Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Maestro: Το μεγάλο σπίτι της οικογένειας δεν βρίσκεται καν στους Παξούς –Αγρόκτημα, παλιό ορυχείο, στο Λαύριο

Τα εσωτερικά πλάνα από το σπίτι, όπως αποκάλυψε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης, δεν είναι στο νησί των Επτανήσων

Maestro: Το μεγάλο σπίτι της οικογένειας δεν βρίσκεται καν στους Παξούς –Αγρόκτημα, παλιό ορυχείο, στο Λαύριο

Πριν από 15 ημέρες, η σειρά Maestro έκανε πρεμιέρα στη συχνότητα του Mega, πλημμυρίζοντας σχόλια τα social media, ενώ μονοπώλησε και τις συζητήσεις της επόμενης ημέρας.

Από την πρώτη σκηνή το Maestro έδειξε ότι πρόκειται για μια παραγωγή, όπου είναι μελετημένη η παραμικρή λεπτομέρεια και η αλήθεια είναι ότι κανείς δεν περίμενε κάτι λιγότερο από τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη και την ομάδα που τον πλαισιώνει.

Κάθε σκηνή και κάθε πλάνο είναι άρτια, αποπνέοντας την έμπνευση αλλά και τον χρόνο και τη δουλειά που βρίσκεται από πίσω. Οι συνεργάτες του και φυσικά ο ίδιος ο δημιουργός ήταν εκείνοι που επέλεξαν ένα μοναδικό σπίτι προκειμένου να στεγάσουν τις ιστορίες της οικογένειας του Φάνη (Φάνη Μουρατίδη) και της Σοφίας (Μαρίσσας Τριανταφυλλίδου).

Φωτ: Instagram @Maestro

Φωτογραφίες: Το κτήμα που γυρίζεται το Maestro

Μπορεί η ιστορία του Maestro να ξετυλίγεται στους Παξούς, ωστόσο, το απίστευτης ομορφιάς σπίτι που βλέπουμε να παίζει πιάνο η Κλέλια (Κλέλια Ανδριολάτου) υπό το άγρυπνο βλέμμα της «Χάρις» (Χάρις Αλεξίου) βρίσκεται στο Λαύριο.

Την αποκάλυψη την έκανε ο ίδιος ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης, κατά τη διάρκεια της συνέντευξής του στο Στούντιο 4, όπου και είπε ότι πρόκειται για ένα κτήμα στην Αττική. «Το σπίτι της Αλεξίου τα εσωτερικά όλα και του Φάνη και της Μαρίσας, το μεγάλο το σπίτι είναι η Sinterina, ένα εξαιρετικό αγρόκτημα», ανέφερε.

Το κτήμα βρίσκεται 40 λεπτά από την Αθήνα και αποτελείται από τρεις ξεχωριστές κατοικίες, δύο ξενώνες και ένα μικρό εκκλησάκι, όλα χωρισμένα από ιδιωτικούς κήπους και αίθρια.

Πριν πάρει τη σημερινή του μορφή, το κτήμα λειτουργούσε ως ορυχείο όπου γινόταν εξόρυξη αργύρου, ο οποίος στελνόταν στο λιμάνι του Λαυρίου, όπου συλλεγόταν.

Οι ιδιοκτήτες του κτήματος θέλησαν να διατηρήσουν την ταυτότητά του και τον μοναδικό του χαρακτήρα. Μάλιστα έχουν διατηρήσει μια ψηλή μεταλλική κατασκευή σε έναν από τους κήπους –ένα παλιό ασανσέρ που μετέφερε εργάτες και μέταλλα μέσα και έξω από τις σήραγγες κάτω από το έδαφος.