ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Καθένας του οποίου το εισόδημα βασίζεται στη δημοτικότητα (συμπεριλαμβανομένων και των συντακτών του παρόντος μέσου -εκτός αν εργάζονται εθελοντικά, οπότε ανακαλώ), εξ ορισμού ορίζει τη δημόσια τοποθέτησή του βάσει του εκάστοτε κοινού του. Αν το κοινό είναι lifestyle, προωθεί lifestyle. Αν το κοινό είναι αριστεριστές, προωθεί τον αριστερισμό. Αν το κοινό είναι φτωχοί, μάλλον το κλείνει το μαγαζί καθώς αυτοί που δουλεύουν σε 5 δουλειές ταυτόχρονια για να τα βγάλουν πέρα δεν προλαβαίνουν να τον ακούσουν/ διαβάσουν, πόσω μάλλον να αγοράσουν από τις διαφημίσεις του. Προσωπικά δεν καταλαβαίνω την τοποθέτηση του άρθρου, δεδομένου του ότι δουλειά των μιντιανθρώπων είναι να πουλήσουν, ο καθένας στον τομέα του. Και η οικονομική κρίση πουλάει μια χαρά.
Σχολιάζει ο/η