Η Helen Mirren μιλάει για την μία γυμνή σκηνή που δεν είχε κανένα πρόβλημα να γυρίσει.

Η Helen Mirren μιλάει για την μία γυμνή σκηνή που δεν είχε κανένα πρόβλημα να γυρίσει. Facebook Twitter
0

Φέτος το φθινόπωρο η Helen Mirren, στην ηλικία των 70 πλέον, ανακοίνωσε ότι δεν προτίθεται να συμμετέχει ξανά σε σκηνές που περιλαμβάνουν γυμνό. "Το καλό με το να μεγαλωνεις είναι αυτό ακριβώς, δεν χρειάζεται πια να κάνεις τέτοια...τα κάλλη μου είναι αποκλειστικά και μόνο για τον άνδρα μου." δήλωσε τον Σεπτέμβριο.

 

Παρότι φαίνεται ανακουφισμένη που έληξε η εποχή αυτή, η διακεκριμένη ηθοποιός δεν θυμάται με απέχθεια όλες τις γυμνές σκηνές της. Σε μια νέα συνέντευξη η Mirren παραδέχεται ότι το να γδυθεί για το ερωτικό ιστορικό δράμα του 1979 Caligula δεν την είχε ενοχλήσει καθόλου. Παρά τις εξαιρετικά αρνητικές κριτικές που δέχθηκε όταν προβλήθηκε, η αμφιλεγόμενη ταινία με τον Malcolm McDowell και τον Peter O'Toole σε παραγωγή του ιδρυτή του Penthouse Bob Guccione έχει έκτοτε αποκτήσει οπαδούς που την θεωρούν cult. Σε ότι αφορά τον λόγο για τον οποίο η Mirren δεν ενοχλήθηκε καθόλου στις γυμνές σκηνές της σε αυτό το εμφανώς σεξουαλικό δράμα είναι απλός: "Όλοι ήταν γυμνοί. Ήταν σαν να πηγαίνεις κάθε μέρα σε κατασκήνωση γυμνιστών. Σε αυτή την ταινία ένιωθες ντροπή αν ήσουν ντυμένος." Λίγο μετά τα γυρίσματα η ηθοποιός περιέγραψε την αμφιλεγόμενη ταινία ως "ακαταμάχητο μίγμα τέχνης και γεννητικών οργάνων."

 

Η Helen Mirren μιλάει για την μία γυμνή σκηνή που δεν είχε κανένα πρόβλημα να γυρίσει. Facebook Twitter
Η Ηelen Mirren σήμερα

  

Τα επόμενα χρόνια, καθώς σάρωνε μυριάδες βραβεία με την συγκλονιστική υποκριτική δεινότητα της, η κάτοχος βραβείου Tony παρέμεινε πιστή στο συγκεκριμένο project όπου υποδύθηκε την σύζυγο του Καλιγούλα, Καισωνία. "Δεν είπα ποτέ ούτε μία κακή κουβέντα για τον Caligula. Ήμουν πολύ νέα όταν γυρίστηκε, όχι τόσο ηλικιακά αλλά σε επίπεδο κινηματογραφικής εμπειρίας. Και ξέρετε κάτι; Ήταν σπουδαία εμπειρία. Ήταν σαν να καταδύεσαι στη Κόλαση του Δάντη από πολλές απόψεις." Η ηθοποιός που ήταν κοντά στα τριάντα όταν συμμετείχε στο Caligula, είπε σε πρόσφατη συνέντευξη ότι όσο ήταν νέα δεν το θεωρούσε κάτι σπουδαίο να γδυθεί για κάποιον ρόλο. Θυμάται να αναρωτιέται "Έχει σημασία;" την πρώτη φορά που της ζήτησαν να εμφανιστεί τόπλες. "Έκανα γυμνές σκηνές από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκα στον κινηματογράφο... Ήταν η εποχή... Δεν ήταν τίποτα να τα πετάξεις όλα στο πι και φι." Αυτό δεν σημαίνει ότι ήταν απόλυτα άνετη. "Πάντα φοβόμουν. Πάντα" είπε η σταρ του Trumbo. "Δεν είναι και πολύ ευχάριστο να είσαι σε ένα πλατώ και να είσαι ένας από τους ελάχιστους γυμνούς εκεί"

 

Η Helen Mirren μιλάει για την μία γυμνή σκηνή που δεν είχε κανένα πρόβλημα να γυρίσει. Facebook Twitter
Λίγο μετά τα γυρίσματα του "Καλιγούλα" η ηθοποιός περιέγραψε την αμφιλεγόμενη ταινία ως "ακαταμάχητο μίγμα τέχνης και γεννητικών οργάνων."... Στη φωτογραφία, η Ηelen Mirren με τον Μalcolm MacDowell σε μια σκηνή της ταινίας

 

 

Οθόνες
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Pulp Fiction / Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Τη στιγμή που οι δύο υποψήφιοι Πρόεδροι, ο Μπάιντεν χιουμοριστικά και ο Τραμπ απειλητικά, επικαλούνται την προτίμησή της για να επηρεαστούν οι ψηφοφόροι των προεδρικών εκλογών, η Τέιλορ Σουίφτ ξεφουρνίζει ένα ακόμα μουσικό ημερολόγιο με επικάλυψη μελαγχολικής εκδίκησης έναντι των πρώην της και την ίδια synthpop μονοτονία που επιμένει να σπάει ρεκόρ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ