ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Μήπως ήρθε η ώρα για μαγιό;

Μήπως ήρθε η ώρα για μαγιό; Facebook Twitter
0



To MYKSA designers brand μόλις κυκλοφόρησε τη νέα του συλλογή με μαγιό, Chic Erotic [] Swimwear S/S2016 Collection. Η σειρά αποτελείται αποκλειστικά από ολόσωμα μαγιό, girly και θηλυκά. Το ελληνικό brand έγινε γνωστό στην εγχώρια αγορά με τη συλλογή από οικολογικές, εντυπωσιακές γούνες που κυκλοφόρησαν τον χειμώνα του 2014. Με τα νέα τους μαγιό οι MYKSA designers προτείνουν ένα σέξι λουκ για την παραλία που παραπέμπει στα '80s. Τα εντυπωσιακά χρώματα και η σέξι εφαρμογή υπόσχονται ένα «καυτό» καλοκαίρι και, σε συνδυασμό με τα υψηλής ποιότητας υλικά, δίνουν στις γυναίκες τη δυνατότητα να τα φορέσουν και εκτός παραλίας.

Πίσω από το brand MYKSA βρίσκονται η fashion designer Αγγελική Κοτρώνη και η fashion stylist & blogger Αγγελική Νταούτη. Αποφάσισαν να φτιάξουν μαγιό, αρχικά για να τα φοράνε οι ίδιες. «Σκεφτήκαμε την πλευρά του καταναλωτή. Παρατηρήσαμε ότι η αγορά μάς έδινε ελάχιστες επιλογές σε ολόσωμα μαγιό με ύφος και χαρακτήρα και πολύ απλά φτιάξαμε αυτό που θα φοράγαμε εμείς» λένε οι δύο σχεδιάστριες. «Φτιάξαμε ολόσωμα μαγιό με ιδιαίτερα σέξι πατρόν που κολακεύουν το σώμα και συνδυάσαμε τις vintage επιρροές με τον σύγχρονο σχεδιασμό. Χαιρόμαστε γιατί καταφέραμε να χρησιμοποιήσουμε υλικά εξαιρετικής ποιότητας σε μεγάλη ποικιλία έντονων χρωμάτων».

Η συλλογή μας είναι μια προσπάθεια να παροτρύνουμε τις γυναίκες να πειραματιστούν με τη θηλυκή τους πλευρά και να νιώσουν άνετα με τις τέλειες ατέλειές τους. Ο Baz Luhrmann, στο τραγούδι του "Everybody's free to wear sunscreen", τα λέει πολύ καλά: "Απόλαυσε το σώμα σου. Χρησιμοποίησέ το με οποιονδήποτε τρόπο μπορείς. Μην το φοβάσαι ή τι πιστεύουν οι άλλοι γι' αυτό. Είναι το ωραιότερο εργαλείο που θα σου ανήκει ποτέ"


Το σέξι στοιχείο στα μαγιό των MYKSA designers είναι πολύ έντονο. Θέλησαν να φτιάξουν μια συλλογή επηρεασμένη από τον έρωτα, το σεξ και την αγάπη όπως οι ίδιες τα αντιλαμβάνονται στη σημερινή κοινωνία. «Από τη μια βλέπεις τις κοινωνικές πιέσεις και τα σεξιστικά στερεότυπα και από την άλλη την υπερβολική εκδήλωση σεξουαλισμού και την καταπίεση των αγνών συναισθημάτων. Το μήνυμα του πρότζεκτ μας είναι "Be your own lobster & feel free". Πιστεύουμε ότι το σέξι, αλλά φινετσάτο στοιχείο είναι κάτι το οποίο λείπει από τη καθημερινότητα της σύγχρονης γυναίκας και, δυστυχώς, το σέξι είναι συνήθως συνδεδεμένο με την έλλειψη καλαισθησίας. Η συλλογή μας είναι μια προσπάθεια να παροτρύνουμε τις γυναίκες να πειραματιστούν με τη θηλυκή τους πλευρά και να νιώσουν άνετα με τις τέλειες ατέλειές τους. Ο Baz Luhrmann, στο τραγούδι του "Everybody's free to wear sunscreen", τα λέει πολύ καλά: "Απόλαυσε το σώμα σου. Χρησιμοποίησέ το με οποιονδήποτε τρόπο μπορείς. Μην το φοβάσαι ή τι πιστεύουν οι άλλοι γι' αυτό. Είναι το ωραιότερο εργαλείο που θα σου ανήκει ποτέ"».

Μήπως ήρθε η ώρα για μαγιό; Facebook Twitter

Πολύ έντονη είναι η επιρροή των '80s και γενικότερα του vintage στοιχείου. «Πιστεύουμε στις σταθερές αξίες κάποιων πραγμάτων και στον ρομαντισμό του παρελθόντος» λένε. «Επιπλέον, η μούσα για ένα μεγάλο μέρος του πρότζεκτ μας είναι η Carol Doda, μια γυμνόστηθη χορεύτρια με δραστηριότητα στο Σαν Φρανσίσκο από το 1960 μέχρι 1980. Η Doda ήταν πρωτοπόρος στην εποχή της και έγινε γνωστή ως η πρώτη γυμνόστηθη show woman. Σίγουρα, τα πρότζεκτ μας βασίζονται σε ένα ισχυρό γυναικείο πρότυπο, όσον αφορά την εικόνα. Απευθυνόμαστε σε οποιαδήποτε γυναίκα θέλει να ξεχωρίζει και να ζει με τους δικούς της κανόνες, να είναι αυθεντική και ελεύθερη, δυνατή και ανεξάρτητη, να μην υπακούει σε στερεότυπα, να νιώθει και να εκφράζεται με τον δικό της μοναδικό, θηλυκό τρόπο. Φυσικά, η Ελληνίδα και το λατρεμένο μεσογειακό σώμα είναι μία από τις σημαντικότερες επιρροές μας».

Οι MYKSA Designers στοχεύουν στην προώθηση των προϊόντων τους στη διεθνή αγορά, κάτι το οποίο, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο κλάδος τους στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, το καταφέρνουν συστηματικά. «Για μας, η σημερινή δυσκολία είναι η αυριανή εμπειρία. Οι δυσκολίες μάς κάνουν επαγγελματίες. Σύντομα θα μπορεί οποιοσδήποτε να προμηθευτεί τα μαγιό μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, σε επιλεγμένα καταστήματα και στον χώρο μας, κατόπιν ραντεβού».

Μήπως ήρθε η ώρα για μαγιό; Facebook Twitter
Μήπως ήρθε η ώρα για μαγιό; Facebook Twitter
Μήπως ήρθε η ώρα για μαγιό; Facebook Twitter
Μήπως ήρθε η ώρα για μαγιό; Facebook Twitter
Μήπως ήρθε η ώρα για μαγιό; Facebook Twitter

Info:
https://tictail.com/s/myksa

MYKSA Showroom: Βουλής 45-47, Αθήνα, +30 694 1686268, +30 693 9174420, Facebook, [email protected], Instagram: @Myksaclothes.

0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ