Ως μέλος της ομάδας Exarsis (facebook.com/ExarsisDesign) έχω κάνει μεγάλες προσπάθειες για το σύγχρονο ελληνικό αυτοκίνητο που δυστυχώς όπως όλα δείχνουν δύσκολα θα γίνει πραγματικότητα.Συνοψίζοντας τη σημερινή κατάσταση στη χώρα μας σε σχέση με την παραγωγή οχημάτων, έχουμε:- Τη Replicar Hellas η οποία φαίνεται απόλυτα υγιής κατασκευάζοντας ρέπλικες ιστορικών μοντέλων της Porsche και πουλώντας τις κυρίως σε πελάτες στο εξωτερικό.- Τη Νάμκο που πασχίζει να βγάλει το "νέο" Πόνυ στην παραγωγή (προφανώς κυρίως λόγω δικών τις λαθών δεν έχει ακόμη έγκριση τύπου από την Ε.Ε.)- Το Δημήτρη Κορρέ που μετά από 10 χρόνια εξέλιξης του εκπληκτικού P4 με την πρωτότυπη ανάρτηση, φαίνεται πως έχει κολλήσει στο θέμα της χρηματοδότησης ενώ το μοντέλο χρειαζόταν κάποιους μήνες ακόμη για να βγει στην παραγωγή.- Το project Sunnyclist, ένα ηλιακό τρίκυκλο το οποίο σε μορφή πρωτοτύπου έκανε αρκετές βόλτες στη χώρα μας και τώρα ανασχεδιασμένο από την εταιρεία Designlab φαίνεται να οδεύει προς την παραγωγή.Έχουμε τους κατάλληλους ανθρώπους που στο σωστό περιβάλλον θα μπορούσαν να σχεδιάσουν και να παράξουν ανταγωνιστικά οχήματα, βάζοντας και πάλι τη χώρα στο χάρτη της αυτοκίνησης. Δεν είναι λίγα τα παραδείγματα Ελλήνων στο εσωτερικό και στο εξωτερικού με φοβερή τεχνογνωσία πάνω στο αντικείμενο. Δυστυχώς η οικονομική κρίση αλλά και η έλλειψη διάθεσης από τους Έλληνες επιχειρηματίες, δεν αφήνουν σε κανένα το περιθώριο να δουλέψει σωστά με ένα βιώσιμο επιχειρηματικό σχέδιο και με όραμα για το μέλλον. Παρόλα αυτά όλοι εμείς που ασχολούμαστε με το κεφάλαιο "όχημα" δεν το βάζουμε κάτω και προσπαθούμε με υπομονή και αισιοδοξία να πετύχουμε τους στόχους μας.Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να διαβάσει τη διπλωματική μου εργασία από το 2013 με (πολύ σχετικό) θέμα "Σχεδίαση Επαγγελματικού Οχήματος Ελαφρού Τύπου για Παραγωγή στην Ελλάδα" σε pdf στο παρακάτω link:http://issuu.com/thanas_4/docs/________________________dpsd08059__/1
Σχολιάζει ο/η