Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Οι καλύτερες μέρες της ντίσκο: Η νυχτερινή Νέα Υόρκη μέσα από τον φακό του Bill Bernstein

Από το Studio 54 μέχρι το Paradise Garage, ο Bernstein ήταν εκεί για να καταγράψει την απόλυτη κορύφωση της ντίσκο σκηνής της Νέας Υόρκης στα τέλη της δεκαετίας του '70.

Οι καλύτερες μέρες της ντίσκο: Η νυχτερινή ζωή της Νέας Υόρκης μέσα από τις φωτογραφίες του Bill Bernstein

Διαθέσιμο τώρα, για πρώτη φορά σε σκληρή έκδοση και αποκλειστικά στο DStore, το βιβλίο «Last Dance» καταγράφει σε 135 σελίδες το στυλ, τη μόδα, τη διασκέδαση και τη μουσική της κουλτούρας των κλαμπ της Νέας Υόρκης του 1970.

Η έκδοση αυτή θα υπογράφεται από τον ίδιο τον Bill Bernstein και είναι διαθέσιμη για online παραγγελία.

Με εμβληματικές εικόνες από τα Studio 54, Paradise Garage, Mudd Club, Fun House, Xenon, Empire Roller Disco και πολλά άλλα, αυτή η προσωπική συλλογή εικόνων είναι επιμελημένη από τα αρχεία του Bill Bernstein. Μια συλλογή από πολλές από τις αγαπημένες του εικόνες που απαθανάτισε σε φιλμ από την «απελευθερωμένη και χωρίς λογοκρισία» κουλτούρα των κλαμπ της θρυλικής νυχτερινής ζωής της Νέας Υόρκης του '70, με πολλές φωτογραφίες που δημοσιεύονται πρώτη φορά.

Με έναν πρόλογο από τη Honey Dijon και έναν επίλογο από τον Simon Dunmore της Defected Records/Glitterbox, το «Last Dance» είναι «must have» για όλους όσοι αγαπούν τα πάρτι, λατρεύουν να χορεύουν και να νιώθουν αυτά τα καταπληκτικά high-energy vibes, καθώς και για όσοι θέλουν να θυμηθούν τα παλιά και να αναπολήσουν εκείνες τις ξεχωριστές νύχτες του παρελθόντος.

Χορευτής με ρόλερ, Empire, 1979. Bill Bernstein: «Εδώ μπορείτε να δείτε κάποιες από τις φιγούρες που έκαναν στη σκηνή με ρόλερ, σε χώρους όπως το Empire στο Μπρούκλινκ που ενέπνευσαν αργότερα τις hip-hop κινήσεις».
Le Clique #1, 1979: Η έκσταση ενός χορευτή στο Le Clique.
DJ στο Sybil's, 1979: «Το Sybil's βρισκόταν στο υπόγειο του ξενοδοχείου Hilton και διέθετε μία από τις ελάχιστες γυναίκες DJs της εποχής - η ταυτότητά της παραμένει μυστήριο».
 
Ο DJ Larry Levan στο Paradise Garage, 1979: «Ο Larry ήταν ένας απίστευτος DJ και οι χορευτές στο Paradise Garage ήταν σαν το εκκλησίασμα του. Η επιρροή του στη σημερινή χορευτική μουσική ήταν πάρα πολύ σημαντική».
Στην πίστα του Paradise Garage, 1979: «Το Garage είχε κανονισμό που απαγόρευε τη λήψη φωτογραφιών για την προστασία της ιδιωτικότητας των θαμώνων. Αυτή είναι μια φωτογραφία που κατάφερα να τραβήξω κρυφά φεύγοντας, αφού είχα τραβήξει το πορτρέτο του Larry Levan».
Χορεύτρια του Xenon, 1979: «Το Xenon ήταν γνωστό για το διαφορετικό κοινό του - από τρανς χορευτές μέχρι στρέιτ τραπεζίτες της Wall Street».
Cadillac στο Studio 54, 1979: «Στο Studio 54 ήταν εξαιρετικά δύσκολο να μπεις. Αμέσως μετά την άφιξη αυτής της λιμουζίνας, ο διάσημος που βρισκόταν μέσα πέρασε κατευθείαν».
 
Στην πίστα του Xenon #1, 1979: «Το πλήθος εδώ στο Xenon είναι εντελώς βυθισμένο στη στιγμή και μπόρεσα να τους παρατηρήσω διακριτικά».
Le Clique, 1979: «Το Le Clique ήταν ένας πρόδρομος της σημερινής pop-up κουλτούρας - ήταν ένα πάρτι που διοργανωνόταν σε διάφορους χώρους σε όλη την πόλη».
Τηλεφωνικός θάλαμος, La Folie, 1979: «Τα νέον γεννητικά όργανα στην οροφή κάνουν τον τηλεφωνικό θάλαμο στο La Folie να ξεχωρίζει!»
 
Fun House DJ Booth, 1979: «Αυτό είναι το DJ booth στο Fun House, μερικά χρόνια πριν ο Jellybean Benitez, ο οποίος αργότερα θα γινόταν ο φίλος της Madonna, γίνει ο μόνιμος DJ».
Miss J, Xenon, 1979: «Η Miss J ήταν τακτικός θαμώνας του Xenon, δεκαετίες πριν γίνει γνωστή στο America's Next Top Model».
 
Steve Rubell, Studio 54 DJ booth, 1979: «Ο Steve Rubell, συνιδιοκτήτης και πρόσωπο του Studio 54, σε άγρια ηδονιστική διάθεση».