει, καθώς και λεπτομέρειες για το πού και από ποιους ράφτηκε αυτό το ρούχο. Κατόπιν, φανταστείτε ότι φοράτε τα ακουστικά και ακούτε το playlist που η εταιρεία ρούχων έφτιαξε πιστεύοντας ότι αυτά τα τραγούδια εκφράζουν αυτή τη σειρά ρούχων. 

Μετά σκεφτείτε το εξής: την επομένη κάποιος κατά λάθος λεκιάζει το καινούριο μπουφάν σας. Εσείς, επιστρέφοντας σπίτι το ρίχνετε στο πλυντήριο και εκείνο αυτομάτως "επικοινωνεί" με την ηλεκτρική συσκευή και επιλέγει μόνο του το πρόγραμμα πλύσης που του αντιστοιχεί...  Τεχνολογικό ανέκδοτο; Όχι και τόσο. 

Αυτό είναι το φουτουριστικό όραμα του brand Avery Dennison, που κατασκευάζει υψηλής απόδοσης αυτοκόλλητα υλικά και δίνει επίσης υψηλής τεχνολογίας λύσεις για δύσκολες και απαιτητικές εφαρμογές. Η εταιρεία πιστεύει ότι δεν βρισκόμαστε μακριά από το σημείο εκείνο που τα ρούχα μας θα συνδέονται απευθείας με το ίντερνετ, ενώ η Rana Sidahmed, η διευθύντρια δημιουργικού της εταιρείας είναι σίγουρη ότι αυτό είναι το μέλλον. 

Ας σημειωθεί δε ότι η Avery Dennison συνεργάζεται ήδη με εταιρείες ένδυσης όπως η Nike, η Under Armour και η Hugo Boss και ξεκινώντας ένα τόσο μεγαλόπνοο εγχείρημα, βάζει σε σκέψεις συνεργασίας όλους τους μεγάλους συνεργάτες της. Ακόμη και καταστήματα στα οποία η "συνδεσιμότητα" παίζει μεγάλο ρόλο σε όλα τα πεδία εξυπηρέτησης των πελατών

Και η αλήθεια είναι αυτή: ήδη έχουν κατασκευαστεί τέτοιου είδους ρούχα, μόνο που για την ώρα το όλο εγχείρημα βρίσκεται σε πειραματικό στάδιο. Στις 2 Νοεμβρίου Avery Dennison αποκάλυψε ένα μικρό "έξυπνο" bomber jacket, με την κωδική ονομασία "Bright BMBR". Το μπουφάν δημιουργήθηκε με τη βοήθεια του fashion brand Rochambeau και της εταιρείας Evrthing, στο Λονδίνο, μίας startup εταιρείας που ειδικεύεται σε γκάτζετ και σε οτιδήποτε αφορά το διαδίκτυο. Το μπουφάν είχε το πλεονέκτημα ενός τσιπ -σαν αυτό που χρησιμοποιείται για τις συναλλαγές μας με κάρτα- και εξατομικευμένο κωδικό, δίνοντας στον ιδιοκτήτη του το προνόμιο ενός VIP πάσου. Με αυτόν τον τρόπο, όποιος το φορούσε, μπορούσε να μπαινοβγαίνει ανενόχλητος, χωρίς να χρειαστεί να επιδείξει το παραμικρό στοιχείο ταυτότητας, σε διάφορα σημεία της Νέας Υόρκης, από μουσεία και εστιατόρια, μέχρι καταστήματα δώρων και πολλά ακόμη.  

Έρχονται ρούχα που συνδέονται στο Ίντερνετ Facebook Twitter
Το όραμα είναι στο μέλλον να φοράμε ρούχα που μας επιτρέπουν συναλλαγές σε όλα τα επίπεδα, ακριβώς λόγω συνδεσιμότητας

Το "Bright BMBR" θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένο αριθμό τεμαχίων στην αγορά φέτος τον Δεκέμβριο -για την ακρίβεια η εταιρεία έχει ήδη έτοιμα μόλις 15 μπουφάν- στην τιμή των 630 δολαρίων, όμως, και όπως όλοι οι εμπλεκόμενοι στην κατασκευή του αποκαλύπτουν, "αυτό είναι μόνο η αρχή". Πριν από λίγο καιρό η Avery Dennison σε συνεργασία με την Evrthing ανακοίνωσαν το όραμα του συνολικού σχεδίου τους που δεν είναι άλλο από το να κατασκευάσουν -ως συνδέσιμα με το ίντερνετ πλέον- τουλάχιστον 10 δις τεμάχια ρούχων και αξεσουάρ. Στα περισσότερα από αυτά θα γίνει χρήση της ήδη υπάρχουσας τεχνολογίας, ωστόσο, οι εμπλεκόμενοι αναζητούν καινοτομίες από τεχνολογικές εταιρείες σε όλον τον κόσμο που θα κάνουν τα ρούχα τους πραγματικά μοναδικά, τόσο για την αισθητική όσο και για την αποτελεσματικότητα τους. 

Ας σημειωθεί δε ότι η Avery Dennison συνεργάζεται ήδη με εταιρείες ένδυσης όπως η Nike, η Under Armour και η Hugo Boss και ξεκινώντας ένα τόσο μεγαλόπνοο εγχείρημα, βάζει σε σκέψεις συνεργασίας όλους τους μεγάλους συνεργάτες της. Ακόμη και καταστήματα στα οποία η "συνδεσιμότητα" παίζει μεγάλο ρόλο σε όλα τα πεδία εξυπηρέτησης των πελατών: όπως σε ένα υποκατάστημα "Rebecca Minkoff" που από το 2014 έχει δημιουργήσει διαδραστικά δοκιμαστήρια, στα οποία ο πελάτης χρησιμοποιεί τους καθρέφτες σαν touch - screen κινητά για να βρει με ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια αυτό που αναζητά: μέγεθος, χρώμα, τιμές των ρούχων και των προϊόντων είναι όλα -κυριολεκτικά- στα χέρια του. 

Αυτό που η Avery Dennison προσπαθεί να κάνει, είναι τη συγκεκριμένη εμπειρία να τη μεταφέρει στο πολλαπλάσιο της έξω από τα καταστήματα, στην κανονική ζωή, γνωρίζοντας, ωστόσο ότι το εγχείρημα της για ρούχα "υψηλής συνδεσιμότητας" θα έχει πολλά εμπόδια να ξεπεράσει, αλλά, τουλάχιστον, κάποιος ξεκινά να κάνει πραγματικότητα, αυτό που μέχρι χθες έμοιαζε βγαλμένο από sci-fi ταινία...  

Με στοιχεία από το Qz.com

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βόρειος Λευκός Ρινόκερος: Το πρότζεκτ για να μην εξαφανιστεί το πιο απειλούμενο ζώο στον πλανήτη

Τech & Science / Βόρειος Λευκός Ρινόκερος: Το πρότζεκτ για να μην εξαφανιστεί το πιο απειλούμενο ζώο στον πλανήτη

Μια διεθνής ομάδα επιστημόνων και η Colossal Biosciences στοχεύουν να φέρουν ξανά στη ζωή τον βόρειο λευκό ρινόκερο μέσα σε τέσσερα χρόνια, χρησιμοποιώντας γονιδιακή επεξεργασία και παρένθετες μητέρες
LIFO NEWSROOM
ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΥΑΛΟ

Τech & Science / Παιχνίδια εγκεφάλου: Νέα μελέτη δείχνει πώς «ξυπνούν» τον νου και καθυστερούν τη γήρανση

Μια νέα μελέτη αποκαλύπτει ότι συγκεκριμένα brain games, όπως αυτά του BrainHQ, μπορούν να αυξήσουν τη δραστηριότητα της ακετυλοχολίνης στον εγκέφαλο, επιβραδύνοντας τη γνωστική εξασθένηση και ενισχύοντας τη μνήμη και την προσοχή
LIFO NEWSROOM
Νέα μελέτη: Η διακοπή του καπνίσματος μειώνει τον κίνδυνο άνοιας

Τech & Science / Νέα μελέτη: Η διακοπή του καπνίσματος μειώνει τον κίνδυνο άνοιας

Νέα διεθνής μελέτη δείχνει ότι όσοι σταματούν το κάπνισμα στη μέση ηλικία μειώνουν στο μισό τη φθορά του εγκεφάλου και μέσα σε 10 χρόνια έχουν ίδιες πιθανότητες για άνοια με όσους δεν κάπνισαν ποτέ
LIFO NEWSROOM
Ο ανθρώπινος εγκέφαλος μπορεί να διαχειριστεί μέχρι 150 φίλους

Τech & Science / Ο ανθρώπινος εγκέφαλος μπορεί να διαχειριστεί μέχρι 150 φίλους

Η θεωρία των 150 φίλων του Robin Dunbar δείχνει πώς ο ανθρώπινος εγκέφαλος περιορίζει τον αριθμό των σταθερών κοινωνικών σχέσεων, ενώ η προσωπική επαφή παραμένει απαραίτητη ακόμη και στην ψηφιακή εποχή
LIFO NEWSROOM
Τα μικροπλαστικά φτάνουν μέχρι τον εγκέφαλο - Ίσως συνδέονται με κατάθλιψη και καρδιοπάθειες

Τech & Science / Τα μικροπλαστικά φτάνουν μέχρι τον εγκέφαλο - Ίσως συνδέονται με κατάθλιψη και καρδιοπάθειες

Μικροπλαστικά βρέθηκαν στο αίμα, στον εγκέφαλο και στο έντερο των ανθρώπων - Νέες έρευνες συνδέουν τα πλαστικά σωματίδια με την κατάθλιψη, την άνοια και τον καρκίνο
LIFO NEWSROOM
Εγκεφαλική εξέταση προβλέπει τις σεξουαλικές παρενέργειες των αντικαταθλιπτικών

Τech & Science / Εγκεφαλική εξέταση προβλέπει τις σεξουαλικές παρενέργειες των αντικαταθλιπτικών

Νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι μια απλή εγκεφαλική εξέταση θα μπορούσε να προβλέψει ποιοι ασθενείς θα εμφανίσουν σεξουαλικές παρενέργειες από αντικαταθλιπτικά φάρμακα, ανοίγοντας τον δρόμο για πιο εξατομικευμένη θεραπεία κατά της κατάθλιψης
LIFO NEWSROOM
Microsoft: τέλος στην υποστήριξη των Windows 10 από την Τρίτη - Τι πρέπει να κάνουν οι χρήστες

Τech & Science / Microsoft: Τέλος στην υποστήριξη των Windows 10 από την Τρίτη - Τι πρέπει να κάνουν οι χρήστες

Οι υπολογιστές που θα συνεχίσουν να λειτουργούν με Windows 10 δεν θα λαμβάνουν κρίσιμες ενημερώσεις, γεγονός που αυξάνει τον κίνδυνο παραβιάσεων και κακόβουλων επιθέσεων
LIFO NEWSROOM
Καρκίνος του μαστού: Αύξηση των περιστατικών καρκίνου σε νεότερες ηλικίες

Τech & Science / Καρκίνος του μαστού: Αύξηση των περιστατικών σε νεότερες ηλικίες

«Το φαινόμενο είναι ανησυχητικό, αφού συχνά οι νεότερες ηλικίες δεν περιλαμβάνοται στα προγράμματα προληπτικού ελέγχου, από την άλλη φαίνεται μία σημαντική μείωση της θνησιμότητας στις ασθενείς αυτών των ηλικιών», εξηγεί ο πρόεδρος της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας
LIFO NEWSROOM
Οι φόβοι της Silicon Valley: Γιατί οι δισεκατομμυριούχοι της τεχνολογίας χτίζουν καταφύγια

Τech & Science / Οι φόβοι της Silicon Valley: Γιατί οι δισεκατομμυριούχοι της τεχνολογίας χτίζουν καταφύγια

Από το υπόγειο συγκρότημα του Μαρκ Ζούκερμπεργκ στη Χαβάη μέχρι τις επενδύσεις της Silicon Valley στη Νέα Ζηλανδία, η νέα τεχνολογική ελίτ φαίνεται να προετοιμάζεται για το απίθανο
LIFO NEWSROOM