Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

To Facebook ετοιμάζει τη δική του συνδρομητική υπηρεσία μουσικής

Προς ολοκλήρωση οι επαφές με τις μεγάλες δισκογραφικές εταιρείες

To Facebook ετοιμάζει τη δική του συνδρομητική υπηρεσία μουσικής

Μετά την ανακοίνωση ότι το Facebook ετοιμάζεται να λανσάρει μια νέα υπηρεσία μουσικών βίντεο που θα υποστηρίζεται από διαφημίσεις, μια νέα είδηση κυκλοφορεί σήμερα που αφορά ένα ακόμα πεδίο δράσης στο οποίο ετοιμάζεται να 'εισβάλλει' το κοινωνικό δίκτυο.

Όπως αναφέρουν πολλές πηγές από το χώρο της μουσικής βιομηχανίας, το κοινωνικό δίκτυο έχει ήδη στα σκαριά μια νέα υπηρεσία streaming μουσικής που σκοπεύει να ανταγωνιστεί το Spotify, το Apple Music και παρεμφερείς συνδρομητικές μουσικές πλατφόρμες. 

Πηγές από το εσωτερικό του κοιν. δικτύου, που δεν κατονομάζονται ανέφεραν στο έγκυρο σάιτ musically.com, που καταγράφει τις εξελίξεις της μουσικής βιομηχανίας, ότι οι συζητήσεις με τις μεγαλύτερες δισκογραφικές εταιρείες του κόσμου βρίσκονται ήδη σε προχωρημένο στάδιο και οδεύουν προς την ολοκλήρωσή τους, ενώ έχει "κλείσει" και το επιχειρηματικό μοντέλο της νέας υπηρεσίας, η οποία θα υποστηρίζεται από διαφημίσεις.

Αρκετές πηγές αναφέρουν επίσης, ότι η νέα υπηρεσία θα διατεθεί έως τα τέλη του έτους χωρίς όμως να έχει διευκρινιστεί ακόμα εάν το Facebook θα εξαγοράσει κάποια εδραιωμένη υπηρεσία streaming ή θα δημιουργήσει τη δική του πλατφρόμα που θα την ενσωματώσει στην γκάμα προϊόντων του.