Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Adobe: Το συνδρομητικό της μοντέλο σαρώνει

Η Adobe φαίνεται να συνεχίζει την ανοδική της πορεία από την ημέρα που άλλαξε τον τρόπο που προσφέρει το λογισμικό της.

Adobe: Το συνδρομητικό της μοντέλο σαρώνει

H πρόσφατη οικονομική αναφορά της Adobe, για το τρίμηνο που έληξε την 1η Σεπτεμβρίου 2017, δείχνει ένα ακόμα ρεκόρ εσόδων. Αναλυτικότερα, ο τεχνολογικός κολοσσός παρουσίασε αύξηση εσόδων από έτος σε έτος της τάξεως του 26%, που ισοδυναμεί με 1,84 δις δολάρια. Από αυτό το ποσό, τα 1,27 δις δολάρια προέρχονται από το τμήμα Digital Media, συμπεριλαμβανομένου του Creative Cloud, γεγονός που αποδεικνύει ότι το συνδρομητικό μοντέλο που χρησιμοποιεί φαίνεται ότι αποδίδει εξαιρετικά, ίσως περισσότερο από ότι και η ίδια η εταιρεία υπολόγιζε. το καθαρό ετήσιο εισόδημά της Adobe αυξήθηκε κατά 55% και τα λειτουργικά της έσοδα κατά 48%. Το συνδρομητικό μοντέλο φαίνεται πως απoδίδει τα μέγιστα, παρά την δυσαρέσκεια των χρηστών στην αρχή της εφαρμογής του. Επιπλέον, να σημειωθεί πως με τα νέα στατιστικά καταρρίπτεται το ρεκόρ 1,77 δις δολαρίων του δεύτερου τριμήνου. Κοιτάζοντας το τέταρτο και τελευταίο τρίμηνο του έτους η Adobe μόνο θετικά αποτελέσματα περιμένει, αφού όπως δείχνουν οι προβλέψεις των αναλυτών τα έσοδα θα φθάσουν το αστρονομικό ποσό των 1,95 δις. δολαρίων. Βέβαια, θα πρέπει να σκεφτούμε ότι η μονοπωλιακή θέση της Adobe στον τομέα του Desktop Publishing και του Image Processing πιστώνεται για τα παραπάνω εντυπωσιακά οικονομικά στοιχεία, και καλό είναι να σκεφτεί κάποιος κατά πόσον λειτουργεί στη συγκεκριμένη αγορά ο ανταγωνισμός.

Υπενθυμίζουμε ότι η Adobe προσφέρει στους φωτογράφους μέσω του Creative Cloud το Photography Plan, το οποίο περιλαμβάνει τα Adobe Photoshop και Adobe Lightroom, με συνδρομή 12.39 ευρώ ανά μήνα. Θα το βρείτε εδώ.