Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Η αβάσταχτη μετριότητα της Lady Gaga

Όσο καλή και να είναι η διαφήμιση το προϊόν μετράει

Η Lady Gaga με την τελευταία προώθηση του νέου της δίσκου έκανε το εξής στους χρήστες του ίντερνετ: Τους ζάλισε τον έρωτα για να τους σερβίρει ξαναζεσταμένο φαγητό.

Μπορούσες να αποφύγεις αυτή την διαφήμιση; Κατηγορηματικά όχι.

Εκτός εάν δεν είχες ίντερνετ ή τηλεόραση. Διότι το βίντεο με την μέθοδο της Αμπράμοβιτς έπαιξε με ψηφιδωτό μέχρι και στα ελληνικά δελτία ειδήσεων.

Και μετά ήρθε η διαρροή του νέου της single. Το τελικό στάδιο της προώθησης(hint) και προσπαθούσαμε να κρατήσουμε το στόμα μας από το χασμουρητό. Όλο αυτό τον καιρό για το «Applause» γινόταν ο χαμός;

Η Lady Gaga εκτοξεύτηκε μέσα σε μια νύχτα στην κορυφή, στηριζόμενη κατά ένα πολύ μεγάλο μέρος στην εικόνα της. Μπερδεύοντας τον ήχο με την εικόνα πέτυχε δικαιολογημένα μια δυνατή αρχή. Η συνέχεια όμως ήταν μια αδιάκοπη προώθηση της εικόνας της και μόνο. Γέννημα-θρέμμα της ψηφιακής εποχής έχει προσβληθεί από τον ιό της αυτοπροβολής.

Δεν είναι η μόνη. Το ίντερνετ είναι ο καλύτερος τρόπος να διαφημίσεις την δουλειά σου παίζοντας με την εικόνα σου. Αυτό έκαναν για παράδειγμα τους τελευταίους μήνες και οι Daft Punk, οι οποίοι δεν είναι καινούριοι αλλά παίζουν με καινούρια κόλπα. Έκαναν μια μεγάλη προώθηση της νέας τους δουλειάς πετώντας κάθε φορά ένα κοκαλάκι στον ψηφιακό κόσμο. Δημιούργησαν και αυτοί μεγάλες προσδοκίες όμως στο τέλος δικαιώθηκαν. Διότι αυτό που μετράει στο τέλος δεν είναι η εικόνα αλλά η δουλειά που έχεις να παρουσιάσεις. Το προϊόν που θα δώσεις στον κόσμο έχει πάντα μεγαλύτερη αξία από την διαφήμιση του.

Επίλογος: Δεν είναι άσχημο ένα διάλειμμα όταν δεν έχεις να δώσεις κάτι σημαντικό στον κόσμο και έχεις μαζέψει φράγκα ακόμα και για τα δισέγγονα σου.