Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Γνωστά λογότυπα και ο έξυπνος επανασχεδιασμός τους.

Όλα αλλάζουν και όλα μένουν ίδια.

via

 

Είναι το Hipsterbranding το  tumblr του 22χρονου γερμανού σχεδιαστή Dave Spengeler.

 

Γνωστά λογότυπα επανασχεδιάζονται, το χρώμα αφαιρείται, οι γραμματοσειρές το γλεντάνε, το  μυαλό του Dave Spengeler λειτουργεί  σαν πλαστελίνη.

 

Μπορείς να αναφωνήσεις: Πιο Hipster πεθαίνεις!

Αναρωτιέμαι αν αυτό το παιχνίδι του επανασχεδιασμού, μπορεί να αλλάξει την γνώμη  που έχεις δημιουργήσει με τα χρόνια για το προϊόν.

Γνώμη μου είναι πως δεν γίνεται.

 

Για παράδειγμα όπως και αν δω το παρακάτω, στο μυαλό μου θα είναι το γρήγορο φαγητό και τίποτα παραπάνω.

Αν κόβεις καλά, κόβεις καλά ακόμα και αν στον επανασχεδιασμό σου σκεφτούν να βάλουν κάποιο στρουμφάκι δίπλα σου.

 

Ακόμα και αν δω αυτό  το λογότυπο βυθισμένο μέσα σε μια πισίνα με ροζ φούσκες, θα σκέφτομαι διαστημικά προγράμματα.

Και όπως και αν δω το παρακάτω στο μυαλό μου θα είναι συνδεδεμένο με μερικές απ τις καλύτερες στιγμές τεμπελιάς και φοιτητικής πλάκας.

Περισσότερο μετράει τελικά αν το όνομα του λογότυπου, έχει κάνει τα λόγια του πράξεις. Αν είναι τόσο αποτελεσματικό όσο διαφημίζεται.

 

Να ισχύει άραγε το ίδιο για τους πολιτικούς; Θέλω να πω όσο και αν προσπαθούν να αλλάξουν την εικόνα τους αυτό που θα μετράει δεν θα είναι οι πράξεις τους; Το τι έκαναν για εμάς ως τώρα;

 

Αλλά ας μην συγκρίνουμε την αποτελεσματικότητα πολιτικών με την αποτελεσματικότητα των λεπίδων. Θα αδικήσουμε τις λεπίδες…